Om aan geld te komen ga je.............

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 20:59

Gianti schreef:
renskesanne schreef:
wat zijn jullie allemaal lkkr onaardig iedereen maakt toch wel fouten in zijn leven en overschat zichzelf wel eens? en ja ze had het niet mogen doen maar om haar hierdoor helemaal af te kraken en voor oplichter uitmaken snap ik niet. ik heb ook wel verschillende manieren wel een gedaan om aan geld te komen.

1x overschatten kan, maar 2x?

je weet nooit wat je moet knippen al is het alleen de puntjes kan ik het zelfs

__Sannne

Ailill schreef:
Hhilde schreef:
Haar waar je soms jaren voor gespaard hebt, ja.

Overdrijven is ook een vak :roll:

Nou nee hoor, ik ben al sinds mijn tiende mijn haar aan het laten groeien. Het groeit bij mij ontzettend langzaam. Dus ja, ik spaar al jaren voor het haar wat ik nu heb ;)

milou123

Hhilde schreef:
Gucci_ schreef:
Hangt ervan af hoe oud je toen was. Als je puber bent, vind ik het nog wel grappig. Gelukkig is het niets ergs. Het is maar haar :+

Ailill schreef:

Denk je dat het haar tot op de kont zoals sommige meiden/vrouwen het hebben, binnen een jaar zo lang is? :=

LisaDijk

vuurneon schreef:
Vjestagirl schreef:
En dit lieve kijkbuiskindertjes, is nou een oplichtster.

:j

ik vind het ook vreselijk dat iedereen zich bijvoorbeeld ook therapeut mag noemen... Moet een beschermd beroep worden. Overigens wel een makkelijke manier om geld te verdienen :+ je hebt er geen enkele opleiding voor nodig, alleen een vlotte babbel }>

Wat dacht je van fotografie? zelfde verhaal, kijk eens naar al die "professionele" fotoshoots van boktleden die pas 1 maand hun camera hebben.... :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:00

renskesanne schreef:
Gianti schreef:

1x overschatten kan, maar 2x?

dan zeg je bij het telefoontje dat je alleen punten doet, of daar. maar dan ga je niet knippen terwijl je het weet, dat het niet lukt

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:00

Vjestagirl schreef:
renskesanne schreef:
wat zijn jullie allemaal lkkr onaardig iedereen maakt toch wel fouten in zijn leven en overschat zichzelf wel eens? en ja ze had het niet mogen doen maar om haar hierdoor helemaal af te kraken en voor oplichter uitmaken snap ik niet. ik heb ook wel verschillende manieren wel een gedaan om aan geld te komen.

Ja, de eerste keer kun je jezelf overschatten. En dan geef je toe dat je een fout maakt (op het moment dat je bijvoorbeeld achter die vrouw staat en geen idee hebt wat je moet doen) en dat je het beter niet kunt doen. En als je achteraf hoort dat iemand zo ontevreden is dan ga je er naar toe en geef je haar geld terug.

Maar als je het dan een 2de keer doet, exact hetzelfde, dan ben je in mijn ogen gewoon een oplichter.

dan ben je nog niet echt een oplichter hoor als je heel veel geld van een bankrekening van iemand anders laat afschrijven met een vervalsde hantekening.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:01

Gianti schreef:
renskesanne schreef:

dan zeg je bij het telefoontje dat je alleen punten doet, of daar. maar dan ga je niet knippen terwijl je het weet, dat het niet lukt

tja dat kan

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:02

renskesanne schreef:
Ailill schreef:

ik had vroeger ook had me broer me haar afgeknipt waren we kappertje aan het spelen dat was denk ik wel nog erger.

Dat heb ik ook eens bij mijn zussen gedaan, doen wel meer mannen :P

Gianti

ik vind ht wel degelijk oplichten, weette dat je een slechte dienst leveren en hem dan zo snel mogelijk weggaan

Lumea

renskesanne schreef:
dan ben je nog niet echt een oplichter hoor als je heel veel geld van een bankrekening van iemand anders laat afschrijven met een vervalsde hantekening.

true, maar nog is dit wel iets wat echt niet kan . vergissing /care maar er dan ook nog geld voor vragen is echt onrechtvaardig, daar heb je dan geen recht op...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:05

renskesanne schreef:
Vjestagirl schreef:
Ja, de eerste keer kun je jezelf overschatten. En dan geef je toe dat je een fout maakt (op het moment dat je bijvoorbeeld achter die vrouw staat en geen idee hebt wat je moet doen) en dat je het beter niet kunt doen. En als je achteraf hoort dat iemand zo ontevreden is dan ga je er naar toe en geef je haar geld terug.

