Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
AnneOmie schreef:Nynke, ik zou ook voorzichtig doen met die Sage, heb er een beetje een naar gevoel bij. Ik heb je hele topic doorgelezen. Heeft hij trouwens een vriendin dat je weet of vrijgezel??
Ik wil je heel veel sterkte wensen want dit gaat je niet in de koude kleren zitten. Helaas lopen er een hoop gestoorde mensen rond in deze wereld. Je bent een knappe meid (ga er vanuit dat jij het echt bent op de foto's in je profiel). Ik snap wel dat die Sage dat tegen je zegt, maar denk dat je beter kan proberen een punt achter dit drama te zetten en er niet nog verder dieper op in te gaan. Zonde van je tijd en geld om hier nog verder private investigators o.i.d. op te zetten. Waarschijnlijk ga je Ethan toch niet vinden want hij wil gewoon niet meer gevonden worden. Zijn spelletje is uit en waarschijnlijk wist hij natuurlijk al dat dat zou gebeuren zodra je naar hem toe ging voor vakantie.
Vind het echt onwijs k*t voor je. Nogmaals sterkte!
Nynke1 schreef:Ondanks dat denk ik niet dat Ethan dit met opzet gedaan heeft, hij zei zelf ook dat hij nooit had gedacht dat dit zo ver zou komen en zo serieus tussen ons zou worden..
Pas alsjeblieft op.
.
. Dus denk dat ik in NL blijf, dat heeft mijn moeder ook het allerliefst. smeetjoew schreef:Boek 'm dan om tot een leuke vakantie daarzo, ik zou €1300 echt niet even weg gooien hoor.En alsjeblieft, tief dat vliegticket in de vuilnisbak. Je moet dit compleet achter je laten. Zonde van het geld, maar hey, 't is maar geld.
Als ik aangenomen word Nynke, vlieg ik wel met je mee, zoeken we daar wel leuke feestjes, haha.
Hij woonde in Engeland. Geloof me, ik begin er nooit weer aan. Ik raad het niemand aan, het is echt zwaar. Joscaa schreef:smeetjoew schreef:Boek 'm dan om tot een leuke vakantie daarzo, ik zou €1300 echt niet even weg gooien hoor.En alsjeblieft, tief dat vliegticket in de vuilnisbak. Je moet dit compleet achter je laten. Zonde van het geld, maar hey, 't is maar geld.Als ik aangenomen word Nynke, vlieg ik wel met je mee, zoeken we daar wel leuke feestjes, haha.
. Dat is volgens mij inderdaad alleen in speciale omstandigheden dus dat moet ik eerst uitzoeken. Nynke1 schreef:Haha LL.
Jeetje AnneOmie dat is ook niet niks.. Wat heftig.
_Nelleke_ ik heb mijn ticket nog niet geannuleerd, heb wel een annuleringsverzekering. Het liefst boek ik mijn ticket om en ga ik er gewoon een vakantie van maken, maar dat wil ik sowieso niet alleen en krijg maar eens iemand zo gek om mee te gaan. Dus denk dat ik in NL blijf, dat heeft mijn moeder ook het allerliefst.