Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:missanita84 schreef:ach ik denk persoonlijk maar zo, ze zijn niet wijzer (de kanker scheldende mensen)
Of de mensen die zich direct gekwetst voelen zijn niet wijzer. Het is namelijk veel wijzer om het naast je neer te leggen
missanita84 schreef:ach ik denk persoonlijk maar zo, ze zijn niet wijzer (de kanker scheldende mensen)
Colway schreef:missanita84 schreef:ach ik denk persoonlijk maar zo, ze zijn niet wijzer (de kanker scheldende mensen)
Of de mensen die zich direct gekwetst voelen zijn niet wijzer. Het is namelijk veel wijzer om het naast je neer te leggen
Sanne135 schreef:Ik vind het vooral erg dom, wanneer iemand ermee scheldt verlaagt degene zich zo gigantisch in mijn opzicht.. Ik kan je echt niet serieus nemen als je daarmee scheldt.
Colway schreef:Sanne135 schreef:Ik vind het vooral erg dom, wanneer iemand ermee scheldt verlaagt degene zich zo gigantisch in mijn opzicht.. Ik kan je echt niet serieus nemen als je daarmee scheldt.
Ik vind iemand erg dom als hij/zij zich persoonlijk gekwetst voelt door zo'n (op dat moment bedoeld) inhoudsloze kreet.
Als je je door zoiets als persoonlijk aangesproken voelt dan moet de grote buitenwereld wel 1 groot boosaardig monster zijn
Annabel schreef:Mijn moeder heeft het, en nee we hebben het hier niet makkelijk. Dus ja dit raakt me heel erg, want het is 100x erger als je er mee te maken hebt, dan dat je denkt.
Gianti schreef:weet je wat ik al het aller ergste vind, is dat de grens verlegt wordt. Eerst werd je met een scheef oog aan gekeken als je er mee vloekte, nu wordt het als normaal gezien en als uitlaat klep!! hierdoor merk ik dat er ook gewoon veel meer grappen worden gemaakt met kanker, waar wel degelijk de ziekte mee bedoelt wordt. De grens wordt gewoon steeds meer verlegt.