(en dat is dan ook commissie vrij)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FlyAway schreef:Misschien moet je er even bij vertellen hoe Euphony werkt? http://www.euphony.nl/site/korting/form ... LAND%20(NL)
http://www.rewardingpeople.nl/contact.php?id=
Choiix schreef:Beetje duur, bij Vodafone heb je (tot 2 april that is) voor 24,30 500 minuten, onbeperkt SMS, onbeperkt bellen naar VF klanten en 4GB data
Yvet_90 schreef:Choiix schreef:Beetje duur, bij Vodafone heb je (tot 2 april that is) voor 24,30 500 minuten, onbeperkt SMS, onbeperkt bellen naar VF klanten en 4GB data
Bovenstaand vind ik helemaal niet voordelig.. Er zijn ontzettend veel mensen die op het netwerk van KPN en T-Mobile zitten, dus wat komt er dan nog overheen op de momenten dat je niet belt met VF klanten?
Edit: Daarbij zijn de commissies die Euphony uitbetaalt vele malen (lees: miljoenen) lager dan Vodafone en KPN uitgeven aan reclame.
skyline schreef:__Esther__ schreef:Jawel hoor maar dan zul je iets aan data in moeten leveren maar of dat kan hangt af van je Internet gebruik.
Ik gebruik toch wel echt 1000 mb per maand dan zal 200 mb er af nog wel lukken maar daar onder niet :p
StalNollie schreef:skyline schreef:
Ik gebruik toch wel echt 1000 mb per maand dan zal 200 mb er af nog wel lukken maar daar onder niet :p
weet je dit zeker, zou even gaan bellen want vaak kom je echt niet aan deze mb's.
maar bel morgen even weet je precies je verbruik en van daar uit kun je beter kiezen.

Kreeg dus eenmalig 75 euro korting op mn toestel.

LynnDenise schreef:Omdat ze op elk uur targets moeten halen. Mijn moeders vriend heeft echt een belachelijk goedkoop abonnement op deze manier. Ik kom er zelf mijn bed niet voor uit, maar het valt te proberen
Babsiej schreef:Ik heb net bij vodafone verlengd. Ook hier enorm slecht bereik met tmobile.
Ik heb een 1 jarig abonnement genomen met een iphone 5.
Ik betaal de eerste 6 maanden 41 euro per maand daarna 6 maanden 55 euro dus gemiddeld 48 euro per maand.
Ik heb dan onbeperkt smsen, 4 GB internet en ik dacht 200? minuten bellen.
Tsja het is duur maar voor mij wel waard. Ik moest trouwens eenmalig 364 euro voor mn iphone betalen. Normaal 439 maar als je even belt met vodafone kun jewel wat korting krijgenKreeg dus eenmalig 75 euro korting op mn toestel.
Vriendlief zat bij KPN en is ook naar vodafone gegaan sinds vorige maand. Omdat dat toestellease hem niks leek. Wij houden graag de telefoon aan het eind en weten ook graag wat we moeten betalen van tevoren.
StalNollie schreef:Babsiej schreef:Ik heb net bij vodafone verlengd. Ook hier enorm slecht bereik met tmobile.
Ik heb een 1 jarig abonnement genomen met een iphone 5.
Ik betaal de eerste 6 maanden 41 euro per maand daarna 6 maanden 55 euro dus gemiddeld 48 euro per maand.
Ik heb dan onbeperkt smsen, 4 GB internet en ik dacht 200? minuten bellen.
Tsja het is duur maar voor mij wel waard. Ik moest trouwens eenmalig 364 euro voor mn iphone betalen. Normaal 439 maar als je even belt met vodafone kun jewel wat korting krijgenKreeg dus eenmalig 75 euro korting op mn toestel.
Vriendlief zat bij KPN en is ook naar vodafone gegaan sinds vorige maand. Omdat dat toestellease hem niks leek. Wij houden graag de telefoon aan het eind en weten ook graag wat we moeten betalen van tevoren.
ik trap niet meer in deze aanbiedingen, dan heb je dadelijk uiteindelijk je telefoon gewoon dik terug betaald aan hun