Speeddating - horloge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:46

Huertecilla schreef:
Je hebt maar een flits om zijn schoenen te zien en dan zitten ze onder de tafel, maar zijn horloge zit in beeld.

Als je bij het speeddaten al onder de tafel terecht komt ben je wel érg snel :D

Huertecilla schreef:
Omdat dit bij mannen zo´n hoogwaardig ding is, is het interessant hoe vrouwen dit waarnemen.

Ik moet de man nog tegenkomen die veel waarde hecht aan horloges.

Sunshine80

Re: Speeddating - horloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:55

Ik ben gek op klokken en horloges. Kijk ook altijd naar het horloge van een man. Een mooie mannenarm met een stoer horloge vind ik erg aantrekkelijk. Wat mij betreft maakt het horloge dus wel degelijk uit, hoewel het dan weer niet ligt aan de waarde van het horloge, maar aan de uitstraling/het uiterlijk.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook geen probleem als een man geen horloge draagt.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 11:24

enzino schreef:
DE top-ontwerper: Gerald Genta!

Die is erg bekend doch er zijn er meer en zeker niet minder. Hannes Wettstein bv is imo beter en persoonlijk ben ik geporteerd van Paolo Fancelli.
Giugiaro heeft heel sterke ontwerpen gemaakt en Richard Arbib is 50 jaar na dato nog steeds modern, maar de franse ontwerpen voor de nu verscheiden franse horloge-industrue zijn onovertroffen.
Etc.

Citaat:
Vroeger had ik wel de neiging mensen te snel in te schatten op basis van hun horloge; as iemand bijvoorbeeld een Patek Philippe heeft dan nam ik aan dat het een liefhebber was (prijzen vanaf 10K tot "onbeperkt" met een groot deel tussen de 50K en 100K). Maar als je dan naar hun horloge vraagt en ze weten niet welk kaliber erin zit dan weet je meteen dat ze rijk zijn maar geen liefhebber zijn. Voor mij houdt het dan ook meteen op.

Klopt; dat zijn de ´etiket drinkers´ die een merk kopen voor de Veblen factor.

Citaat:
Voor mij is een horloge dus ook vooral een stijluiting want een Patek Philippe horloge van EUR 100,000 geeft de tijd minder nauwkeurig aan dan een Swatch van EUR 20.

en een ´terroristen Casio´ van 12 is nóg beter :)*

Top van de boom is high end quartz met een accuratesse van 5 of 10 secondes per jaar. Rázendknappe techniek van hoge kwaliteit, vaak in modern vormgegeven in top kasten doch doordat het geen zwitsers imago merken betreft heeft het geen Veblen waarde. Je ziet ze dus alleen bij échte kenners.
Ik ben zelf liefhebber van mechanische uurwerkjes van voor de tijd dat ze (zelfs bij Patek) computergestuurd machinaal gefabriceerd werden én van high end high tech in kasten van echte ontwerpers.
Ik heb verschilende ´regulateur´ uurwerkjes (voor de regulateur van de spoorwegen die daarop de stationsklokken en die van de conducteurs instelde) in custom kasten gezet. Dat is echter paarlen voor de zwijnen zelfs op horloge-fora waar vooral de ´etiket-drinkers´ de boventoon voeren.
Net als de verbíjsterende staaltjes van innovatieve, hoogst nauwkeurige, horloge techniek uit de eerste helft van de jaren zeventig toen het quartzgestuurde horloge werd uitgevonden en ontwikkeld. De hoofdstroom horloge´liefhebbers´ vindt bijvoorbeeld de Girard Perregaux en JaegerLeCoultre quartz horloges uit die tijd maar een schaamvolle periode die het best vergeten wordt terwijl het met afstand de beste horloges van die top manefactuurs zijn.

Maar goed, wat ik om doe op een (speed)date is een heel ander verhaal ;)
Dát is stijlvol bij de outfit passend welke de juiste boodschap geeft aan de doelgroep welke ík leuk vind :D
Het horloge als ondersteunende uiting van smaak, de gewenste dame aansprekend. Ook totaal zonder verdere horlogerie waarde geeft het minimaal de aandacht voor persoonlijke verzorging weer 8-)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:24

F_Orumster schreef:
Ik moet de man nog tegenkomen die veel waarde hecht aan horloges.

