Roosch schreef:roxiie schreef:Bah, wat een verhaal zeg.
Maar had je dan je drankje onbewaakt laten staan of....
Neem iig voldoende rust en hoop dat je toch wel hebt genoten van Pink!
Voor zover ik weet niet, kan het me niet herinneren maar ik let altijd extreem goed op mijn drankje..
Misschien achter de bar iemand er al wat ingedaan?
Dat het daar misschien al klaar en onbewaakt klaar stond waardoor iedereen er bij kan?
Tis natuurlijk gissen, maar je hoort zo ontzettend vaak dat hoe goed je ook je drinken bij je houdt er toch nog wat ingedaan wordt.. Eng hoor..
Hoe gaat t nu met je?

) ik had een jurkje aan en geen zakken, dus ik had mijn telefoon in mijn laars gestoken. In 1 hand mijn sigaret en in de ander mijn drankje, en mn telefoon voelde ik trillen. Dus ik heb ongeveer 3 seconden mijn drankje op de sta-tafel naast me gezet om te bukken en de telefoon uit mn laars te halen. In die paar seconden moet het dus al gebeurt zijn. Ondertussen was ik wat over en weer aan het smsen en van mn drankje aan het nippen. Opeens keek ik op van mijn telefoonscherm en zag ik alles om me heen draaien. Ik weet nog dat ik dacht 'dit is niet goed' (ik drink zelden tot nooit alcohol en als ik alcohol drink heel weinig en had die avond nog maar een halfglaasje op) ik herinner me dat ik nog dacht dat ik mijn polzen onder een koude kraan moest houden. (Hoe ik daarbij kom en waarom geen idee?!) Ik had het ook ineens behoorlijk warm, ik weet ook nog dat ik naar de toiletten ben gegaan om dat te doen.. en daarna weet ik niets meer weet pas weer van de volgende ochtend toen ik wakker werd in mijn bed.
Bleek achteraf dus dat een van die jongens mijn broertje heeft bedreigd met een vuurwapen, ik stond er met mijn neus op, maar weet he-le-maal niks meer daarvan. Is ook nooit terug gekomen. Ze zijn opgepakt (mede door mijn beschrijving van dat petje
) en bleken naast dat vuurwapen ook GHB bij zich te hebben. Volgende dag kon ik overigens nog een retourtje ziekenhuis, omdat ik tegen uitdroging aan hing.
Maar goed daar is het nu te laat voor...