Salsa dansen/les

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:40

Haffylover: dans jij toevallig in Venlo?

Mede 'oppe Ruivernear ;) '

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:46

Willeke_ schreef:
Nee maar als je partnerloos zit voel ik me vaak zo'n asielhondje die wacht tot ie wordt uitgekozen haha :')

Meeting topic openen? Anders bevuilen we dit topic.

Heb ik in het begin ook gehad hoor, maar als je meer naar feestjes gaat en mensen leert kennen zijn er altijd wel vrienden of gezellige mensen op een feest waar je mee kan dansen. Moest zelf ook even een drempel over, maar nu ga ik naar feesten en kom het eind van de avond pas weer buiten adem van de vloer af terwijl ik de meeste mannen niet eens ken :D

Meeting lijkt me leuk, maar hangt er voor mij wel een beetje van af waar deze gehouden gaat worden :)

Willeke_

Re: Salsa dansen/les

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:59

Ik ben eigenlijk alleen op feesten van m'n eigen dansschool geweest. Dus daar ken je iedereen wel :-)

Voor mij zou Arnhem ook prima zijn :-)

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 21:12

_Roxanne schreef:
Haffylover: dans jij toevallig in Venlo?

Mede 'oppe Ruivernear ;) '

Nee ik dans bijna elke zondag in reuver bij cafe ronckenstein

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:25

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:42

Arnhem is voor mij wat te ver eigenlijk, dus die skip ik, al lijkt het me wel leuk natuurlijk ;)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:46

Ik zag dat dit topic al even niet meer loopt, maar ik hoop dat ik nog gewoon mag plaatsen.
Ik dans nu een jaar kizomba, bachata en salsa en ik vind het zo leuk!

wij gaan zeker twee keer in de week naar santiago de cuba in eindhoven (stratumseind) waar we ook les hebben -> salsa sensation. Zo gezellig!
en maandelijks naar salsa breeze @ aquabest uiteraard!! Wordt door de mensen van onze dansschool georganiseerd.

Jullie nog allemaal aan het dansen?!

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 17:39

ik zeg welkom en leuk dat je ook danst.
Klopt het topic is beetje stil gevallen maar goed.

Ik bezoek nog genoeg feestjes:D

Eindhoven wil ik ook nog een keer na toe maar dat meot wachten tot ik een rijbewijs heb hahah:)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 17:45

Thnx!! Ja ach ms blijft het nu wel een beetje lopen!
Ja altijd was lastig als je zo gebonden bent aan vervoer.

Wij hangen met name bij de santiago rond en doen af en toe eens een feestje, maar noet zo vaak want iedere donderdag is daar praktisch een feestje haha.

Nu ook langzaam aan een beetje een 'vast' groepje waar we mee dansen. Das ook wel prettig

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:36

Ik ga binnenkort ook naar salsa breeze :)
Verder is er binnenkort weer dansen in het Sonsbeekpark in Arnhem..bokkers die daar naar toe gaan?

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 19:15

das helaas nog uitkoers voor mij

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:25

Hier hier hier! :D samen met een vriendin willen we volgend jaar beginnen. Lijkt me super gaaf maar ook wel erg spannend.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 00:10

Ik wil komend seizoen (vanaf September) beginnen :D Ik heb in Guatemala een paar lesjes gevolgd, bijna 2 jaar geleden, maar nu heb ik eindelijk de tijd het weer op te pakken!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 07:57

Cool! Waar gaan jullie lessen?
wij beginnen ook weer in september, maar weet ff nog niet wat ik ga doen... danspartner is ermee opgehouden en nu zit ik zonder :( en dan een nieuwe vinden voor salsa 6 EN kizomba 3 die nog vrij is... das vrij lastig... mja...

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 08:08

Ik heb afgelopen maandag mijn eerste Salsa les gehad. Ik volg een zomercursus van 4 weken en de lessen duren 2 uur & het tempo wordt redelijk snel opgevoerd in tegenstelling tot de normale cursus (is normaal 8 weken). :Y)

Best pittig voor iemand die nooit danslessen heeft gevolgd :+

Maar ik vond het wel leuk! Moet er alleen nog heel erg inkomen!

