Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kivas schreef:Jeetje Raponsje,
Na je verhalen in het andere topic te hebben gelezen (papa`s & mama`s 2013) leek jou vent wel erg meegaand/perfect..
Wat vervelend dit te lezen nu.. heel veel sterkte
JuliaMaria schreef:Soms hebben mannen wat behoefte aan spanning, vooral als relaties vorderen en het allemaal wat "normaler" wordt. Je moet het waarschijnlijk dus niet als iets persoonlijks zien jegens haar: dit had wellicht iedere vrouw kunnen zijn. Neemt niet weg dat het niet de bedoeling is dus je kan het best zeggen. Laat alsjeblieft je vertrouwen er niet te veel door beschadigen, ik durf bijna te garanderen dat hij er veel minder mee bedoelt dan je denkt. En vaak is het ook zo dat mannen dit soort dingen "even" doen (ja dit gebeurt onwijs veel en is echt onschuldiger dan het lijkt hoor: "wij" vrouwen maken het veels te groot) en zich dan ineens weer realiseren hoe mooi hun huidige leventje eigenlijk is, waardoor ze een punt zetten achter het berichtjes sturen.
Maak het niet te groot meid. Kom op: je relatie en jullie hele leventje opzij zetten om wat berichten waar "de man" waarschijnlijk niet zo veel van meent? Ik denk dat bijna iedere man dit wel eens doet.
Pas op het moment dat je hem confronteert en hij reageert belachelijk of ongeïnteresseerd dán moet je zulke dingen eventueel overwegen. Maar nu nog niet hoor. Dont worry to much![]()
Dess schreef:Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan, zijn rede was dat onze gesprekken zo 'normaal en standaard' werden. Hij is er wel echt mee gestopt voor mij. Maar heb het er nog steeds moeilijk mee soms. Ik heb geen advies, alleen goed praten en wat de rest hier boven zegt. Sterkte!
Dess schreef:Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan, zijn rede was dat onze gesprekken zo 'normaal en standaard' werden. Hij is er wel echt mee gestopt voor mij. Maar heb het er nog steeds moeilijk mee soms. Ik heb geen advies, alleen goed praten en wat de rest hier boven zegt. Sterkte!
tylando schreef:Dess schreef:Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan, zijn rede was dat onze gesprekken zo 'normaal en standaard' werden. Hij is er wel echt mee gestopt voor mij. Maar heb het er nog steeds moeilijk mee soms. Ik heb geen advies, alleen goed praten en wat de rest hier boven zegt. Sterkte!
maar dan zou ik toch altijd met een rotgevoel een relatie houden denk ik!