Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:15

Roosch schreef:
roxiie schreef:
Bah, wat een verhaal zeg.
Maar had je dan je drankje onbewaakt laten staan of....

Neem iig voldoende rust en hoop dat je toch wel hebt genoten van Pink! :)

Voor zover ik weet niet, kan het me niet herinneren maar ik let altijd extreem goed op mijn drankje..

Misschien achter de bar iemand er al wat ingedaan?
Dat het daar misschien al klaar en onbewaakt klaar stond waardoor iedereen er bij kan?

Tis natuurlijk gissen, maar je hoort zo ontzettend vaak dat hoe goed je ook je drinken bij je houdt er toch nog wat ingedaan wordt.. Eng hoor..

Hoe gaat t nu met je?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:24

Cayenne schreef:
Die blackout duurde dik 5 uur??? Daar had ik overheen gelezen.
Dan vind ik het sowieso op z'n zachtst gezegd bijzonder onverstandig van je dat je niet even naar het ziekenhuis gaat.

Ik ook. Polititie en zieknhuis zal altijd adviseren om wel bloed af te nemen alleen al om te weten waar je out door gegaan bent.

Black-out van 5 uur!!!....altijd testen op aanranding/verkrachting. Stel dat het toch gebeurd is....dan zal er toch ook actie ondernomen moeten worden.

Overigens is een vriendinnetje van mij een keer out gegaan(niet 5 uur) door gewoon 2 wijntjes. Ze had een periode echt veel te hard gewerkt en de week ervoor griep gehad...en de 2 glazen kwamen keihard binnen...100% zeker niets door het drankje, gewoon erg verkeerd gevallen. Was wel erg schrikken.

jesito

Re: Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 09:31

He bang wat eng, gelukkig lijk je er in eerste instantie niks aan over te hebben gehouden.
Maar ik zou zeker me even na laten kijken.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 12:15

GHB testen ze eigenlijk nooit in je bloed omdat het daarvoor te snel wordt afgebroken, daarom is het niet raar dat ze dat niet gedaan hebben.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 12:23

Jeetje Roosch, schrikken zeg! Hopelijk knap je snel op, sterkte!

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 12:25

Ik heb het ook een keer gehad in een discotheek.
1 drankje en was nadien helemaal blackout.. opeens was ik in het restaurant van de discotheek maar hoe ik daar ben geraakt weet ik ook niet meer. nadien zat ik ineens in de auto en heb ik echt constant moeten braken.. een vriend van mij had mijn glas (waar dus waarschijnlijk iets in gedaan was) helemaal leeggedronken (ik had maar 1/4e op ofzo) en die was echt 3 dagen ziek..

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 12:45

Ik heb het ook een keer meegemaakt, en dat terwijl ik altijd heel goed op mijn drankje let. Ik was naar buiten gegaan om een sigaretje te roken (alleen, rest van vrienden zijn verstandig en roken niet :+ ) ik had een jurkje aan en geen zakken, dus ik had mijn telefoon in mijn laars gestoken. In 1 hand mijn sigaret en in de ander mijn drankje, en mn telefoon voelde ik trillen. Dus ik heb ongeveer 3 seconden mijn drankje op de sta-tafel naast me gezet om te bukken en de telefoon uit mn laars te halen. In die paar seconden moet het dus al gebeurt zijn. Ondertussen was ik wat over en weer aan het smsen en van mn drankje aan het nippen. Opeens keek ik op van mijn telefoonscherm en zag ik alles om me heen draaien. Ik weet nog dat ik dacht 'dit is niet goed' (ik drink zelden tot nooit alcohol en als ik alcohol drink heel weinig en had die avond nog maar een halfglaasje op) ik herinner me dat ik nog dacht dat ik mijn polzen onder een koude kraan moest houden. (Hoe ik daarbij kom en waarom geen idee?!) Ik had het ook ineens behoorlijk warm, ik weet ook nog dat ik naar de toiletten ben gegaan om dat te doen.. en daarna weet ik niets meer weet pas weer van de volgende ochtend toen ik wakker werd in mijn bed.
Schijnbaar ben ik nadat ik naar de toiletten ben geweest naar buiten gegaan (frisse lucht?) en ben ik daar op een terrasstoel out gegaan. Collega heeft me daar gevonden (ik werkte in de horeca dus kende op dat moment gelukkig heel veel mensen in de stad) die heeft de vriendin waarmee ik uit was erbij gehaald en die heeft daarop mijn toenmalige vriend gebelt die mij met de auto heeft opgehaald en thuis heeft gebracht.