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 09:03

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 23:02

Ik ben ook nog steeds aan het dansen. Vanavond afsluitavond gehad en nu zomerstop. Dans ik alweer een jaar inmiddels. Komend weekend een bootcamp zouk, wil dat zo graag leren, ben benieuwd :)

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 08:08

Gaaf Wendy! Ik vind zouk ook echt prachtig om te zien. Ga ook altijd even kijken bij salsabreeze, daar hebben ze een kizomba/zouk area en daar zijn altijd een paar koppels aan het dansen die zelf ook lesgeven enzo, echt, wauw. Ik kom zover als de basis met een paar draaien, maar ik heb dan ook geen les gehad. Vriend van ons wel en die wil me dan nog weleens gewoon de dansvloer opsleuren... fijn... haha

Gisteren ook weer leuke avond gehad in eindhoven. Nieuwe schoentje uitgeprobeerd, ging erg goed, moest wel ff wennen. Oude hadden 6.5 cm hakhoogte en deze 8.5... Maar met name kizomba ging veel fijner! Had dan ook wel fijne danspartner haha, scheelt :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 09:02

Wat leuk dit topic.
Ik zie het nu pas.
Ik heb 2 jaar terug salsa lessen gehad gewoon voor beginners met een vriendin.
Ik vond het erg leuk alleen ik ben echt een nederlander ik kan niet zo goed dansen (houterig) en vergat ook vaak als we een heel dansje moesten doen hoe het ook alweer moest. Ik danste gewoon op platte schoenen.
1x bij een avond geweest maar dan schaam ik me als iemand vraagt om te dansen ik dans wel maar denk dan echt het ziet er weer niet uit of wat zal die man wel niet denken haha.
Daarom geen vervolg lessen meer gedaan.
Ondertussen heb ik een vriend ik zit weleens te denken om te vragen of hij op salsa les wilt alleen ik ben dus nog steeds houterig. Ik vind dat gewoon niet leuk. En vraag me dan ook weleens af wat de mensen denken die les geven :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 09:06

Ik heb een tijdje terug salsa gedanst. Gestopt wegens tijdgebrek.
Dansde in de advanced lessen, waarin we ook wel bachata ed deden. Nog een hele tijd in het demoteam gedanst en leuke optredens gedaan :).Ook volgde ik zouklessen.
Ik mist het wel nog steeds, het plan om het weer op te pakken is er wel... nu de tijd nog..

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 08:12

Gisteren even meegeholpen bij de beginnersles, ze hadden gewoon twee dames te kort! :) Zo grappig, alleen de basic, sidestep en 'halve maan' (weet niet of ze dat overal zo noemen) gedaan een uur lang haha.

Aanstaande zondag is weer salsabreeze bij beachclub sunrise op aquabest voor de liefhebbers voor wie het te rijden is :)

Jessy90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 15:55

Ik ga waarschijnlijk naar salsabreeze...ben heel benieuwd!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:35

Ik heb van 't weekend 2 zouk bootcamps gedaan, wat is dat leuk zeg!! Zaterdag van Rene van Zouklovers en op zondag van Claudio Gomes. Echt heel erg leuk was het. Daarna nog met z'n alle wezen bbqen als afsluiting van het weekend, helemaal top :D

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-13 23:03

gaaf wil ik ook nog eens gaan doen

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 07:56

Oeps was dit topic een klein beetje vergeten :o
Gaaf Wendy! Ik moest helaas werken afgelopen weekend, klinkt heel erg goed!
Heb heb weekend daarvoor minstens 20 uur gedanst, was wel weer heel leuk :D Dos Bailadores in Leiden, festival de Verao Amsterdam, zouk vondelpark en Sao paulo cafe in Amsterdam. Komen de zoukdansers onder jullie hier wel eens? :)

Heel leuk om te zien dat hier ook zoveel enthousiaste mensen zitten en mensen die het (weer) op willen pakken.
Als ik het weer wat rustiger heb met werken ga ik waarschijnlijk een clubje op stal salsa les geven :D Iedereen raakt eraan verslaafd haha.