Catfish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boheme

Re: Catfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:05

Even een stille meelezer die uit haar hoekje kruipt.
Ik kan me een beetje inleven in hoe je je voelt, heb jaren geleden eigelijk hetzelfde meegemaakt, alleen dan met iemand uit de buurt.

Nynke je bent een bloedmooie meid en snap best Sage jou zou willen zien.
Maar ook ik zou het niet doen, vind het vreemd.
Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en een dikke virituele knuffel

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:17

AnneOmie schreef:
Nynke, ik zou ook voorzichtig doen met die Sage, heb er een beetje een naar gevoel bij. Ik heb je hele topic doorgelezen. Heeft hij trouwens een vriendin dat je weet of vrijgezel??

Ik wil je heel veel sterkte wensen want dit gaat je niet in de koude kleren zitten. Helaas lopen er een hoop gestoorde mensen rond in deze wereld. Je bent een knappe meid (ga er vanuit dat jij het echt bent op de foto's in je profiel :D ). Ik snap wel dat die Sage dat tegen je zegt, maar denk dat je beter kan proberen een punt achter dit drama te zetten en er niet nog verder dieper op in te gaan. Zonde van je tijd en geld om hier nog verder private investigators o.i.d. op te zetten. Waarschijnlijk ga je Ethan toch niet vinden want hij wil gewoon niet meer gevonden worden. Zijn spelletje is uit en waarschijnlijk wist hij natuurlijk al dat dat zou gebeuren zodra je naar hem toe ging voor vakantie.

Vind het echt onwijs k*t voor je. Nogmaals sterkte!

Sluit ik me bij aan. Sage ziet eruit als een knappe jongen en die kunnen ook legio's vriendinnen vinden in eigen land. Dan zou ik me afvragen waarom hij nog geen vriendin heeft (of misschien heeft hij dat wel). In ieder geval rammelt het nogal. Je bent zelf een knappe meid dus je kunt ook makkelijk hier iemand vinden zonder al die drama's er omheen die je nu hebt. Ja, misschien is Sage wel echt en bedoelt hij het ook echt goed, maar ik denk dat de kans groter is dat je weer op je ziel getrapt gaat worden en dat wenst niemand je toe.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:20

Nynke1 schreef:
Ondanks dat denk ik niet dat Ethan dit met opzet gedaan heeft, hij zei zelf ook dat hij nooit had gedacht dat dit zo ver zou komen en zo serieus tussen ons zou worden..

Ik denk dat Ethan een lelijke dikke wanker is die mooie praatjes heeft maar 160 kilo weegt. Hij is er waarschijnlijk een expert in om mensen te bedriegen en weet precies wat ze willen horen.
Heb je nou nooit argwaan gehad dat je met de videochat nooit zijn gezicht zag?

Ik snap verder echt niet dat je het zo 'serieus' kan laten worden met iemand die je nog nooit hebt ontmoet.
Maar misschien ben ik daar wel gewoon te nuchter voor.

En nu weer die Sage. Tja........

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 13:26

Ja daar hebben jullie zeker gelijk in en denk dat als dit alles voorbij is, want ik weet niet of ik dit kan laten rusten zonder dat ik weet wie Ethan nu echt is, ik ook Sage gewoon overal van moet verwijderen en geen contact meer mee moet hebben. Al zegt mij gevoel wel dat hij hetzelfde zal doen en ook niet per se contact wil blijven houden.

Cayenne hij heeft mij verteld waarom hij geen vriendin heeft en hij stelde precies dezelfde vraag als jij nu stelt.. Hij zei; als Ethan echt een bartender/personal trainer was en er goed uit zag, waarom zou hij dan geen vriendin hebben? Waarop hij vertelde dat hij zelf geen vriendin had omdat hij een semester vrij heeft genomen van school om zich compleet op zijn fotografie te storten en daardoor te druk is/weinig nieuwe single mensen ontmoet. Dus ja.. Wat dat betreft geloof ik hem wel maar denk dat het inderdaad het beste is als ik hier straks een dikke punt achter zet.

Gulpje ik kan begrijpen dat jij niet kan snappen dat iemand zo serieus kan worden met iemand die je nog nooit hebt ontmoet. Zo dacht ik er zelf ook altijd over...

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:28

Je moet ook onthouden... zelfs als die Sage is wie hij zegt dat hij is (en dat geloof ik best wel), dan nog kan daar iemand onder schuilen die niet de beste bedoelingen met jou heeft :j Pas alsjeblieft op.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 13:31

Daar heb je gelijk in Aleenah... ( en de rest )

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:33

En lange afstand relatie werkt toch niet :Y) :D zoek hier maar een lekkere Groningse rijke boer met veel geld en grond :7

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:35

Zo heb net alles gelezen, maar meisje toch. Wat een toestand. :(:) ik snap niet dat mensen zo'n rotstreek kunnen uithalen. Onbegrijpelijk

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:37

Inderdaad Aleenah! Je kent die Sage niet en Ethan helaas dus ook niet. Maar weet je Nynke er zijn ook genoeg mannen die een dubbel leven hebben die je dus wel IRL kent. Zo bleek mijn ex dus ook een soort van dubbel leven te hebben en hield er naast mij nog een ander op na... Dat heeft mij trouwens ook jaren van mijn leven gekocht hoor omdat ik hem niet echt los kon laten (en hij mij ook niet). Daarom zei ik: probeer het los te laten en steek er niet nog meer tijd in... straks ga jij hier kapot aan. Probeer het straks een plekje te geven en lik je wonden. Er zijn meer mannen dan kerken hoor, ook hier in NL :P

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:38

listiglistje schreef:
En lange afstand relatie werkt toch niet :Y) :D zoek hier maar een lekkere Groningse rijke boer met veel geld en grond :7

Die wil ik ook wel hahaha :P Maar lange afstand relatie werkt idd niet (been there done that) :n

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:38

Ben je wel nog van plan om naar de VS te gaan?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:41

listiglistje schreef:

Amen :D

En alsjeblieft, tief dat vliegticket in de vuilnisbak. Je moet dit compleet achter je laten. Zonde van het geld, maar hey, 't is maar geld.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 13:42

Haha LL :') .

