Onzekere vrouwen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:10

Ahg ja ze zeggen weel eens.............
Buiten honger op doen en thuis komen eten :=

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:10

Ach.... weet je, straks als we oud en bejaard zijn......

Lachen we erom en doen we andere dingen met onze partner....

Afbeelding

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:11

is helemaal niet zo gek hoor doemaar
je zelfvertrouwen heeft een flinke klap gehad
heeft ook tijd nodig om te herstellen
daarom niet te snel een hele relatie aangaan maar stapje voor stapje laat hij zich eerst maar bewijzen
heb vertrouwen in jezelf dan komt de rest ook goed
rustig aan
sterkte

Fiebie

_Naomii_ schreef:

Als ie ergens anders honger van krijgt, steekt ie 'm maar in een taart

NWDynamite

Ach, ik ben een vrouw die af en toe enorm onzeker is. En dat laat ik mezelf ook lekker zijn. Ik ga niet in twijfel trekken of ik wel onzeker mag zijn over iets. Als ik me klote voel dan huil ik weleens, heb ik een leuke dag dan lach ik voluit, ben ik onzeker dan voel ik me even lekker zielig, wil ik iets heel graag dan ga ik er de hele dag over dagdromen, heerlijk. Ik voel me precies zoals ik me wil voelen, als iemand dat triest vind dan hebben ze pech. Ik sta mezelf toe om boos, sacherijnig, zielig, onzeker en verdrietig te zijn omdat ik zonder dieptepunten geen geweldige hoogtepunten kan hebben. En die heb ik ook zeker, geweldige hoogtepunten :D .

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:12

Fiebie schreef:
_Naomii_ schreef:

Als ie ergens anders honger van krijgt, steekt ie 'm maar in een taart

Whahhaaha.. sorry zit op me werk en schoot echt ff heel hard in de lach.. collega's kijken me vreemd aan..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:12

vanLotje schreef:
^^ die tik had je beter aan dat malle ex-vriendje kunnen geven :)

_O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:13

Rena100 schreef:
Dat zeg ik ook wel, maar toch. Soms komt er dan uit, ja ik hou wel een beetje van je hoor. Nou lekker enthousiast denk ik dan! Pfff, vind het zo moeilijk...hij wil ook niks met me, een keer zoenen is al te veel gevraagd....

Een beetje? Alles of niks... :(:)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:13

vanLotje schreef:
nou, misschien is je onzekerheid wel geen onzekerheid maar gewoon realiteitszin?
Lijkt me namelijk niet een echt hele leuke relatie.. -O-

Misschien wel, maar ik hou wel heel veel van hem. De laatste tijd gaat het gewoon niet lekker en heb het idee dat hij het allemaal wel prima vindt. Maar goed, ik moet het wel zelf oplossen. Eerst maar eens in mijn eigen hoofd...

vanLotje

Re: Onzekere vrouwen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:14

yup. Jij bent de architect van je leven en van je geluk.
Zet 'm op, meid. :)

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:15

Rena100 schreef:
vanLotje schreef:
nou, misschien is je onzekerheid wel geen onzekerheid maar gewoon realiteitszin?
Lijkt me namelijk niet een echt hele leuke relatie.. -O-

Misschien wel, maar ik hou wel heel veel van hem. De laatste tijd gaat het gewoon niet lekker en heb het idee dat hij het allemaal wel prima vindt. Maar goed, ik moet het wel zelf oplossen. Eerst maar eens in mijn eigen hoofd...

Daar ben ik wel heel goed in! ik ga dan ene leuk spelletje met ze spelen.. Laat even niks van mijn kant horen en denk ajuus!
Kom maar lekker naar mij toe..

Ik zou het echt niet waarderen als mijn vriend zo met me om zou gaan! :(:)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:16

Nynke1 schreef:
Twiggy2008 schreef:
Ik ook, hoor, maar ik zie nog veel van mijn jongere vriendinnen zooooo bezig zijn met uiterlijkheden. ;)

Maar heeft dat te maken met onzeker zijn? Ik ben ook veel bezig met mijn uiterlijk, omdat ik dat leuk vindt en het wel belangrijk vindt er verzorgd bij te lopen. Maar onzeker? Nee..