In mijn situatie had ik geluk dat er genoeg vrienden en kennissen waren en weet ik dus zeker dat er niets met me gebeurt is verder. Maar het idee van de controle te hebben verloren vond ik verschrikkelijk (daarom drink ik ook zelden/nooit) ben daarna ook behoorlijk ziek geweest, hele dag misselijk. Vermoeden ook GHB, maar mijn tante (drugsconsulente) houdt vol dat ik dat had moeten proeven..

Ik weet niet of ik het had willen weten of ik misbruikt was ja of nee.. op het moment maak je niets mee en dan is het een beetje wat niet weet wat niet deert, om het zo maar te noemen. (Gelukkig is het bij mij onmogelijk dat ik ben misbruikt, maar als de kans er wal was dan nog had ik het denk ik niet willen weten.)

Sterkte ermee!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:08

Jeetje wat een verhaal, ik neem aan dat die ambulance broeders een reden hebben gehad om je niet te laten testen, maar ik denk dat het toch altijd slim is om die soa test te doen dus succes verder.
Ben je verder nog erg ziek??

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 13:12

Voel me nogal brak, overal pijn in de spieren maar ben er nog erg goed vanaf gekomen.
Ik begin het nu pas goed te realiseren zeg maar. Lig op de bank, hoop dat er straks spontaan een chocoladereep naar me toe komt wandelen want daar heb ik zin in. :Y)
Ik ga straks of morgen even naar mijn oom toe om daar een warm bad te nemen voor de pijn in m'n spieren.

Dan morgen even naar de huisarts voor de SOA-test en dan de rest van de week rustig aan. Ga aan het eind van de week fijn op vakantie dus hoop dat ik me dan beter voel..

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:17

De reacties die geplaatst worden zijn ook heftig, alsof zowat half bokt dit ook al een keer meegemaakt heeft en dit wel héél erg vaak gebeurt.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:18

Jeetje, wat een vreselijk verhaal! Wat super dat de politie je zo goed heeft opgevangen. Hoe voel je je vandaag?

Ik heb ook een keer iets in mijn drinken gehad. Had thuis 1 wijntje en 1 slok van een ander wijntje, maar die lustte ik niet, gehad. Toen de stad in, was hartstikke leuk, maar vanaf daar heb ik ook een complete black out. Echt ALLES is weg en ik had al mijn geld nog, dus ik heb me ook niet lazarus gezopen o.i.d. Mijn broertje vond me helemaal verdwaasd in de Hasret (dé kebabtent van Groningen) en ik walg echt van kebab, dus hij dacht direct dit is niet goed. Mij mee naar buiten genomen, waar we ruzie kregen met drie jongens. Mijn ex was daarbij, want die was gebeld door mijn broertje, en die was de hele avond bij mij en herkende hun nog van de kroeg waar wij geweest waren, toen waren ze ook al heel vervelend richting mij. Overigens zat er bij mij niet zoveel tijd tussen voor ik 'gevonden' werd, mijn ex was me ongeveer een half uur kwijt toen mijn broertje belde. Daar voor die kebab zaak waren die jongens dus weer zo vervelend, aan mij zitten en grote mond. Uiteindelijk liep dit uit in een bijna-gevecht tussen mijn ex en broertje tegen die jongens. Dan komen we op een punt dat ik weet, maar dat zijn drie seconden, een van die jongens had zo'n petje op zijn hoofd, een heel typisch petje. Vervolgens weet ik weer niks en dan weet ik weer dat ik in een politieauto zat. := Bleek achteraf dus dat een van die jongens mijn broertje heeft bedreigd met een vuurwapen, ik stond er met mijn neus op, maar weet he-le-maal niks meer daarvan. Is ook nooit terug gekomen. Ze zijn opgepakt (mede door mijn beschrijving van dat petje :') ) en bleken naast dat vuurwapen ook GHB bij zich te hebben. Volgende dag kon ik overigens nog een retourtje ziekenhuis, omdat ik tegen uitdroging aan hing.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:22

Heftig verhaal. je bent een van de weinigen bij wil dit nog "goed" afloopt. Gelukkig maar

Verzorg je goed, hou goed je vrienden en familie rond je de komende dagen. Je zou wel eens emotioneel kunnen crashen.