Jeetje AnneOmie dat is ook niet niks.. Wat heftig.

_Nelleke_ ik heb mijn ticket nog niet geannuleerd, heb wel een annuleringsverzekering. Het liefst boek ik mijn ticket om en ga ik er gewoon een vakantie van maken, maar dat wil ik sowieso niet alleen en krijg maar eens iemand zo gek om mee te gaan :P . Dus denk dat ik in NL blijf, dat heeft mijn moeder ook het allerliefst.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:52

smeetjoew schreef:
En alsjeblieft, tief dat vliegticket in de vuilnisbak. Je moet dit compleet achter je laten. Zonde van het geld, maar hey, 't is maar geld.
Boek 'm dan om tot een leuke vakantie daarzo, ik zou €1300 echt niet even weg gooien hoor. := Als ik aangenomen word Nynke, vlieg ik wel met je mee, zoeken we daar wel leuke feestjes, haha.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:54

Ik heb ook een lange-afstandsrelatie gehad van 3 jaar :) Hij woonde in Engeland. Geloof me, ik begin er nooit weer aan. Ik raad het niemand aan, het is echt zwaar.

Hoe moeilijk het ook is, ik zou alle hoop op een relatie loslaten met allebei deze jongens. Dat betekent niet dat je alle contact met ze moet verbreken natuurlijk, dat hoeft niet. Maar ik zou wel oppassen met hoe ver je het laat komen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:55

Volgens mij werkt een annuleringsverzekering alleen in noodgevallen en niet als je het 'zomaar' annuleert :n Ik zou er lekker een vakantie van maken hoor, maak je er nog iets positiefs van!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:04

Joscaa schreef:
smeetjoew schreef:
Boek 'm dan om tot een leuke vakantie daarzo, ik zou €1300 echt niet even weg gooien hoor. := Als ik aangenomen word Nynke, vlieg ik wel met je mee, zoeken we daar wel leuke feestjes, haha.

Nah, annuleringsverzekeringetje??

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 14:05

Maar die kan 'k niet zomaar annuleren hoor Es :P . Dat is volgens mij inderdaad alleen in speciale omstandigheden dus dat moet ik eerst uitzoeken.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:08

Dat is meestal bij ernstige ziekte/overlijden in directe familie kring en dergelijke geloof ik, niet omdat iemand zich anders voorgedaan heeft als dat het werkelijk is.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:22

Nynke1 schreef:
Haha LL :') .

Jeetje AnneOmie dat is ook niet niks.. Wat heftig.

_Nelleke_ ik heb mijn ticket nog niet geannuleerd, heb wel een annuleringsverzekering. Het liefst boek ik mijn ticket om en ga ik er gewoon een vakantie van maken, maar dat wil ik sowieso niet alleen en krijg maar eens iemand zo gek om mee te gaan :P . Dus denk dat ik in NL blijf, dat heeft mijn moeder ook het allerliefst.

Ben ook erg blij dat ik daar nu helemaal vanaf ben hoor, was idd ook best heftig en daardoor ben ik nu wel heel erg achterdochtig naar mannen toe. Gewoon bang om weer op mijn ziel getrapt te worden.

Je moeder zal best wel beetje ongerust zijn denk ik? Snap wel dat ze liever heeft dat je in NL blijft :)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 14:24

Kan ik me heel goed voorstellen AnneOmie!

Mijn moeder heeft het nooit een fijn idee gevonden dat ik naar Amerika zou gaan, en ze was enorm opgelucht dat ik er nu achter kwam en niet als ik daar op het vliegveld had gestaan. Snap die bezorgdheid ook wel, daar ben je denk ik moeder voor..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:45

Heb je geen leuke vriendin of je mams ofzo om mee op vakantie te gaan?
En als het emotioneel te moeilijk voor je is (want tja dan zit je daar, waar je elkaar zou ontmoeten), kan je het misschien nog verpatsen? Of kan dat niet met vliegtickets?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:46

Vraag me trouwens wel af of Ethan het echt zover had laten komen dat jullie elkaar hadden ontmoet? Of had je daar dan in je uppie gestaan? Eng idee..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:48

Voor hetzelfde geld had hij je laten komen en had je dan ontvoerd ofzo?? Brrr eng idee, maar je weet nooit waar zo'n idioot toe in staat is!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 14:51

Mijn mams gaat 1 dag later al op vakantie.. En heb al wat rondgevraagd maar heb geen vriendin die mee wil of kan..

Ik heb hem dat gevraagd Cayenne, want mijn gevoel zei ook dat hij me vast had laten staan op het vliegveld. Hij zei dat hij me wel was komen ophalen, en dat hij het me sowieso voor die tijd had verteld... Maar dat hij niet 'het juiste moment' kon vinden tot nu toe... Nou ik kan heel wat juiste momenten bedenken waarop hij het gewoon had MOETEN vertellen..