Oh ja, toen ik mijn kamer compleet ging vernieuwen kwam ik tot de conclusie dat ik een hoop troep had verzameld. Zo lagen er nog penny's, bit en meidenbladen van jaren terug, vond ik schoolboeken en agenda's van jaren geleden en boeken die ik toch niet meer lees. Verder valt mijn kamer behoorlijk mee, ben niet zo'n verzamelaar.
ik was ooit een keer al me verjaardagsgeld kwijt, en ra ra waar ik het vond tussen de tuinkussens terwijl het begin november was toen ik dat geld kreeg
jadeken
Geplaatst: 18-07-13 17:19
snoeppapiertjes haarborstel giga veel geld slingert door m'n kamer ohja en pepermuntjes opgezabbeld en uitgespuugt (ik haat munt )
Lol, ik ging ooit eens alle zakken af van de jassen die aan de kapstokken hingen en ik heb in 1 jas 125 euro gevonden. We gingen die avond net gaan eten, kwam goed van pas
Kassabonnetjes vooral, oude paardrijdhandschoenen, (paarden) elastiekjes, sokken, pennen, ook een keer mn oude sporen terug gevonden.
Yelizaveta
Geplaatst: 18-07-13 18:25
Haha leuk Even geleden m'n kamer ook eens uitgemest, heb een zak met allemaal oud/buitenlands geld gevonden. Waaronder een paar Palestijnse munten, raar want ik ken niemand die daar geweest is. Ik vind ook overal paardensnoepjes..
Ik vind nooit echt briefgeld, maar als ik al die muntjes bij elkaar optel dan kom ik ook vaak wel uit op een leuk bedrag
xGoldenHero
Geplaatst: 18-07-13 19:06
Begin dit jaar vond ik een envelop met 150 euro er in Ik was in juli geslaagd voor mijn opleiding en ik stopte het geld in verschillende enveloppen en kaarten. Deze envelop was gestolen dacht ik :p