Dat zegt weer iets over de mannen die jij tegenkomt en dus over jou! ;)

En een zakhorloge, wat zegt dat? ;)

Verder zegt hoe je eruit ziet, natuurlijk veel over hoe je bent. Dat geldt voor alles.
Aan de andere kant, interpreteert degene tegenover jou, het wel op de juiste manier? Want wat jij stijlvol vindt, zegt niks over de mening van je gesprekspartner. Oftewel; je weet nog niks. ;)

Ik draag bijna nooit een horloge. Dat zegt ook iets. Dat ik niet belangrijk vind, hoe laat het is. ;)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:30

Het zegt mij persoonlijk niets, ik ben geen kenner noch liefhebber van horloges. Fijn als iemand aandacht aan zijn voorkomen besteedt, maar een horloge kán onderdeel zijn van een totaalplaatje, heeft echter voor mij geen meerwaarde. Wel minwaarde als hij er steeds op zou kijken maar dan zou de date voor beiden denk ik niet echt succesvol zijn :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 12:40

sflj schreef:
En een zakhorloge, wat zegt dat? ;)

Interessant.
Heb verschillende héél stijlvolle en ik vind ze soms erg praktisch, maar ik heb er nog nooit eentje gedragen in gezelschap. Het is helemaal ín bij gothic, camp en steampunk bv, maar dat is zelden een speeddate thema -O-

Citaat:
Ik draag bijna nooit een horloge. Dat zegt ook iets. Dat ik niet belangrijk vind, hoe laat het is.

Dat is trouwens héél formele dresscode Bert. Vroegâh was het ordinair om sociale gelegenheid een klokje bij je te hebben want de tijd was iets voor werkvolk en bovendien slechte manieren om tijd bij kwali-tijd een rol te laten spelen.
Een niet zichtbaar gedragen zakhorloge was het max. acceptabele compromis.
Dat is veranderd in het toestaan van een understated simpele twee of driehander, wit of zilver wijzerplaat, in bescheiden formaat.

Op een speeddate is het een mooi signaal; dat tijd geen rol speelt bij kwali-tijd. Ik zou dat prima kunnen doen want heb geen witte horlogeplaats op mijn zongebruinde arm. Vraag me alleen af of dat over komt.
Dat zou dan wel weer een perfecte intelligentietest zijn. Dom maar heel lief loop je dan mogelijk mis... Hmmm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:45

Huertecilla schreef:
Maar goed, wat ik om doe op een (speed)date is een heel ander verhaal ;)
Dát is stijlvol bij de outfit passend welke de juiste boodschap geeft aan de doelgroep welke ík leuk vind :D
Het horloge als ondersteunende uiting van smaak, de gewenste dame aansprekend. Ook totaal zonder verdere horlogerie waarde geeft het minimaal de aandacht voor persoonlijke verzorging weer 8-)

Maar als ik goed begreep uit verhalen, heb jij al een vrouw. Dus dan heb je toch niks op een speeddate te zoeken?

Ik zou het niet echt bepaald accepteren als mijn vriend gaat (speed)daten met andere vrouwen. Ik denk dat hij dan zijn koffers mag pakken.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:48

-grinnikt- Ik denk dat HC dat soort zaakjes prima zelf kan regelen, al dan niet in overleg met een partner. Typisch Bokt om dáár dan een opmerking over te moeten maken. :+

Ik kijk er zeker naar. Een mooi horloge passend bij de outfit scoort punten. En een verkeerd horloge kan een behoorlijke afknapper zijn. Al kijk ik niet zo naar het merk maar vooral naar hoe het er uitziet. Een goedkoop-maar-stijlvol horloge vind ik fijner dan een kijk-mij-duur-doen Rolex of Breitling, zeg maar. Maar 't mag wel een beetje opvallen, een heel klein simpel horlogetje wat vooral functioneel moet zijn vind ik dan ook weer niks. Beetje lef. Maar da's persoonlijk, natuurlijk. En géén horloge vind ik dan weer geen punt, dat mag ook. Als de rest dan maar leuk is. :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:50

Ik dacht dat open relaties meer waren van het 'tegenkomen' en niet naar het zoeken naar een ander.. := Maargoed.

