Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:25

Oh jakkes, dat is zeker een schok!

Net wat hierboven al gezegd is: dit hoort gewoon niet, dit is zo fout, net terwijl je zwanger bent.. Heel veel sterkte, en probeer inderdaad rustig te blijven.. (ik begrijp dat dat niet mee valt hoor, maar probeer het)

Authentic

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:27

Wat zal jij je kl0te voelen. :(:)

Ik zou adviseren even afkoelen, maar wél verhaal gaan halen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:29

ff rondje door je sportschool ff beetje woede afreageren...
maar jeetje wat een #@$# streek heb er geen andere woorden voor...
ik zou als ik jou was proberen nog op ze feestboek te komen en dingen idd op te slaan te printen of iets...
en dan onder ze neus schuiven voor uitleg

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:29

Soms hebben mannen wat behoefte aan spanning, vooral als relaties vorderen en het allemaal wat "normaler" wordt. Je moet het waarschijnlijk dus niet als iets persoonlijks zien jegens haar: dit had wellicht iedere vrouw kunnen zijn. Neemt niet weg dat het niet de bedoeling is dus je kan het best zeggen. Laat alsjeblieft je vertrouwen er niet te veel door beschadigen, ik durf bijna te garanderen dat hij er veel minder mee bedoelt dan je denkt. En vaak is het ook zo dat mannen dit soort dingen "even" doen (ja dit gebeurt onwijs veel en is echt onschuldiger dan het lijkt hoor: "wij" vrouwen maken het veels te groot) en zich dan ineens weer realiseren hoe mooi hun huidige leventje eigenlijk is, waardoor ze een punt zetten achter het berichtjes sturen.

Maak het niet te groot meid. Kom op: je relatie en jullie hele leventje opzij zetten om wat berichten waar "de man" waarschijnlijk niet zo veel van meent? Ik denk dat bijna iedere man dit wel eens doet. ;)
Pas op het moment dat je hem confronteert en hij reageert belachelijk of ongeïnteresseerd dán moet je zulke dingen eventueel overwegen. Maar nu nog niet hoor. Dont worry to much :(:) :(:)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:31

Niet netjes!! Een flink skop onder zijn kont mag je best geven! Je kan het nog altijd op je hormonen gooien! :')

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:32

Heel herkenbaar. Ik heb in de zelfde situatie gezeten. Het nadeel van deze situatie is dat al beloofd hij het nooit meer te doen je vertrouwen heeft een enorme druk op gelopen. En dat duurt lang voordat dat weer goed is. Confronteren moet je wel doen anders blijf je er mee zitten. Mijn ex beloofde gouden bergen maar ik kreeg nog geen eens een stronthoop. Ook ik was zwanger, hadden huisje boompje beestje. Maar dat was mijn ex en niet alle mannen zijn hetzelfde. Mijn pb staat Open voor je mocht je een schouder nodig hebben. Voor nu heel veel sterkte.

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:33

Jeetje Raponsje,
Na je verhalen in het andere topic te hebben gelezen (papa`s & mama`s 2013) leek jou vent wel erg meegaand/perfect..

Wat vervelend dit te lezen nu.. heel veel sterkte

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:36

Jemig..... wat erg dit !!!!
Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren als jij hem hiermee confronteert.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:37

pff.. sterkte!

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:38

Ik zou hem op de man af vragen hoe ver dit allemaal is gegaan en wat hij hiermee dacht te bereiken. Wat wil hij nou? Leef echt met je mee, wat een klote situatie zeg.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:39

Heel veel sterkte. Wat ontzettend rot dat hij dit doet! Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:40

heel veel sterkte,
soms kan het ook allemaal goedkomen, maar vertrouw vooral je eigen gevoel,
vriend die ik nu heb heeft dat ook al eens gedaan, maar was al heel snel afgelopen na een confrontatie

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:41

Zou hem ook zeker confronteren!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 20:41

kivas schreef:
Jeetje Raponsje,
Na je verhalen in het andere topic te hebben gelezen (papa`s & mama`s 2013) leek jou vent wel erg meegaand/perfect..

Wat vervelend dit te lezen nu.. heel veel sterkte

Het is een echt nerdje die ontzettend veel voor me doet en super lief en leuk maar ja.
niemand is perfect...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:42

Wat vreselijk, je hoort nu juist op hem terug te kunnen vallen en samen te genieten van je zwangerschap.
Ik zou dit in ieder geval heel goed uitzoeken en uitspreken. Heel veel sterkte en wijsheid!!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:44

JuliaMaria schreef:
Soms hebben mannen wat behoefte aan spanning, vooral als relaties vorderen en het allemaal wat "normaler" wordt. Je moet het waarschijnlijk dus niet als iets persoonlijks zien jegens haar: dit had wellicht iedere vrouw kunnen zijn. Neemt niet weg dat het niet de bedoeling is dus je kan het best zeggen. Laat alsjeblieft je vertrouwen er niet te veel door beschadigen, ik durf bijna te garanderen dat hij er veel minder mee bedoelt dan je denkt. En vaak is het ook zo dat mannen dit soort dingen "even" doen (ja dit gebeurt onwijs veel en is echt onschuldiger dan het lijkt hoor: "wij" vrouwen maken het veels te groot) en zich dan ineens weer realiseren hoe mooi hun huidige leventje eigenlijk is, waardoor ze een punt zetten achter het berichtjes sturen.

