Ik vind het ronduit belachelijk dat dit soort websites er zijn. Dat het gebeurt weten we allemaal, maar door het oprichten van dergelijke sites werk je het alleen maar in de hand en maak je de drempel voor mensen lager.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Kleine kanttekening: jaloers is willen houden en afgunst is willen hebben. Dus ben je 'jaloers' op iemand vanwege geld oid dan is dat geen jaloezie
Emmaa_ schreef:Geryon schreef:Ik denk dat wij wel monogaam zijn, maar vreemdgaan omdat seks voor ons plezierig is. Was het puur voor de voortplanting, dan was het een heel ander verhaal geweest..
Wat ik hiermee wilde aangeven weet ik niet meer
Hmm.. Ja dat snap ik wel, maar wat nou als je niet vreemdgaat in de vorm van seks? Ik vind het stiekem heerlijk om te flirten en te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat heeft niks met de liefde voor mijn partner te maken, maar dat heeft wel te maken met het kijken of anderen mij ook nog wel aantrekkelijk vinden
vuurneon schreef:Geryon schreef:Kleine kanttekening: jaloers is willen houden en afgunst is willen hebben. Dus ben je 'jaloers' op iemand vanwege geld oid dan is dat geen jaloezie
Nee, je kan ook jaloers zijn op iemands geld of paard![]()
Afgunst is dat je het de ander niet gunt, jaloezie is dat je het zelf wilt hebben wat een ander heeft. Dus kan ook prima om materie gaan
Geryon schreef:Emmaa_ schreef:Hmm.. Ja dat snap ik wel, maar wat nou als je niet vreemdgaat in de vorm van seks? Ik vind het stiekem heerlijk om te flirten en te kijken hoe ver ik kan gaan. Dat heeft niks met de liefde voor mijn partner te maken, maar dat heeft wel te maken met het kijken of anderen mij ook nog wel aantrekkelijk vinden
Maar vreemdgaan in de vorm van seks hoeft ook helemaal niets met de liefde voor je partner te maken. Sommigen gaan vreemd omdat zij gewoon seks met anderen willen hebben, maar wel nog steeds even veel van hun partner houden.
Maar dan vind ik het alsnog raar om daadwerkelijk vreemd te gaan en dat niet eerst te bespreken. Want vreemdgaan is bedriegen en ik snap niet hoe je dat je partner aan kunt doen, van wie je houdt.
vuurneon schreef:Ik denk trouwens dat er ook een hoop wanhopige singles op second love zitten, die net doen of ze getrouwd zijn. Soort eenzaam rollenspel
vuurneon schreef:Second love is er ook zo 1.
Ach ik vind het prima dat het wordt uitgezondenkeer wat anders dan de gebruikelijke meuk
Geryon schreef:vuurneon schreef:Ik denk trouwens dat er ook een hoop wanhopige singles op second love zitten, die net doen of ze getrouwd zijn. Soort eenzaam rollenspelBest slim
![]()
Zijn vast ook zat mensen die vreemdgaan om het vreemdgaan. Niet om het seks willen hebben met een ander. Maar seks willen hebben met een bezet iemand. De spanning.
Aranel schreef:Ik dacht eerst ook dat TS reclame wilde maken voor die achterlijke site
Ik vind het ronduit belachelijk dat dit soort websites er zijn. Dat het gebeurt weten we allemaal, maar door het oprichten van dergelijke sites werk je het alleen maar in de hand en maak je de drempel voor mensen lager.
Huertecilla schreef:Aranel schreef:Ik dacht eerst ook dat TS reclame wilde maken voor die achterlijke site
Waarom zou je drempels willen?
Als iemand ´trouw´ is aan afspraken omdat er een hek om de relatie staat maar dat niet zou doen zonder drempels dan is dat m.i. een relatie waar je helemaal niet in wil zijn.
Niet getrouwd, alles drempelloos en (met wat voor afspraken ook) bij elkaar blijven omdat je het wil is m.i. de enige duurzame formule.
Zonder drempels en met volledig transparante openheid wordt er niemand ooit ´bedrogen´.
Geryon schreef:Moet je ook maar kunnen (en willen).. Zo niet dan voel je je toch bedrogen, ookal kan dat theoretisch niet.
Ess_Ramona schreef:Je had toch ook een reclame van second love?
Als ik in een sleur zit ga ik het zelf wel oplossen hoor, ga niet wat met een ander doen.