Buiten honger op doen en thuis komen eten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. vanLotje schreef:nou, misschien is je onzekerheid wel geen onzekerheid maar gewoon realiteitszin?
Lijkt me namelijk niet een echt hele leuke relatie..
Rena100 schreef:vanLotje schreef:nou, misschien is je onzekerheid wel geen onzekerheid maar gewoon realiteitszin?
Lijkt me namelijk niet een echt hele leuke relatie..
Misschien wel, maar ik hou wel heel veel van hem. De laatste tijd gaat het gewoon niet lekker en heb het idee dat hij het allemaal wel prima vindt. Maar goed, ik moet het wel zelf oplossen. Eerst maar eens in mijn eigen hoofd...
Nynke1 schreef:Twiggy2008 schreef:Ik ook, hoor, maar ik zie nog veel van mijn jongere vriendinnen zooooo bezig zijn met uiterlijkheden.
Maar heeft dat te maken met onzeker zijn? Ik ben ook veel bezig met mijn uiterlijk, omdat ik dat leuk vindt en het wel belangrijk vindt er verzorgd bij te lopen. Maar onzeker? Nee..
. Maar ik zie wel veel vrouwen die zich ontzettend druk maken over hun lichaam. Vooral hele jonge vrouwen zijn er zo enorm mee bezig, dat ik wel eens denk; 'joh, geniet van het jong zijn, want voor je het weet ben je boven de 40 en hoe zie je jezelf dan, als je nu al niet tevreden bent???'. Ik ben gewoon heel tevreden met wie ik ben, ook al word ik nu wel ouder. Dat hoort er nou eenmaal bij. Zit beter in mijn vel dan toen ik nog een 20er was, heel eerlijk gezegd. Misschien ook wel omdat ik mijn leven op de rit heb, weet wie ik ben, wat ik wil en wat ik heb. Zou zomaar kunnen.
Citaat:
Daar ben ik wel heel goed in! ik ga dan ene leuk spelletje met ze spelen.. Laat even niks van mijn kant horen en denk ajuus!
Kom maar lekker naar mij toe..
Ik zou het echt niet waarderen als mijn vriend zo met me om zou gaan!
Wildgirl schreef:Maar...ookal maak je vervelende dingen mee in relatie's etc, dan hoef je daar toch nog niet onzeker van je worden?
Onzekerheid is een keuze, toch?
Rena100 schreef:Citaat:
Daar ben ik wel heel goed in! ik ga dan ene leuk spelletje met ze spelen.. Laat even niks van mijn kant horen en denk ajuus!
Kom maar lekker naar mij toe..
Ik zou het echt niet waarderen als mijn vriend zo met me om zou gaan!
Dat gaat nogal moeilijk. We wonen samen...dus we spreken elkaar elke dag...
Fiebie schreef:Ailill schreef:
Zo moet het ook gaan babe, open en eerlijk naar elkaar blijven, met elkaar praten en elkaar ook durven aan te spreken op fouten. . . wat dat betreft kan een nieuwe relatie echt heel goed werken voor trauma's van vroeger. Dat merk ik zelf ook
En de meest domme koe van de eeuw ben je niet, hoogstens van dit jaar *grijns*
Waarheid als een koe![]()
Nee van vorig jaar.....Dit jaar gaat alles goed tot nu toe
![]()
Gisteren kreeg ik nog naar mijn hoofd geslingerd dat ik te vaak met die telefoon in mijn handen zit....![]()
Hij is 8 jaar ouder en houdt niet van appen etc.... Hij belt liever....![]()
Dus ik zit 's avonds traditiegetrouw tegenwoordig, rond een uur of 10 wanhopig naar mijn telefoon te staren tot hij belt....

Wildgirl schreef:Maar...ookal maak je vervelende dingen mee in relatie's etc, dan hoef je daar toch nog niet onzeker van je worden?
Was daarna wel opgelucht. Vooral met 't vriendje blijven praten dus
Hoewel vriendje trouwens half communicatie-gestoord is. Of is dat nou man-eigen? Winged schreef:Wildgirl schreef:Maar...ookal maak je vervelende dingen mee in relatie's etc, dan hoef je daar toch nog niet onzeker van je worden?
Aangeleerd gedrag, geen keuze.
Overigens toen ik mijn vriend een tijdje geleden uitlegde dat ik zo onzeker was, er zoveel meer leuke meiden op deze aardkloot rondlopen etc was meneer erg verbaasd. Kreeg de reactie terug 'hoezo leukere meisjes en hoezo zouden die mij leuk vinden.' TjahWas daarna wel opgelucht. Vooral met 't vriendje blijven praten dus
Hoewel vriendje trouwens half communicatie-gestoord is. Of is dat nou man-eigen?
Die van mij doet graag de dag erna alsof er niks is gebeurd zonder het nog ergens over te hebben of uit te praten. Terwijl ik dat echt heel erg nodig heb en dan ook echt het liefst iemand die het uit me trekt. Probleem is dat ik daar anders echt heel erg mee blijf zitten en me er rot over voel. Ik voel me alleen zo stom om dat te zeggen. In dat opzicht ben ik dus net zo communicatie-gestoord