Ik verzorg me zelf ook heel goed, ben niet bepaald een lelijke meid, eh..... vrouw, nog steeds niet, zelfs niet op 42-jarige leeftijd :o . Maar ik zie wel veel vrouwen die zich ontzettend druk maken over hun lichaam. Vooral hele jonge vrouwen zijn er zo enorm mee bezig, dat ik wel eens denk; 'joh, geniet van het jong zijn, want voor je het weet ben je boven de 40 en hoe zie je jezelf dan, als je nu al niet tevreden bent???'. Ik ben gewoon heel tevreden met wie ik ben, ook al word ik nu wel ouder. Dat hoort er nou eenmaal bij. Zit beter in mijn vel dan toen ik nog een 20er was, heel eerlijk gezegd. Misschien ook wel omdat ik mijn leven op de rit heb, weet wie ik ben, wat ik wil en wat ik heb. Zou zomaar kunnen. :D

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 14:17

Maar...ookal maak je vervelende dingen mee in relatie's etc, dan hoef je daar toch nog niet onzeker van je worden?
Onzekerheid is een keuze, toch?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:20

Citaat:

Daar ben ik wel heel goed in! ik ga dan ene leuk spelletje met ze spelen.. Laat even niks van mijn kant horen en denk ajuus!

Dat gaat nogal moeilijk. We wonen samen...dus we spreken elkaar elke dag...

_Naomii_

Wildgirl schreef:
Maar...ookal maak je vervelende dingen mee in relatie's etc, dan hoef je daar toch nog niet onzeker van je worden?

Nee ben ik niet echt met je eens.. ik was vroeger echt heel zeker van mezelf! Durfde zo op een jongen af te stappen en kon ook heel goed van me af bijten..

Maar door de dingen die ik heb mee gemaakt enz, heb me dat een aardige klap gegeven en ben ik wel een onzeker meisje geworden.. Stap niet meer zo makkelijk op een jongen af.. en kan me echt heel lang afvragen of die jongen me dan ook echt wel leuk vind.. en vraag telkens om bevestiging.. terwijl ik vroeger echt totaal nergens over in kon zitten.. kan je ergens anders beter krijgen? nou vent dan ga je toch!! Doei! nee zo makkelijk kan ik nu echt niet meer denken.. En dat vind ik soms echt heel jammer.. Dus nee de keuze om onzeker te worden, daarin ga ik niet met je mee..

MarjanB

Er is een boekje, de ideale vrouw is een bitch! Ik heb dat boekje thuis en heb zo enorm gelachen over oplossingen van bepaalde problemen.
Samenvatting (bol.com)
De ideale vrouw is een bitch! onthult vanuit een uniek perspectief waarom mannen vallen op sterke vrouwen die voor zichzelf opkomen. Waarom is een bitch zoveel aantrekkelijker voor mannen dan een vrouw die altijd ja en amen zegt en zichzelf opoffert?
De ideale vrouw is een bitch! geeft fascinerende antwoorden op vragen die elke vrouw zich stelt. Waarom zijn mannen bijvoorbeeld zo romantisch in het begin en verandert dit later? Dit boek helpt je jezelf te leren kennen, te staan voor wie je bent en dit toe te passen in je relatie met mannen.

_Naomii_

Rena100 schreef:
Citaat:

Dat gaat nogal moeilijk. We wonen samen...dus we spreken elkaar elke dag...

Oooohh.. dan wordt het lastig..

sor_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:21

Ik ben degene van het toppic over na 10 jaar de stekker eruit. Ik vind het wel heel kort door de bocht dat je zegt dat iemand onzeker is. Ik denk dat het vaker in je nabije omgeving gebeurd dan dat je zelf denkt! Mensen zijn hier maar weinig open over en daarom word een internet site zoals bokt daarvoor gebruikt. Mensen kennen je niet en dat praat een stuk makkelijker dan met mensen die je wel kent.
Ik denk dat je pas weet hoe zoiets echt in elkaar zit als je het echt zelf ervaard. En maakt dit mij een onzeker persoon NEE het maakt mij onzeker over mijn relatie en onzeker in hoeverre mijn relatie nog een ralatie is als er iets gezocht word bij een ander. Ik denk dat onzekerheid in de zin dat jij het bedoelt totaal buiten kijf staat met mijn topic!Ik flip echt niet meteen bij de eerste beste sms die mijn vriend ontvangt van een andere vrouw. Maar zodra zijn houding gaat veranderen er afstand ontstaat en er dan spannende smsjes worden verstuurd denk ik dan menig vrouw hier toch niet zo blij mee zal zijn en zal gaan twijfelen.
Laatst bijgewerkt door sor_1 op 26-02-13 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:22

Ik zie onderzekerheid niet als een keuze, het feit dat ik hier niet over kan praten wel. Ik ben echt een echt een prater, maar dat communiceren naar diegene over m'n onzekerheden, ho maar...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:22

Fiebie schreef:
Ailill schreef:
:)

