Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Tara_ schreef:Ik ben het zo met je eens. Dat gezeur altijd over andere mensen. Volgens mij ligt dat er aan een heel groot deel ook aan hoe jij jezelf opstelt.
Eskimo, ja, ook in Utrecht? Ik heb 't idee dat je hier over straat kan zoals je wilt. Tenminste ik zie wel eens mensen lopen dat ik denk van, zo hoef je er bij m'n ouders in 't dorp niet bij te lopen, dan word je door iedereen aangestaard. Terwijl dat in Utrecht niet zo is.

Romytjuuh schreef:Als iemand zichzelf helemaal als zichzelf kleed, zo ben ik een jongeman tegengekomen met een wollen rok en regenlaarzen, bloed serieus dat vind ik echt prachtig![]()
Mensen die opstaan voor ouderen, deur openhouden of spontaan een lachje aan je geven.
Mensen met honden vind ik ook altijd leuk, heel stom![]()
Ik ben ook een keer met de fiets tegen de achterkant van een auto opgeknald door slecht zicht met regen en paraplu. Ik gleed toen over het dak aan de zijkant van de auto op de grond. Die meneer kwam naar buiten en ik was me al aan het voorbereiden op een scheldkannonde maar het enige wat hij zei: Jeetje meid gaat het wel? Maak je het geen zorgen het is maar blik toen die mijn angstige gezicht zag
Laatst stond ik met mijn fietsketting te stunten kwam er een jongen mij helpen, ook heel lief!
Supertof van haar!
Jeej dit vind ik nou een leuk topic!
Blijheid schreef:Afgelopen weekend fietste ik rond in de wijk waar ik moest zijn, maar kon de goede straat niet vinden. Een paar mensen aangesproken om de weg te vragen, en iedereen reageerde vriendelijk, dat was op zich al fijn al bleek niemand die straat te kennen.
Tot ik een meisje/jonge vrouw aansprak, die ook de weg niet kende:'Maar ik heb een hele hippe telefoon!'
Zij heeft op haar smartphone opgezocht waar ik zijn moestSupertof van haar!

. Je zag die man er ook gewoon even van smelten!
Top topic!

Nienke89 schreef:Gisteren ook weer een leuke situatie meegemaakt, moest nog aan dit topic denken.
Liep bij de supermarkt, voor mij liep een moeder met een klein jongetje. We werden ingehaald door een man op een motor, zo'n grote motor met een man met zo'n leren jas en een baard. Jongetje bedenkt zich niks, stapt op die man af; meneer?? Kan deze motor heel hard?? Je zag die man even schrikken. Dat jongetje: gaat die motor zo van (steekt armpjes vooruit alsof hij een stuur vast had) Vrroeeem, Vrroeeem, ondertussen rondjes rennend. Die grote man bukt zich, tilt jongetje op en zet hem op het zadel van de motor. Dat koppie van het jongetje erbij was echt geweldig. Je zag die man er ook gewoon even van smelten!