Excusez moi! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Er zijn ook gewoon veel te veel "moppen" die de plank totaal misslaan zoals "I used to be schizofrenic, but we're ok now"
.Kwanyin schreef:Schizofrenie en MPS wordt inderdaad heel vaak door elkaar gehaald. Er zijn ook gewoon veel te veel "moppen" die de plank totaal misslaan zoals "I used to be schizofrenic, but we're ok now"
.
Sowieso denk ik ook wel dat de lijn tussen verschillende psychatrische en psychologische problemen heel erg dun is en niet altijd duidelijk. Zo ken ik nog een vrouw vanuit het werkveld met even bizar gedrag, maar psychiater kunnen het nergens exact onder plaatsen. Het heeft ook weer weg van iemand met een schizofrene stoornis, maar blijkbaar toch ook weer niet duidelijk genoeg om het echt zo te kunnen benoemen....
Dit topic deed me trouwens ook denken aan Miep, TS als je die niet kent moet je zeker eens zoeken op de zoekmachine. Zij was een bokker die vanalles over een ziekte had bij elkaar gelogen die ze nooit had gehad en bokkers zo ver had gekregne dat ze stapels beterschapskaarten naar een verzonnen ziekenhuisadres stuurden...een soort van internet leugenares..of ze in het echt ook zo loog dacht ik niet, dus of het PL is...
Evelyne79 schreef:ex van kennis van mij was er een, met nadruk op was...... Hij was op een gegeven moment zo verstrikt in zijn eigen leugens dat hij geen uitweg meer zag, hij heeft zelfmoord gepleegd, hij heeft zich opgehangen in het huis van zijn eigen vader.
een collega van mij heeft ook een aantal verhalen de wereld ingeholpen die niet waar bleken te zijn, heeft haar wel haar eigen kop gekost. de school en de werkgever hebben het vertrouwen in haar opgezegd, dus het heeft haar haar opleiding en haar baan gekost terwijl ze nog maar 2 maanden hoefde en dan een vast contract zou krijgen na afronden van haar opleiding........

Woogy schreef:wat mij heel erg opvalt is dat de leugenaars(om het even makkelijk te zeggen) het vaak hebben over mensen in hun omgeving die dood gaan.
. Ik snap niet dat zo iemand het hoederecht krijgt over de kinderen?
Sammie schreef:Sterker nog, kinderen kunnen er dood aan gaan. Er zijn gekken die hun kind zelfs kwik en andere chemische troep toedienen.