Zo moet het ook gaan babe, open en eerlijk naar elkaar blijven, met elkaar praten en elkaar ook durven aan te spreken op fouten. . . wat dat betreft kan een nieuwe relatie echt heel goed werken voor trauma's van vroeger. Dat merk ik zelf ook ;)

En de meest domme koe van de eeuw ben je niet, hoogstens van dit jaar *grijns*

Waarheid als een koe :+

Nee van vorig jaar..... :o Dit jaar gaat alles goed tot nu toe :D
Gisteren kreeg ik nog naar mijn hoofd geslingerd dat ik te vaak met die telefoon in mijn handen zit.... 8-)

Hij is 8 jaar ouder en houdt niet van appen etc.... Hij belt liever.... :Y)
Dus ik zit 's avonds traditiegetrouw tegenwoordig, rond een uur of 10 wanhopig naar mijn telefoon te staren tot hij belt.... :')

Whoopie whoopie!

Alsof vorig jaar zo'n slecht jaar is geweest, op meneer Drenthe na, maar dat was een hilarisch verhaal :P

Hmmm, je moet hem wel goed trainen, ik stel een opfriscursus voor, WA is vandaag de dag echt een pré! Aan de andere kant: iedere avond een telefoontje ontvangen heeft ook zo z'n charmes ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:23

Wildgirl schreef:

Dus alle gevoelens die een mens heeft zijn eigen keuze?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:24

Wildgirl schreef:

Aangeleerd gedrag, geen keuze.

Overigens toen ik mijn vriend een tijdje geleden uitlegde dat ik zo onzeker was, er zoveel meer leuke meiden op deze aardkloot rondlopen etc was meneer erg verbaasd. Kreeg de reactie terug 'hoezo leukere meisjes en hoezo zouden die mij leuk vinden.' Tjah :+ Was daarna wel opgelucht. Vooral met 't vriendje blijven praten dus :+ Hoewel vriendje trouwens half communicatie-gestoord is. Of is dat nou man-eigen?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 14:27

Winged schreef:
Wildgirl schreef:

Aangeleerd gedrag, geen keuze.

Overigens toen ik mijn vriend een tijdje geleden uitlegde dat ik zo onzeker was, er zoveel meer leuke meiden op deze aardkloot rondlopen etc was meneer erg verbaasd. Kreeg de reactie terug 'hoezo leukere meisjes en hoezo zouden die mij leuk vinden.' Tjah :+ Was daarna wel opgelucht. Vooral met 't vriendje blijven praten dus :+ Hoewel vriendje trouwens half communicatie-gestoord is. Of is dat nou man-eigen?

Dat is man eigen :') Die van mij doet graag de dag erna alsof er niks is gebeurd zonder het nog ergens over te hebben of uit te praten. Terwijl ik dat echt heel erg nodig heb en dan ook echt het liefst iemand die het uit me trekt. Probleem is dat ik daar anders echt heel erg mee blijf zitten en me er rot over voel. Ik voel me alleen zo stom om dat te zeggen. In dat opzicht ben ik dus net zo communicatie-gestoord :')

Kana

Hoe weten jullie dat jullie onzeker zijn?

Ik roep altijd dat ik zelf verzekerd ben. Ben blij met mijn lichaam en hoofd en vind mijn karakter ook heel oké. Tuurlijk ben ik niet perfect maar ik kan goed leven met mijzelf.

Op het gebied van vriendjes ben ik in een relatie geen jaloerzig type, eerder het tegenovergestelde. Als een partner het ergens anders beter denkt te kunnen hebben dan gaan ze maar. Ik heb nooit de behoefte gehad om WA te controleren ofzoiets.

Maar nu date ik met een bijzonder mooie man die denk ik overal meisjes vandaan kan plukken en o my, ben ik wel leuk genoeg? grappig genoeg? lief genoeg? Vind hij me wel mooi? Zit mijn make-up goed? Het houdt niet op wat er allemaal door mijn hoofd gaat! :')
Ik denk dat je dus op meerdere vlakken onzeker kunt zijn ofzo? Of ik ben gewoon compleet veranderd door die ene man. :P

Fiebie

Drenthe was een drama, refo ook en alles wat er tussen viel.

De één na de ander daten biedt ook geen vastigheid en heeft nu ik er langer over nadenk ook een andere reden. Namelijk gewoon de aandacht.... ;)
Later besef ik me dan dat ik dat voor even leuk vind, maar eigenlijk behoefte heb of een vaste relatie, of helemaal niks..... :)

Maar goed, dan is aandacht een tijdelijke remedie voor je onzekerheid..... :j
Jammer dat het tijdelijk is