Maak het niet te groot meid. Kom op: je relatie en jullie hele leventje opzij zetten om wat berichten waar "de man" waarschijnlijk niet zo veel van meent? Ik denk dat bijna iedere man dit wel eens doet. ;)
Pas op het moment dat je hem confronteert en hij reageert belachelijk of ongeïnteresseerd dán moet je zulke dingen eventueel overwegen. Maar nu nog niet hoor. Dont worry to much :(:) :(:)

Een man is geen kleuter hoor die nog niet weet wat wel of niet mag. Omdat er veel hufters rondlopen hoeven wij vrouwen daar echt geen rekening mee te blijven houden hoor.. mijn hemel. Waar is je zelfrespect dan?

Ik kan mij voorstellen dat je het als verraad of roddelen ziet op het moment dat je dit kwijt wil aan de gezamenlijke vrienden, maar niet jij bent degene die dit flikt! En dan hoef je er ook niet op die manier onder te lijden.
:(:)

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:44

Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan, zijn rede was dat onze gesprekken zo 'normaal en standaard' werden. Hij is er wel echt mee gestopt voor mij. Maar heb het er nog steeds moeilijk mee soms. Ik heb geen advies, alleen goed praten en wat de rest hier boven zegt. Sterkte!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:45

Walgelijk ! Wat een poedersuiker situatie Raponse :(:) :(:)
Je draagt zijn kind , en dat is al zwaar genoeg . Moet hij dan ,omdat hij af en toe wat minder aandacht krijgt maar gaan ouwehoeren met andere meiden? Walgelijk : hij moet jou steunen, niet afvallen!

Deze tekst, ik quote : "Ik vind deze flat wel gezellig, maar het liefst zou ik jou willen omruilen met mijn huisgenoot, wil je hier hebben", en het feit dat het al voór je zwangerschap begon geeft voor mij aan dat het behoorlijk serieus is en niet zomaar een flirt.

Ik was ook teruggegaan ,als dat nog lukt , en had nogmaals goed de berichten gelezen (en printcreen gemaakt).
Jekunt dan later ,in ruste, bepalen of het onschuldig is (en de hormonen het erger maken) of dat het écht over de grens gaat. Al zeggen je quotes voor mij al genoeg.

En dan... als je/ jullie al samen verder gaan, zal het een lange weg worden ...het vertrouwen is natuurlijk helemaal weg ,en is niet zomaar terug.

Ik wens je heel veel wijsheid en sterkte!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:45

nee, dat blijkt, maar dit klinkt meteen wel heel heftig/tegenovergesteld...

Ik zou hem ook confronteren.. iig succes en sterkte!

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:47

Dess schreef:
Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan, zijn rede was dat onze gesprekken zo 'normaal en standaard' werden. Hij is er wel echt mee gestopt voor mij. Maar heb het er nog steeds moeilijk mee soms. Ik heb geen advies, alleen goed praten en wat de rest hier boven zegt. Sterkte!

Same here...

Helaas JuliaMaria heeft wel een beetje een punt. Je kan of alles omgooien, vriend de deur uit en alle andere drastishe maatregelen. Of naar huis en praten...

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:48

Dess schreef:

maar dan zou ik toch altijd met een rotgevoel een relatie houden denk ik!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:49

wat erg voor je! veel sterkte!

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:49

Er is maar 1 manier om erachter te komen wat er nu precies aan de hand is... en dat is: vragen!
Want je haalt je van alles en nog wat in je hoofd, terwijl er misschien niets aan de hand is...
En dat niets aan de hand is dan volgens hem. Mannen kijken nu eenmaal anders naar bepaalde dingen als vrouwen. Niet dat ik het goed wil praten, integendeel! Ik vind het helemaal niet kloppen om zulk soort berichtjes te schrijven naar andere vrouwen. Maar het is misschien gewoon een beetje fantasie!

Nu zit ik ook te gokken, net zoals iedereen hier. De enigste manier is toch heus vragen!
Dat schept duidelijkheid en dan kun je verdere maatregelen nemen. Of juist niet.

Ik wil je wel sterkte wensen want het gevoel wat jij nu hebt is beslist niet fijn, denk dat de wereld eventjes instorte voor jou.... Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:50

tylando,
niet altijd hoor.
ik heb het zelf ook gehad, ook zo'n soort berichtjes,
en ik kan nu toch voor 90% op hem vertrouwen.
natuurlijk komen de gedachtes wel eens op, vooral omdat ik die persoon ken,
maar sinds ze ineens ontdekte dat ze lesbi was maak ik me niet meer zo druk.

natuurlijk kan zoiets altijd gebeuren, maar ik vertrouw op hem dat het nietgebeurd
Laatst bijgewerkt door Ylvy op 28-02-13 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:50

tylando schreef:
Dess schreef:

maar dan zou ik toch altijd met een rotgevoel een relatie houden denk ik!

Het ligt er ook aan hoe je er zelf in staat en en of je het los kan laten, ik voel me er soms nog wel rot over ja maar kan daar gewoon met me vriend over praten..