Van 3% naar 10%.. mijn verhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabini

Re: Van 3% naar 10%.. mijn verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:59

Wauw TS, van jouw topic wordt iedereen blij denk ik :)
Dakpannen die 'golven' :+ , wij weten niet anders, maar het is echt geweldig om te lezen hoe jij dat ervaart :j
Super zeg! Geniet ervan!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:04

Wauw wat een prachtig verhaal zeg. Het laat je weer even beseffen dat het een voorrecht is om te kunnen zien en dat niet alles zo van zelfsprekend is voor iedereen. Wat moet het heerlijk zijn om jezelf, je paard en je familie eindelijk te kunnen bewonderen!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:09

Wauw, wat bijzonder zeg!
Genet ervan! +:)+

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:18

wauw wat moet dat ongeloofelijk mooi voor je zijn..
Heb tranen van in mn ogen.. Wij realiseren dat eigelijk niet heel normaal dat zien.
Nu besef je het eigelijk door dit soort verhalen hoe bijzonder het eigelijk is!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:19

Kun je het beeld hier nu ook minder vergroten doordat je zicht verbeterd is? Merk je daar al wat van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:44

Ontzettend veel respect voor jou dat je dit aangedurft hebt, en wat heerlijkdat zo positief uitpakt!

Geniet ervan!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:56

Wat een dappere beslissing om te kiezen voor zo'n riskante operatie!
Maar wat is het super uitgepakt voor je, echt zo overweldigend om te lezen!

Veel plezier met het genieten van de wereld om je heen.

RivaldoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:01

Wauw, wat een geweldig nieuws zeg!
Geniet van de 'nieuwe' wereld!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:08

Wat ontzettend leuk om te lezen dit! Ik word er helemaal blij van :).
Geniet er van, super dit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:38

Ts wat super! , wat zal jij nu meer van de wereld genieten! is nog niks maar al stukken bter *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:04

Wat een ontzettend mooi verhaal! Ik vind het super knap hoe je met je slechtziendheid om gaat en gewoon paardrijd etc. Wat fijn dat je wat meer kunt zien nu :)

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:21

cass1991 schreef:
allerliefste paulien! ik ben zo blij voor je! misschien mooi om je laatste update van facebook er nog bij te zetten! vond het zo mooi! <3 <3

Bedankt Cassandra <3 :D Welke update bedoel je? :)[/quote]

Gister toch even in de spiegel gekeken. Weet je hoe raar het is, om jezelf te zien na 23 jaar? Ik wist natuurlijk een beetje hoe ik eruit zag van foto's ect., maar nu ineens 'beweeg' je voor de spiegel.. raar gezicht!

Ergens heel erg mooi, hoe de mens, en alle andere levende dingen zijn gecreëerd .. kon ook Madeira goed zien, Diezel, Nena, hun lichaamstaal... wouw prachtig! Mensen vertellen je he...t je, je weet eigenlijk ook wel wat het in houd (misschien stukje instinct ofzo dat je dat ook begrijpt/weet?) maar ineens zie je het...

Nu nog alle indrukken verwerken. :) Wouw... ik weet soms niet of ik wil lachen van blijdschap, huilen, soms is het gewoon even eng om dingen te zien die je nooit hebt gezien...........

deze bedoel ik! zo mooi omschreven! <3

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:37

Wat een prachtig verhaal. Gefeliciteerd met je verbeterde zicht en knap dat je het aandurfde!
Succes met het ontdekken en het genieten van de wereld zoals hij nu voor jou is.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:51

Gefeliciteerd TS. Succes met de vele indrukken die op je af gaan komen.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:54

Wat een ontroerend verhaal zeg. Heel apart wat jij allemaal omschrijft als mooi en prachtig, wat voor ons eigenlijk heel normaal is.
Knappe arts heb je gehad daar, echt heel mooi!!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:55

Prachtig bericht, dank je dat je dit met ons wil delen. Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat en wens je alle geluk en mooie indrukken van de wereld toe!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 18:03