Maar als je het dan een 2de keer doet, exact hetzelfde, dan ben je in mijn ogen gewoon een oplichter.

Dan ben je ook een oplichter ja.
Maar ook als je iemand op marktplaats een dekje verkoopt wat je niet hebt.
Of als je beloofd iemand z'n huis professioneel te schilderen en overal zooi achterlaat en meer verf op de ramen en de vloeren dan op de muren hebt zitten.
Of als je jezelf aanbied als kapper terwijl je helemaal niet kan knippen.

Hhilde

Ailill schreef:
Hhilde schreef:

Dat is het zeker, maar in deze overdrijf ik echt niet hoor ;)

MiReRe

TS...foei!!! (Hihi, gniffel)

Ik heb meestal gewoon baantjes gehad om aan geld te komen.
Callcenter, kledingzaak, supermarkt, kantoor, secretaresse, klantenservice. En ook raardere dingen zoals abonnementen verkopen op straat, flyeren voor Kirby stofzuigers, post sorteren, smaaktesten doen, op straat opera zingen.
Mijn beroep is trouwens zangdocent, dus ik geef zangles voor mijn geld. En ik werk 's ochtends bij een telefonische klantenservice bij een bedrijf.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:08

Als iemand dat bij mij zou flikken had diegene denk ik geen haar meer als 'ie hier de deur uitstapte. Moet je 'ns flikken, aan m'n haar zitten als je er niks van af weet. Vind het nogal associaal.

Anoniem

Re: Om aan geld te komen ga je.............

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:11

Ohhh dus nu ben je geld aan het innen met een een of ander therapeutisch iets met zweverige bijtonen? Maar daar kun je dan zeker ook niks van?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:14

Geen haar op mijn hoofd die dat zou doen :')

Ik moest er wel om lachen TS. Ik ben een beelddenker.
Wel sneu voor die oma en andere persoon. Hebben ze daarna niet weer contact met je opgenomen om te klagen?

Ik heb kranten gelopen, vakken gevuld, gewerkt bij kwekerijen, callcenters. Ook heb ik paardrijlessen gegeven aan een bokker.
Uitgelegd wat mijn ervaringen zijn (het was mijn werk in het buitenland) en erbij verteld dat ik geen diploma's heb. Nog steeds af en toe contact mee, dus denk dat ze wel tevreden was :)

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:19

Ik zou toch wel echt heel erg woest zijn als dit bij mij zou gebeuren!
"Vroeger" ging ik auto's wassen bij de veerpont in de zomer, vrolijke mensen geven meer.
Vooral als hun auto schoon is aan de buitenkant, meestal had ik €5,- per auto.
Tikt lekker aan hoor :)

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:19

ik vind het eigenlijk best wel erg maar inderdaad: Als puber zoek je dingen uit, ontdek je de wereld, je leert steeds beter realiseren en beseffen maar daar moeten soms helaas dingen voor opgeofferd worden..
Een puber denkt trouwens ook niet echt na bij de verkeerde dingen die hij/zij doet.

Zo heb ik (zonder er ook maar over na te denken)vroeger de naam van mijn verzorgpony'tje in haar zadeltje gekrast :oo
Dit vond het baasje natuurlijk helemaal niet goed en was woedend. Ik wist daarna mij god niet waarom ik dat in 's hemelsnaam gedaan had 8)7

Dit is natuurlijk hartstikke slecht, dat soort criminaliteit maar daarna krijg je er echt jaren spijt van. Gelukkig leer je ervan. :\

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:20

Ik hoop overigens wel dat de ts puber was en niet al volwassen toen dit zich afspeelde...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:21

Joolien schreef:
Ohhh dus nu ben je geld aan het innen met een een of ander therapeutisch iets met zweverige bijtonen? Maar daar kun je dan zeker ook niks van?

TS kan het onzichtbare zichtbaar maken :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:22

Nynke1 schreef:
Joolien schreef:

Ik kan pinda's in de lucht laten verdwijnen zonder te hoeven dweilen.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:23

_O- _O- O hellup HAHA

lucaa2

vuurneon schreef:
Ik hoop overigens wel dat de ts puber was en niet al volwassen toen dit zich afspeelde...

hopelijk was ze inderdaad jong genoeg, ik was toendertijd 13

Ailill

Joolien schreef:
Nynke1 schreef:

Ik kan pinda's in de lucht laten verdwijnen zonder te hoeven dweilen.

Waar heb je de stofzuiger dan verstopt :P

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:25

Dat je hier trots op bent..
Te triest voor woorden!