Maar hey, hij zag er best wel relaxed uit vandaag en hij zat ook steeds grapjes te maken (voordeel van het gebouw dat heel gehorig is
). En die stem steeds in de achtergrond horen is natuurlijk ook geen straf
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
). En die stem steeds in de achtergrond horen is natuurlijk ook geen straf
ElineS schreef:Ook in jouw groepje, of zijn die ook wel netjes?
Ik vind het gewoon niet fijn als ze heel luid over hem praten - ookal is het in het Nederlands, hij zal z'n eigen naam wel horen vallen. Maar goed, ik doe het gewoon niet en zij zien zelf maar hoe ze zich gedragen.

ElineS schreef:Ik ook niet.. Maar ze zouden zoiets kunnen voorkomen door de extra's te zeggen, na het einde van de draaidagen krijgt iedereen een handtekening en komt Ben misschien even 5 minuten vragen beantwoorden. Dan gaat niemand zo opdringerig doen, want immers krijgen ze die handtekening wel.. En het is maar 12 papiertjes tekenen, dus dat is ook niet veel werk voor Ben of iets. Als hij daarvoor in ruil gewoon met rust word gelaten.
Denk door dingen gecontroleerd toe te laten, dat het dan een stuk minder erg is.
Ilse_C schreef:Ik denk: wat een leuke titel voor een topic. Ben jij het Yasmine!
Kga je volgen. Figureren is echt super om te doen, zeker voor de ervaring gezien je alles ziet en overal mag lopen
Wij worden echt met man en macht buiten gehouden op de set als we niet nodig zijn. Of ja - we mogen af en toe wel eens heel even gaan kijken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Was te lui, geen zin om uit mijn zetel te komen
Er is een meisje die film studeert bij ons, en zij mocht een halfuurtje gaan kijken naar hoe alle camera's opgezet waren enz. Denk dat ik donderdag ook eens ga vragen of ik mag gaan kijken.
Maar ik zou het inderdaad gewoon even vragen! Na 4 dagen samenwerken mag je vast wel even meelopen Fiffill schreef:ElineS schreef:Ik ook niet.. Maar ze zouden zoiets kunnen voorkomen door de extra's te zeggen, na het einde van de draaidagen krijgt iedereen een handtekening en komt Ben misschien even 5 minuten vragen beantwoorden. Dan gaat niemand zo opdringerig doen, want immers krijgen ze die handtekening wel.. En het is maar 12 papiertjes tekenen, dus dat is ook niet veel werk voor Ben of iets. Als hij daarvoor in ruil gewoon met rust word gelaten.
Denk door dingen gecontroleerd toe te laten, dat het dan een stuk minder erg is.
Misschien wel maar aan de andere kant hij is er ook gewoon op z'n werk in feite, kan me voorstellen dat hij echt geen zin heeft in fans zelfs dáár.
Lekker uitgeslapen en niks gedaan.
Gelukkig is er make-up om je er fris en monter uit te laten zien
Maar hopelijk betekent dat ook dat we veel mogen doen morgen
Er is 3x zoveel crew (de vorige dagen filmden ze alleen met een klein deel van de crew (second unit) omdat de hoofdcrew ergens anders aan het filmen was, maar nu is de volledige crew hier), de regisseur is hier terwijl die er hiervoor nooit was, er zijn 6 nieuwe figuranten, we hebben heel luxe ontbijt, er zijn veel meer acteurs.
Nog een beetje wakker kunnen worden?
Ben benieuwd wat jullie vandaag moeten doen!
Het is eigenlijk nog altijd één scène die ze steeds vanuit een ander standpunt filmen. We hebben een paar keer kunnen kijken hoe ze aan het acteren waren omdat wij niet in de achtergrond kwamen. Echt heeeel fascinerend. Het zijn ook echt goeie acteurs, want een aantal keren riep de regisseur (Bill Condon, die ook Twilight gemaakt heeft): "brilliant, genius!" en was het na één take ook klaar. Supertof om alles van zo dichtbij te kunnen zien en heel fijn om bezig te zijn.
De sfeer hier op de set is ook veel meer opgewonden vandaag, omdat er zoveel mensen aan het werk zijn. Alles gaat ook veel sneller. Toen we maandag op de set werden geroepen, duurde het nog eens een uur voor de hele set-up in orde was, en nu beginnen ze al na een kwartiertje te filmen.
Het zal allemaal in een aardige rush voorbij gaan denk ik.
Veel plezier nog vandaag
Ik zit hier alles te bestuderen want ik vind het zo fascinerend, haha.
Zo meteen weer filmen! Yasmine schreef:Charles, ik geniet zekerIk zit hier alles te bestuderen want ik vind het zo fascinerend, haha.
Ik weet niet wanneer Ben met Sherlock begint, maar deze productie loopt nog tot 21 maart. Ze beginnen wel vroeger al met de opnames van Sherlock maar dan de scenes zonder Ben.
Woei, alles is hier superdeluxe vandaag omdat de volledige crew en cast er is. Wok, pasta en Italiaans als lunch met 5 soorten dessertjes en vers fruitZo meteen weer filmen!
Wat een klasse-acteurs zijn het, ze hebben het shot vaak binnen de 4 takes perfect.