Veel beterschap!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:29

Ik heb dit zelf met een vriendin meegemaakt. We waren in een kroeg en ik ging met een andere vriendin even naar de wc. Toen we terug kwamen zei de vriendin die binnen bleef dat ze zich niet goed voelde. We namen haar mee naar de wc en daar heeft ze flink overgegeven. Daarna reageerde ze heel sloom en draaide haar ogen, we waren echt bang. We namen haar (al wankelend) mee naar buiten en na een uurtje alleen maar horen: ik wil slapen viel ze thuis dan ook super snel in slaap. De volgende dag gelukkig nergens meer last van gehad en gelukkig waren we in ieder geval in de buurt.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:35

He bah :(:)
Gelukkig nooit overkomen, maar ik wens je veel sterkte, belachelijk dat mensen dit "voor de lol" doen..

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:52

Ik hoop voor je dat er niks uit de testen komt en je dus geen enge dingen hebt opgelopen.

Zelf nooit meegemaakt, maar ik ga dan ook al wat jaartjes niet meer uit... Daarvoor lette ik altijd zo goed op mn drinken dat het gelukkig nooit gebeurd is.

Ik zou zelf alleen wel direct door zijn gegaan naar het ziekenhuis, wat de ambulancebroerders ook zeggen. Direct bloedprikken en onderzoeken :j Maar goed daar is het nu te laat voor...

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:53

Wat een eng verhaal, TS. Sterkte en ik hoop voor je dat je niks opgelopen hebt!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:19

CaPrIoLe`79 schreef:
De reacties die geplaatst worden zijn ook heftig, alsof zowat half bokt dit ook al een keer meegemaakt heeft en dit wel héél erg vaak gebeurt.

het gebeurd idd vaker dan je denkt :j
(jammergenoeg)

bij mij was het ook een gozer die dacht te scoren
ik reageerde alleen heel anders dan hij verwachtte (en wat ook verwacht hoort te worden)
ik was 1 grote stuiterbal en had totaaaaaal geen interesse meer :+

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:29

Afbeelding

Als ik hem je kon brengen had ik het gedaan. Veel beterschap en hopelijk valt het bezoekje aan de huisarts mee.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:35

Jeetje wat erg zeg.. Ik ga veel naar feesten... En daar heb ik ook echt geleerd ALTIJD waar dan ook hand op je glas... T is zo gebeurd :(

Sterkte :(:)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:43

CaPrIoLe`79 schreef:

Ik denk dat dit vaker gebeurt dan je denkt. Ook meisjes die zich wel zat gedronken hebben en de blackout dus daar maar aan wijten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 14:45

Ojajoh; klinkt als een geweldige avond. :')

Sweetheart, je doet je naam eer aan! :*

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:56

Van mij is er ook al wat onderweg ...Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 15:01

Wat lief.. :o
Gelukkig komt pa zo met een echte chocoreep aan.

Ben op streng dieet de afgelopen tijd, heb de politieagentes nog een lachstuip bezorgd ook.. De bakker kwam me een vers croissantje brengen, ik wilde hem niet opeten omdat er teveel calorieën inzaten. :')

Heb net nog even gesproken met een familielid, die heeft me een juiste tip gegeven waar ik hopelijk wat mee kan. Komende dagen goed bijkomen en het dan naast me neer proberen te leggen. Hoop dat me dat gaat lukken, het is nu voornamelijk nog erg druk in m'n hoofd. Hoop inderdaad dat het emotionele effect meevalt en dat ik er goed mee om kan gaan.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:06

Denk dat dat een heel verstandige tip is :j

Je gelukkig prijzen dat je er toch goed vanaf gekomen bent en niet teveel tobben :(:)

Als je gaat denken wat er had kunnen gebeuren, heb je geen leven meer, maar dat is feitelijk met alles zo ... als je je realiseert hoe gevaarlijk het op straat is, kom je de deur niet meer uit, zal je net zien dat er een vliegtuig op je huis valt ;)

Enne ... een keertje zondigen mag best, lekker opeten die reep van paps :j

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:06

Om het even een internationaal probleem ervan te maken, een jongen uit mijn klas heeft dit 3 jaar geleden mee gemaakt in ChongQing, China! We waren daar in een club, hij zetten zijn drankje een seconde op de rand van de muur, iemand loopt langs hem heen en gooit, hoogswaarschijnlijk, iets in zijn drankje.
10 minuten later begint ie te draaien met zijn ogen, begint te wankelen en verliest controle over zichzelf (begint echt te huilen).
Was echt heel erg sneu om te zien, hebben hem met 4 man naar huis gebracht in een taxi, ondertussen op hem inpratend dat ie rustig moest zijn en moest ademhalen (dat leek ie te 'vergeten'). Op de campus in bed gelegd. Hij heeft toch zeker 2/3 dagen koppijn en een zere buik gehad..