Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raponsje schreef:- Mannelijke studenten in de leeftijdscategorie 16 tot 24 die een pak dragen met hele nette bruine schoenen en doen alsof ze een belangrijke zakenman zijn.
Warbling schreef:Zijn er serieus mensen dan die dat wel doen, met zo'n boxpakje-voor-volwassenenIk heb een onesieM'n vriend wordt er niet echt warm van, maar hij vind het wel erg schattig. Het is een heerlijk zondagmiddag op de bank met flauwe films en thee pak. Maar ik laat me er buiten NIET in zien. Van me leven niet
Hier zou ik op slag de slappe lach van krijgen vrees ik, als ik iemand tegenkwam op straat met dit kledingstuk
Voor binnen kan ik me er nog wel wat bij voorstellen
Sodeletuut schreef:Anne. schreef:- Ik heb een hekel aan mensen die thuis heel veel katten/honden/cavia's hebben en fleecevesten dragen die eruit zien alsof die lieve huisdieren ze als kussentje gebruiken. Is stiekem ook geen antipathie, want ik weet precies waarom ik dat erg vindt..![]()
daar heb ik nu toch écht last van, m'n cavia is heel erg in de rui, maar ik baal er zelf nog het hardst van
Sodeletuut schreef:Anne. schreef:- Ik heb een hekel aan mensen die thuis heel veel katten/honden/cavia's hebben en fleecevesten dragen die eruit zien alsof die lieve huisdieren ze als kussentje gebruiken. Is stiekem ook geen antipathie, want ik weet precies waarom ik dat erg vindt..![]()
Anne. schreef:Oh, wacht! Laat mij mijzelf corrigeren.. Ik heb GEEN hekel aan mensen met veel huisdieren. Maar aan mensen die de volledig uitgevallen vacht van de desbetreffende dieren in het openbaar op hun kleding dragen (vaak zijn dat dus fleecevesten)
Maar naar school, nee dan gaat de roller er overheen hoor.
murness schreef:En dat gedoe met het laten zien van je onderbroek. Alsof de rest van de bevolking wil weten hoe jouw ondergoed eruit ziet. Heb altijd de neiging om die spijkerbroek dan eens eventjes flink op te hijsen. Riem goed aansnoeren en klaar...
Sodeletuut schreef:Anne. schreef:Oh, wacht! Laat mij mijzelf corrigeren.. Ik heb GEEN hekel aan mensen met veel huisdieren. Maar aan mensen die de volledig uitgevallen vacht van de desbetreffende dieren in het openbaar op hun kleding dragen (vaak zijn dat dus fleecevesten)
Hahaha! Ik snap het hoor, ik maak me er wel schuldig aan, kan me niks schelen als ik mijn 'beestenkleren' aan heb als ik even naar de c1000 ga ofzo.Maar naar school, nee dan gaat de roller er overheen hoor.
Sodeletuut schreef:Anne. schreef:Oh, wacht! Laat mij mijzelf corrigeren.. Ik heb GEEN hekel aan mensen met veel huisdieren. Maar aan mensen die de volledig uitgevallen vacht van de desbetreffende dieren in het openbaar op hun kleding dragen (vaak zijn dat dus fleecevesten)
Hahaha! Ik snap het hoor, ik maak me er wel schuldig aan, kan me niks schelen als ik mijn 'beestenkleren' aan heb als ik even naar de c1000 ga ofzo.Maar naar school, nee dan gaat de roller er overheen hoor.

Anne. schreef:- Ik heb een hekel aan mensen die thuis heel veel katten/honden/cavia's hebben en fleecevesten dragen die eruit zien alsof die lieve huisdieren ze als kussentje gebruiken. Is stiekem ook geen antipathie, want ik weet precies waarom ik dat erg vindt..
vuurneon schreef:Warbling schreef:Ik heb een onesieM'n vriend wordt er niet echt warm van, maar hij vind het wel erg schattig. Het is een heerlijk zondagmiddag op de bank met flauwe films en thee pak. Maar ik laat me er buiten NIET in zien. Van me leven niet
Zat je vriend niet te kijken; 'en hoe ga ik jou nou uitpakken?'
Nee valt gelukkig wel mee
Rits open en dan stap ik er zo uit. Is een mannenmaat XXL, iéts te groot haha.