Mannen met digitale horloges val ik niet eens op.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:51

Het gaat niet enkel om het horloge, ook de rest van de kleding moet erbij passen. Anders lijkt het net zo'n type die met z'n sieraden wat wil uitstralen maar de plank misslaat. Echte afknapper want zo'n man weet niet waar prioriteiten liggen.

Ik hou best wel van een mooi horloge, groot maar niet te, analoog, met van die verschillende kleine rondjes met wijzertjes er weer in, bij voorkeur zilver, merken herken ik niet, geen bling erop.
Maar ook hier telt het moet allemaal passen bij de rest van de outfit.

Een groot horloge valt op en trekt de aandacht. Maar is dat wat je als man op een speeddate wilt. Dat de vrouw enkel naar je horloge kijkt en daarop haar oordeel kan baseert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 12:53

Geryon schreef:
Ik dacht dat open relaties meer waren van het 'tegenkomen' en niet naar het zoeken naar een ander.. := Maargoed.

Mannen met digitale horloges val ik niet eens op.

Zo dacht ik er dus ook over. Vandaar mijn opmerking. Maar dat blijkt opeens weer typisch bokt :')

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:02

Ja. Want het is helemaal niet relevant hoe hun relatie in elkaar steekt en of dat nog goed gaat en of het een open relatie is of dat 't uit is. HC wil speeddaten en vraagt naar horloges. Waarom in vredesnaam moet dat uitmonden in relatieadvies?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 13:04

DaniBanani schreef:
-grinnikt- Ik denk dat HC dat soort zaakjes prima zelf kan regelen, al dan niet in overleg met een partner. Typisch Bokt om dáár dan een opmerking over te moeten maken. :+

Dank je; inderdaad :D

Het is het cap-syndroom; de eigen norm opleggen vanuit een vermeende hogere moraal terwijl het alleen een intolerante hokjesgeest etalleert.

Citaat:
Ik kijk er zeker naar. Een mooi horloge passend bij de outfit scoort punten. En een verkeerd horloge kan een behoorlijke afknapper zijn. Al kijk ik niet zo naar het merk maar vooral naar hoe het er uitziet. Een goedkoop-maar-stijlvol horloge vind ik fijner dan een kijk-mij-duur-doen Rolex of Breitling, zeg maar. Maar 't mag wel een beetje opvallen, een heel klein simpel horlogetje wat vooral functioneel moet zijn vind ik dan ook weer niks. Beetje lef. Maar da's persoonlijk, natuurlijk. En géén horloge vind ik dan weer geen punt, dat mag ook. Als de rest dan maar leuk is. :D

Helder.

Persoonlijk lijkt mij dat de Veblen merken zoals Rolex, Breitling, Panerai, Omega, AP, etc. de materiëler ingestelde dames aantrekken. Het is dus maar net of je die aan wil trekken of niet.

Helemaal niets, geen ring, geen torc, geen horloge, geen bandje én geen witte vacante plekken heeft ook wel wat eigenlijk.
Heeft verrassend veel steun hier. Goede terugkoppeling dat :)* +:)+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:15

love_western schreef:
Maar dan pas ik alsnog niet mijn sieraden aan, aan de type man die ik zoek.

Zeker weten?
Vrijwel iedereen past zijn uitstraling aan aan hoe hij/zij op een ander wil overkomen en aan wat hij/zij van die ander verwacht.

Als je bijvoorbeeld iemand zoekt om diepzinnige gesprekken mee te houden, dan zul je hoogstwaarschijnlijk iets anders willen uitstralen dan wanneer je (bijvoorbeeld) alleen eenmalig spannende seks wil met de tuinman/melkboer/fitnessleraar.
Daar word je niet meteen twee verschillende personen van, maar je zult je ervan bewust zijn dat je voor het ene doel een andere uitstraling nodig hebt dan voor het andere.

Er zijn genoeg mensen die zeggen dat ze hun kleding/sieraden/uitstraling niet aanpassen voor een ander, maar er zijn er maar weinig die dat ook echt waarmaken.
Bijna iedereen kleedt zich voor een avondje uit anders dan in het dagelijks leven. Omdat die kleding/sieraden dan ineens lekkerder zitten dan overdag? Of omdat zij zich prettiger voelen als anderen kunnen zien dat ze bewust nadenken over wat ze aan trekken naar een avondje uit, en zich vervolgens nog prettigerder voelen doordat ze weten dat ze dat uitstralen naar hun omgeving?

