Idioot dure telefoon abbonementen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:10

Beetje duur, bij Vodafone heb je (tot 2 april that is) voor 24,30 500 minuten, onbeperkt SMS, onbeperkt bellen naar VF klanten en 4GB data ;)

(en dat is dan ook commissie vrij)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:12

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:14

tis maar wat je allemaal wilt,,

zoals ik ,, ben helemaal tegen touchscreen, dat leeft bij mij niet lang..
ik moest ook voor een nieuwe telefoon gaan, maar ze hadden blijkbaar niets meer zonder touchscreen
heb mijn abbo verlengt, maar betaal dus geen 20 euro meer maar 15 euro, en de eerste 2 maanden 7.50,
moet er wel bij zeggen dan heb ik alleen 300 belmin of smsjes, maar meer heb ik dan ook niet nodig
wou ik er ook nog internet erbij wilde kostte het 30 euro, maar dat vind ik te veel, dus heb ik dat niet gedaan..

succes er mee

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:16

Bij Simyo vallen de minuten/ smsjes naar het buitenland buiten je bundel. Dus dat is wel een punt als je veel naar het buitenland moet bellen.

imd

Re: Idioot dure telefoon abbonementen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:19

Buitenland valt toch altijd buiten je bundel? :o?

Yvet_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:20

FlyAway schreef:

Opzich een mooie aanvulling hierboven.. Je kan dus extra korting sparen. Voor iedere klant die je aandraagt, ontvang je 5% korting van de factuur van de betreffende klant op jouw factuur. Dit betekent dat je factuur dus terug kan lopen naar 0 euro!! Dat is best voordelig toch? Maar dan moet je wel zelf mensen aandragen.

Yvet_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:21

Choiix schreef:
Beetje duur, bij Vodafone heb je (tot 2 april that is) voor 24,30 500 minuten, onbeperkt SMS, onbeperkt bellen naar VF klanten en 4GB data ;)

Bovenstaand vind ik helemaal niet voordelig.. Er zijn ontzettend veel mensen die op het netwerk van KPN en T-Mobile zitten, dus wat komt er dan nog overheen op de momenten dat je niet belt met VF klanten? Excuses: niet goed gelezen.. 500 minuten zie ik nu.. En na de actieperiode?

Edit: Daarbij zijn de commissies die Euphony uitbetaalt vele malen (lees: miljoenen) lager dan Vodafone en KPN uitgeven aan reclame.
Laatst bijgewerkt door Yvet_90 op 10-03-13 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:23

Zit 500 minuten bij in ja.. Da's voor mij prima zat iig.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:23

Yvet_90 schreef:
Choiix schreef:

Bovenstaand vind ik helemaal niet voordelig.. Er zijn ontzettend veel mensen die op het netwerk van KPN en T-Mobile zitten, dus wat komt er dan nog overheen op de momenten dat je niet belt met VF klanten?

Edit: Daarbij zijn de commissies die Euphony uitbetaalt vele malen (lees: miljoenen) lager dan Vodafone en KPN uitgeven aan reclame.

Dan zit dat in die 500 bel minuten?

Yvet_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:24

Leuk dealtje! Is absoluut niet duur.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:25

imd schreef:
Buitenland valt toch altijd buiten je bundel? :o?

Hoe het bellen UIT Nederland NAAR het buitenland is weet ik niet..
Maar als ik in het buitenland zit en ik bel naar Nederland dan gaat dat bij mijn huidige abo gewoon uit de bundel.

Maar daarover kan ik bij Simyo niks vinden :(

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 21:26

ik denk dat de vodafone friends&family ook wel een goede oplossing is ik zag dat ze ook abbonementen hadden met 4 gb internet onbeperkt sms & 90 belminuten en een telefoon voor 28 euro per maand ik denk dat dat wel een goede oplossing is maar ik moet het thuis nog even overleggen

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:35

ik zit bij telfort.
Heb 300 minuten en 1 gb internet. Heb een samsung galaxy s advance. Ik betaal 26 euro in de maand.
dit was een aanbieding van telfort (nou ja, het was 300 minuten en 500 mb voor 21 euro. maar kon voor 5 euro meer er 500 mb erbij krijgen)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:03

skyline schreef:
__Esther__ schreef:
Jawel hoor maar dan zul je iets aan data in moeten leveren maar of dat kan hangt af van je Internet gebruik.

Ik gebruik toch wel echt 1000 mb per maand dan zal 200 mb er af nog wel lukken maar daar onder niet :p

weet je dit zeker, zou even gaan bellen want vaak kom je echt niet aan deze mb's.
maar bel morgen even weet je precies je verbruik en van daar uit kun je beter kiezen.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 22:19

StalNollie schreef:
skyline schreef:

Ik gebruik toch wel echt 1000 mb per maand dan zal 200 mb er af nog wel lukken maar daar onder niet :p

weet je dit zeker, zou even gaan bellen want vaak kom je echt niet aan deze mb's.
maar bel morgen even weet je precies je verbruik en van daar uit kun je beter kiezen.

