Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:30

Als ik ergens ben waar ik even geen nederlander meer zie (dus alleen maar buitenlandse mensen) of van die jongens die hun petje niet normaal op kunnen zetten ....

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:30

Raponsje schreef:
- Mannelijke studenten in de leeftijdscategorie 16 tot 24 die een pak dragen met hele nette bruine schoenen en doen alsof ze een belangrijke zakenman zijn.

:r

Brrrrr....

- Ik heb een hekel aan mensen die thuis heel veel katten/honden/cavia's hebben en fleecevesten dragen die eruit zien alsof die lieve huisdieren ze als kussentje gebruiken. Is stiekem ook geen antipathie, want ik weet precies waarom ik dat erg vindt..

- Unisex-goretexjassen. Zowel bij mannen als bij vrouwen... :n

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:31

mensen die overdreven klef doen in het openbaar, zoenen knuffelen enz bah :n en mannen in een roze shirt of met hele lage V-hals |o en vooral dat zogenaamde 'swag' jongens in verwijfde kleding met de broek op de knieen en die rare petjes op en die helemaal niks uit voeren -O-

Maureen_M

Mensen die verhalen ophangen waar je gewoon van weet dat het pure leugen is!

En ballonnen :')

Sodeletuut

Anne. schreef:
- Ik heb een hekel aan mensen die thuis heel veel katten/honden/cavia's hebben en fleecevesten dragen die eruit zien alsof die lieve huisdieren ze als kussentje gebruiken. Is stiekem ook geen antipathie, want ik weet precies waarom ik dat erg vindt..

:wave: :')

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:32

Warbling schreef:
Ik heb een onesie :o M'n vriend wordt er niet echt warm van, maar hij vind het wel erg schattig. Het is een heerlijk zondagmiddag op de bank met flauwe films en thee pak. Maar ik laat me er buiten NIET in zien. Van me leven niet :')
Zijn er serieus mensen dan die dat wel doen, met zo'n boxpakje-voor-volwassenen :') Hier zou ik op slag de slappe lach van krijgen vrees ik, als ik iemand tegenkwam op straat met dit kledingstuk :') Voor binnen kan ik me er nog wel wat bij voorstellen :D

Marit

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:33

Oh en eetgeluiden. Als het stil is.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:33

Sodeletuut schreef:
Anne. schreef:

_O- daar heb ik nu toch écht last van, m'n cavia is heel erg in de rui, maar ik baal er zelf nog het hardst van :+

ik kan niet tegen zelfingenomen mensen, etende mensen, beter-wetende mensen, stalkende mensen, arrogante mensen, barbie-mensen, goed-bedoeld irritante mensen, écht irritante mensen... eigenlijk gewoon iedereen die me niet met rust laat :+

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:34

- Slome fietsende/lopende mensen voor je.
- Mensen die alleen maar lopen hoesten de hele dag/nacht (SLIK WAT)
- Jongens met de broek tot de knieën
- mensen op croqs. Zo lelijk, echt bah..

Anne.

Sodeletuut schreef:
Anne. schreef:

Oh, wacht! Laat mij mijzelf corrigeren.. Ik heb GEEN hekel aan mensen met veel huisdieren. Maar aan mensen die de volledig uitgevallen vacht van de desbetreffende dieren in het openbaar op hun kleding dragen (vaak zijn dat dus fleecevesten) :P

shiroihebi

Marit schreef:
Oh en eetgeluiden. Als het stil is.

Die was ik vergeten. Daar kan ik echt om liggen huilen met m'n hoofd op de tafel, zo erg vind ik dat.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:35

judith370 schreef:
Mensen in het verkeer die je ontzettend aanstaren, verschrikkelijk -O-

ikdoe het expres, kijken hoe mensen reageren :')

Judass

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Hahahaha ik hoor het al, zal voortaan wel zwaaien _O-

Annabel

Meisjes die van die (neurd) nepbrillen dragen. -O-

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:36

Anne. schreef:
Oh, wacht! Laat mij mijzelf corrigeren.. Ik heb GEEN hekel aan mensen met veel huisdieren. Maar aan mensen die de volledig uitgevallen vacht van de desbetreffende dieren in het openbaar op hun kleding dragen (vaak zijn dat dus fleecevesten) :P

Hahaha! Ik snap het hoor, ik maak me er wel schuldig aan, kan me niks schelen als ik mijn 'beestenkleren' aan heb als ik even naar de c1000 ga ofzo. :') Maar naar school, nee dan gaat de roller er overheen hoor. :D

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 21:36

M_hartje_M schreef:
En ballonnen :')

de beste tot nu toe _O- !!