Ookal loop je in je vrije tijd (misschien) het liefst de hele dag in je paardenkloffie, toch zullen de meeste mensen voor een sollicitatiegesprek waarschijnlijk iets anders aantrekken. Daarmee laat je zien dat je je bewust bent van wat (jij denkt dat) de andere partij verwacht en je laat meteen zien in hoeverre jíj daarin bereid bent mee te gaan. De ander ziet dat, ziet bovendien aan je doen en laten dat jij misschien niet dagelijks zo uitgedost gaat als op dat sollicitatiegesprek, en ziet zo dus dat jij voor hun bereid bent uit je comfort zone te treden.

Daarin verschilt een speeddate m.i. niet van een sollicitatiegesprek. Jij wilt in die korte tijd laten zien wie je bent, wat je van de ander verwacht en wat je daarvoor te bieden hebt.
Straal je uit dat je wel veel wilt, maar dat je 'zo al goed genoeg bent en de ander het daar maar mee moet doen'? Dan wordt het waarschijnlijk heel lastig om die baan/droomdate te vinden.
Laatst bijgewerkt door oomens op 17-04-13 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:22

Ik hou van horloges, gaf voor ik samenwoonde (en de daarmee gepaard gaande vaste lasten erbij kreeg) graag een aardig centje uit voor een mooi model. Aardig centje is overigens relatief uiteraard, mijn D&G/DKNY/Armanitjes kostten een schijntje vergeleken bij de échte top of the class in horlogeland.

Bij een man kan ik een mooi horloge ook zeer waarderen. Niet als eyecatcher of pronkstuk, maar meer als deel van een geheel. Een goed horloge kan een outfit af maken of áfmaken... Veelzeggend over smaak en stijlgevoel van de meneer in kwestie en daar heb ik dan wel weer oog voor als vrouw :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:32

oomens schreef:
love_western schreef:
Maar dan pas ik alsnog niet mijn sieraden aan, aan de type man die ik zoek.

Zeker weten?
Vrijwel iedereen past zijn uitstraling aan aan hoe hij/zij op een ander wil overkomen en aan wat hij/zij van die ander verwacht.

Als je bijvoorbeeld iemand zoekt om diepzinnige gesprekken mee te houden, dan zul je hoogstwaarschijnlijk iets anders willen uitstralen dan wanneer je (bijvoorbeeld) alleen eenmalig spannende seks wil met de tuinman/melkboer/fitnessleraar.
Daar word je niet meteen twee verschillende personen van, maar je zult je ervan bewust zijn dat je voor het ene doel een andere uitstraling nodig hebt dan voor het andere.

Er zijn genoeg mensen die zeggen dat ze hun kleding/sieraden/uitstraling niet aanpassen voor een ander, maar er zijn er maar weinig die dat ook echt waarmaken.
Bijna iedereen kleedt zich voor een avondje uit anders dan in het dagelijks leven. Omdat die kleding/sieraden dan ineens lekkerder zitten dan overdag? Of omdat zij zich prettiger voelen als anderen kunnen zien dat ze bewust nadenken over wat ze aan trekken naar een avondje uit, en zich vervolgens nog prettigerder voelen doordat ze weten dat ze dat uitstralen naar hun omgeving?

Ookal loop je in je vrije tijd (misschien) het liefst de hele dag in je paardenkloffie, toch zullen de meeste mensen voor een sollicitatiegesprek waarschijnlijk iets anders aantrekken. Daarmee laat je zien dat je je bewust bent van wat (jij denkt dat) de andere partij verwacht en je laat meteen zien in hoeverre jíj daarin bereid bent mee te gaan. De ander ziet dat, ziet bovendien aan je doen en laten dat jij misschien niet dagelijks zo uitgedost gaat als op dat sollicitatiegesprek, en ziet zo dus dat jij voor hun bereid bent uit je comfort zone te treden.

Daarin verschilt een (speed)date m.i. niet van een sollicitatiegesprek. Jij wilt in die korte tijd laten zien wie je bent, wat je van de ander verwacht en wat je daarvoor te bieden hebt.
Straal je uit dat je wel veel wilt, maar dat je 'zo al goed genoeg bent en de ander het daar maar mee moet doen'? Dan wordt het waarschijnlijk heel lastig om die baan/droomdate te vinden.