Ja ik weet het zeker ik ga der soms nog wel eens over heen :')
Maar nu ik het beter in de gaten hou met een app zit ik meestal rond de 850 mb :P

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:41

Ik heb net bij vodafone verlengd. Ook hier enorm slecht bereik met tmobile.

Ik heb een 1 jarig abonnement genomen met een iphone 5.

Ik betaal de eerste 6 maanden 41 euro per maand daarna 6 maanden 55 euro dus gemiddeld 48 euro per maand.
Ik heb dan onbeperkt smsen, 4 GB internet en ik dacht 200? minuten bellen.

Tsja het is duur maar voor mij wel waard. Ik moest trouwens eenmalig 364 euro voor mn iphone betalen. Normaal 439 maar als je even belt met vodafone kun jewel wat korting krijgen :D Kreeg dus eenmalig 75 euro korting op mn toestel.

Vriendlief zat bij KPN en is ook naar vodafone gegaan sinds vorige maand. Omdat dat toestellease hem niks leek. Wij houden graag de telefoon aan het eind en weten ook graag wat we moeten betalen van tevoren.

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:48

Youfone!!!! Ik werk bij Youfone en wij bieden de voordeligste sim only abonnementen op het netwerk van KPN. Voor €4,- euro heb je al 250 belminuten/sms'jes internetbundel is zeer voordelig, we hebben verschillende data bundels ook heel voordelig. We bieden onze abonnementen aan via http://www.youfone.nl en via veel online dealers. Alles is online in te zien en te wijzigen. Als je vragen hebt mag je ook pb'en geldt voor iedereen overigens. We hebben zelfs een bokker op de klantenservice zitten :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:56

Oh en als je voor sim only kiest moet je s nachts afsluiten!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:57

LynnDenise schreef:
Oh en als je voor sim only kiest moet je s nachts afsluiten!

Waarom?

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:58

Omdat ze op elk uur targets moeten halen. Mijn moeders vriend heeft echt een belachelijk goedkoop abonnement op deze manier. Ik kom er zelf mijn bed niet voor uit, maar het valt te proberen

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 23:04

LynnDenise schreef:
Omdat ze op elk uur targets moeten halen. Mijn moeders vriend heeft echt een belachelijk goedkoop abonnement op deze manier. Ik kom er zelf mijn bed niet voor uit, maar het valt te proberen

Haha dat wist ik echt niet! Maar KPN/Vodafone/Tele 2 hebben hun acties voor een bepaalde tijd lopen dus die doen dat niet (wij ook niet Youfone) MAAR....en daar heb je wel een punt, dealers krijgen een bonus per afgesloten abonnement dus die kunnen wel dat geld deels extra investeren in een nieuwe klant. (Gaat niet per uur overigens maar per maand)

www.voordeelmobiel.nl is bijvoorbeeld een goed voorbeeld die bij sommige abonnementen een extra cashback geven.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:12

Babsiej schreef:

Ik betaal de eerste 6 maanden 41 euro per maand daarna 6 maanden 55 euro dus gemiddeld 48 euro per maand.

Tsja het is duur maar voor mij wel waard. Ik moest trouwens eenmalig 364 euro voor mn iphone betalen. Normaal 439 maar als je even belt met vodafone kun jewel wat korting krijgen :D Kreeg dus eenmalig 75 euro korting op mn toestel.

Vriendlief zat bij KPN en is ook naar vodafone gegaan sinds vorige maand. Omdat dat toestellease hem niks leek. Wij houden graag de telefoon aan het eind en weten ook graag wat we moeten betalen van tevoren.

ik trap niet meer in deze aanbiedingen, dan heb je dadelijk uiteindelijk je telefoon gewoon dik terug betaald aan hun :7

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:39

My thoughts, StalNollie. Ik doe alleen nog maar sim-only, al een aantal jaar..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 10:07

Choiix schreef:
Yessy schreef:
Maar hoe kom je als niet personeelslid aan die code?

Mij een PB sturen ;)

Het is dat ik pas januari komend jaar een nieuwe nodig heb, anders had je nu een pb van me gehad :D TS ik zou dit zeker overwegen, van VF is dit zeker het beste wat je kunt krijgen :j

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 13:40

StalNollie schreef:
Babsiej schreef:

ik trap niet meer in deze aanbiedingen, dan heb je dadelijk uiteindelijk je telefoon gewoon dik terug betaald aan hun :7

Wat bedoel je hiermee ?? Normaal kost de telefoon 439 bij dat abonnement nu dus iets goedkoper.

En uiteindelijk betaal je zelf je telefoon lijkt me ook logisch ??
Das overal zo. Bij hi en KPN betaal je je telefoon rn aan het eind moet je m inleveren of alsnog betalen. De restwaarde dan.