Bedankt allemaal <3

Vuurneon, nee ik moet nu wel hele grote letters gebruiken om het te lezen. Ik kan het goed lezen en ook op een afstandje, maar kleine letters lukken mij echt niet (alleen met een loep). Dus even kijken of ik iets van een leesbril kan krijgen :)

Cassandra, dankjewel :D ik had intussen zoveel updates geplaatst dat ik niet wist welke je bedoelde haha :)

Daarnet uit eten geweest, ik zat aan een tafeltje toen er een vreemde man voorbij liep. Hij glimlachte naar mij, spontaan, uit het niets. Werd er bijna ontroerd van, om dat voor het eerst te zien, wat prachtig.. ik zit hier nog helemaal na te genieten..

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:45

Wauw, wat een super mooi verhaal. ben er echt van onder de indruk! gefeliciteerd meis!! :D geniet van alles wat je ziet! <3 Ik ben echt blij voor je :D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:51

Madeira_ schreef:
Mensen zeiden altijd dat ze respect voor mij hadden wat ik deed ondanks mijn weinige zicht, maar ik krijg steeds meer respect voor goed ziende mensen! Wauw wat hebben jullie elke dag veel te verwerken zeg, de mooie wereld om jullie heen..

En dan zijn er zoveel mensen die de wereld voor lief nemen en er de schoonheid niet van inzien, of er simpelweg niet op letten..

Ik ben onder de indruk van je verhaal, en ik hoop dat je maar veel mooie dingen mag zien in de toekomst!!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:55

Wat fan tas tisch!!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:08

Wauw een van de eerste verhalen op bokt die mij écht raakt.
Hoe simpel vinden wij het om te kunnen zien, en niet zomaar zien... nee meters ver weg scherp te kunnen zien. Wat voor een zeurpiet ben ik dan als ik weer eens een aantal avonden vergeet mn lenzen in te doen en ik dus overdag moet kijken met -1...

Wat moet de wereld een wereld vol nieuwe dingen zijn voor jou. Iets wat je normaal alleen maar kende van voelen en geluid moet je nu ook nog eens gaan plaatsen met een beeld erbij...
Lijkt mij alsof je opnieuw moet leren schrijven of lopen ofzo...

Trekken je ogen nog verder bij of weten jullie dat niet?

Heel erg veel kijkplezier nog!! :D

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:17

Wow, wat moet dat ontzettend gaaf voor je zijn!
Het is voor ons als 'gewoon zienden' denk ik niet voor te stellen wat het is om zo'n beperkt zicht te hebben. Je weet wat je (niet) ziet als het (bijna) donker is, maar toch zal het allemaal heel anders zijn. En het klinkt misschien heel erg dom, maar ik kan me eigenlijk ook weinig voorstellen bij 3% zicht, want wat is 3%? In elk geval heel erg weinig, dat begrijp ik zeker. Ik denk ook dat er letterlijk een wereld voor je open gaat als je dingen die je nooit gezien hebt ineens wel kunt zien?
Ik hoop echt voor je dat het een enorme meerwaarde aan je leven gaat geven, en wie weet wat er in de toekomst allemaal nog mogelijk is. Van 1 of 3% naar 10% is al een prachtig resultaat, maar de techniek staat niet stil en wie weet wat er allemaal nog meer voor je in het vat zit :)
Geniet ervan!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:34

Heb je eerste post al wel drie keer gelezen, vind het zo mooi voor je!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:48

Waauw, kippenvel op m'n armen (dat ooit gezien? ;) ) en tranen in mijn ogen. Zo dapper dat je de operaties hebt aangedurfd en zo super gaaf om te lezen dat je wereld nu nóg groter wordt. Gaaf!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:38

Wat ongelofelijk mooi zeg!
Ik kon bijna wel een traan laten, gewoon om het idee dat jij weer iets meer ziet!
Ik kan me niet voorstellen hoe het is om bijna niks te zien!
Ik ben erg blij voor je! En ik typ dit met een glimlach op m'n gezicht!
Super! :j