Sodeletuut

Annabel schreef:
Meisjes die van die (neurd) nepbrillen dragen. -O-

Neurd :))

Urielle

murness schreef:
En dat gedoe met het laten zien van je onderbroek. Alsof de rest van de bevolking wil weten hoe jouw ondergoed eruit ziet. Heb altijd de neiging om die spijkerbroek dan eens eventjes flink op te hijsen. Riem goed aansnoeren en klaar... ~~}>

Iehhhhh ja!!!!
Zeker als je dan ook nog mee mag genieten van het konthaar in hun bilspleet die zichtbaar wordt als ze zich voorover buigen.
Mensen, er is echt niemand!!!! die dat wil zien! Trek je broek op en draag een riem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:37

Oh en ik heb ook een hekel aan mensen die op facebook een foto plaatsen en dan voor instagram dit neerzetten:

#blue #grey #eyes #eye #lovely #girl #home #love #beautifull #sweet #love #heart #brown #hair #curls #new #shirt

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:37

Sodeletuut schreef:
Anne. schreef:

Hahaha! Ik snap het hoor, ik maak me er wel schuldig aan, kan me niks schelen als ik mijn 'beestenkleren' aan heb als ik even naar de c1000 ga ofzo. :') Maar naar school, nee dan gaat de roller er overheen hoor. :D

Dát is 't m. Ik ga ook wel eens in mijn huiskloffie naar de c1000. Maar ik heb een medestudente gehad die dus écht die fleecevesten aantrok naar college. Met een beetje pech kon je dan heel het college lang kattenharen gaan tellen :P

Aibelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:38

Meisjes met dikke laag foundation, vuilniszakjassen met bontkraagjes en uggs aan (tja, vooroordelen :roll:)
Laatst bijgewerkt door Aibelle op 08-04-13 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

melody7

Sodeletuut schreef:
Anne. schreef:

ahum, ik was het vorige week naar school dus vergeten... zat op een gegeven moment naar beneden te staren zie ik ineens dat ik dus echt hélemaal vol zat met haren :')

dat met onderbroeken laten zien heb ik ook, ik kan er ook niet tegen als ik geen trui of vest aan heb, en ik kan ook niet tegen mensen die geen bh aan doen, dat is zó vies om te zien :')

Loei

Jorienn schreef:
Oh en ik heb ook een hekel aan mensen die op facebook een foto plaatsen en dan voor instagram dit neerzetten:

#blue #grey #eyes #eye #lovely #girl #home #love #beautifull #sweet #love #heart #brown #hair #curls #new #shirt

Hahaha +1

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:39

Anne. schreef:

Solly! :D :D :D
Het is echt moeilijk om fleecevesten en -truien haarvrij te houden, mijn moeder plukt me ook steeds kaal, die irriteert zich ook dood eraan :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:39

vuurneon schreef:
Warbling schreef:
Ik heb een onesie :o M'n vriend wordt er niet echt warm van, maar hij vind het wel erg schattig. Het is een heerlijk zondagmiddag op de bank met flauwe films en thee pak. Maar ik laat me er buiten NIET in zien. Van me leven niet :')

Zat je vriend niet te kijken; 'en hoe ga ik jou nou uitpakken?' :')

:') Nee valt gelukkig wel mee :D Rits open en dan stap ik er zo uit. Is een mannenmaat XXL, iéts te groot haha.
Echt ik vind m'n onesie geweldig maar niemand anders dan m'n vriend en m'n ouders zullen me er ooit in zien :')