Zeker weten. Voor het stappen kleed ik mij niet om. Ga gewoon heen in de kleding, wat ik de hele dag al aanheb. Tenzij het smerig is. Sieraden die ik draag heb ik allemaal gekregen, waardoor er voor veel waarde aanzit. Want heb zelf verder niks met sieraden. Armbandje en ketting heb ik van vriend gekregen. En mijn andere ketting heb ik gekregen van mijn moeder, toen wij in Amerika waren. En oorbellen heb ik ook van mijn vriend gekregen. En meer sieraden heb ik niet. En aan make-up doe ik niet, omdat ik een zeer gevoelige huid heb. En daarbij ben ik blij met de 2 spijkerbroeken die ik heb en een paar shirtjes en 1 vest. Heb simpelweg het geld niet voor kleding.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 13:52

Mars schreef:
Ik hou van horloges, gaf voor ik samenwoonde (en de daarmee gepaard gaande vaste lasten erbij kreeg)

Dat is m.i. geen causaal verband Mars.
Het is eerder logisch dat samenwonen lasten vermindert en een huishoudpot vullen méér persoonlijk budget geeft.
Maar goed, ook dat is niet het onderwerp.

Badankt voor je horloge-mening.
En géén klokje?
Ik bedoel; een klokje is een uitdrukkingsmogelijkheid en daardoor de doelgroep per definitie versmallend. Dat kan je doel zijn, maar ook de plank mis slaan.
Als je een bimbo wil, draag je een 18k Rolex op een ditto band op een bruine arm en mik je een Ray-Ban in een bootpet op de hoek van de tafel :D
Als je de inverse wil aanspreken dus niets? Een goede smaak alternatief van een echte ontwerper kan nl. totaal niet begrepen worden.

Erg grappig dit.
Dat gaat schokkend zijn op de WIS fora _O- _O-
Draag een Veblen horloge voor materialische aanhang en géén voor de rest :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:00

Mbt het samenwonen: ik woonde voorheen bij mijn ouders, waar ik niet de vaste lasten had die ik nu wel heb. Ookal deel ik ze uiteraard met mijn vriend, er is geen goedkoper hotel dan bij moeders thuis :D Dus budget voor een mooi klokje verminderde wel degelijk drastisch.

Geen klokje, laat ik nou een vriend hebben die zelden een horloge draagt. Een horloge kan een toegevoegde waarde zijn aan een geheel, maar omgekeerd vind ik niet dat de afwezigheid ervan afbreuk doet. Ik waardeer een goed gekozen horloge zeker en dat valt me ook op bij een man. Maar andersom sta ik er niet snel bij stil als er geen horloge gedragen wordt. Er is me nooit door mijn hoofd geschoten 'goh, wat storend die arm zonder iets er aan, afknapper dat ie niet even een horloge om heeft gedaan'

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 14:01

love_western schreef:
Heb simpelweg het geld niet voor kleding.

Dat is ´niets´ wel erg letterlijk nemen :+

Met bewust niets extras willen doen voor potentieel gezelschap, geef je zoals Oomens al opmerkt ook een helder signaal.
Wanneer een man dit uitdragend op een speeddate zou verschijnen, is zijn kans nul.

Afgezien van de materialisten, wordt de inspanning om er goed uit te zien gewaardeerd ongeacht de merkjes.
Zowel door man als vrouw.
Waarom zou je een date willen met iemand die vooraf al aangeeft daar niets voor te willen doen?

Bedankt voor de toelichting Mars.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:03

En vlak ook de moderne variant van het horloge niet uit: het "mobieltje". Daarop kan je handig de tijd zien (geen apart horloge meer nodig), een foto maken van je speeddate en als het echt klikt gelijk nummers uitwisselen. Dat is nog eens doorpakken :D: zo krijgt de naam speeddate past echt betekenis.

En net als bij horloges en de eigenaren daarvan geldt dat het uiterlijk en de mogelijkheden van het mobieltje veelzeggend zijn en als selectiecriterium meespelen ...

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:05

Ik zou er niet aan moeten denken! ;) Verschrikkelijk.

Juist omdat ik niet wil oordelen op uiterlijkheden, ga ik niet speeddaten. Hoef ik me ook niet druk te maken om wat wel, of juist niet te dragen omdat een ander een beeld van me zou kunnen krijgen, dat ik niet wil dat ie/zij krijgt.
Afgezien daarvan vind ik het wel interessant om te bedenken wat dit soort dingen zegt, over iemand. Of over mijzelf. ;)
Ik draag dus bijna nooit een horloge. Heb een prachtig zakhorloge en een exemplaar voor om de pols. Beide ooit gekregen en een enkele keer wel eens gedragen maar zou ze voor een speeddate, dus juist beide niet dragen.
Als ik dan toch zou moeten speeddaten én een horloge kiezen, zou het het zakhorloge waarschijnlijk worden. In de zak, uiteraard. ;) Maar dan heeft het natuurlijk weer geen effect. Of de gesprekspartner moet er al naar vragen. Maar dan weet ik ook meteen weer wat voor vlees ik in de kuip heb. (Een Bokker / -ster! :)* )

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:07

Huertecilla schreef:
Afgezien van de materialisten, wordt de inspanning om er goed uit te zien gewaardeerd ongeacht de merkjes.

Was dat maar zo. Vaak wordt die inspanning niet eens opgemerkt, omdat goed verzorgd toch min of meer de norm is en alleen de écht foute en de (kleinere groep) écht goede uitzonderingen een bewuste indruk achterlaten.

Kun je je na afloop van een gezellige avond niet herinneren wat je gezelschap precies droeg? Dan zal het wel ok geweest zijn.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:17

sflj schreef:
Als ik dan toch zou moeten speeddaten én een horloge kiezen, zou het het zakhorloge waarschijnlijk worden. In de zak, uiteraard. ;) Maar dan heeft het natuurlijk weer geen effect.

Natuurlijk wel, want jij wéét dat je het in je zak hebt zitten.

Net zoals veel vrouwen zich zekerder schijnen te voelen als ze een matchend 'setje' ondergoed dragen, zelfs als ze geen concrete plannen hebben om dat aan hun date te tonen.
Jíj weet dat je altijd een interessant gespreksonderwerp kunt openen door even nonchalant op je horloge te kijken als het gesprek onverhoopt stil mocht vallen, en door die 'reddingsboei' voel je je zekerder, zelfs als je achteraf die kunstgreep helemaal niet nodig hebt gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:17

Huertecilla schreef:
love_western schreef:
Heb simpelweg het geld niet voor kleding.

Dat is ´niets´ wel erg letterlijk nemen :+

Met bewust niets extras willen doen voor potentieel gezelschap, geef je zoals Oomens al opmerkt ook een helder signaal.
Wanneer een man dit uitdragend op een speeddate zou verschijnen, is zijn kans nul.

Waarom zou je een date willen met iemand die vooraf al aangeeft daar niets voor te willen doen?

Bedankt voor de toelichting Mars.

Het geld wat ik heb, geef ik liever uit aan mijn dieren. Dan aan kleding en sieraden. Aangezien dieren meer voor mijn betekenen, dan een stukje stof. En ik vind dat mensen mij moeten accepteren zoals ik ben. En zo zal ik andere mensen ook accepteren. Toen ik mijn vriend leerde kennen, trok hij ook geen speciale kleding aan. Ik heb hem ontmoet in zijn trainingsbroek en op klompen. Pas later ontdekte ik dat hij ook gewoon spijkerbroeken had.

Dus ja kleding zegt voor mij niks. En de kleding die ik koop, die koop ik omdat ik het mooi vind.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:19

Huertecilla schreef:
tante_trien schreef:
Niks noppes nada. Misschien dat als ik een duur merk zie staan dat ik denk dat er geld zit :') maar verder niet.

Kan jij zien of het echt of nep is?
Er zijn heel meer nep dan echte Rolex en Panerai bv.

Of het echt of nep is zou me niet zoveel uitmaken. Het zou me meer zeggen over wat voor type man het is. Ben zelf horloge gek en heb heeeeel veel horloges waaronder veel swatch in allerlei smaken. Vind dus wel dat een horloge iets zegt over een man en zou daar wel naar kijken als ie in het zicht zit daarmee - en naar zijn ogen :j