Maar hey, hij zag er best wel relaxed uit vandaag en hij zat ook steeds grapjes te maken (voordeel van het gebouw dat heel gehorig is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Ook in jouw groepje, of zijn die ook wel netjes?
ElineS schreef:Ik ook niet.. Maar ze zouden zoiets kunnen voorkomen door de extra's te zeggen, na het einde van de draaidagen krijgt iedereen een handtekening en komt Ben misschien even 5 minuten vragen beantwoorden. Dan gaat niemand zo opdringerig doen, want immers krijgen ze die handtekening wel.. En het is maar 12 papiertjes tekenen, dus dat is ook niet veel werk voor Ben of iets. Als hij daarvoor in ruil gewoon met rust word gelaten.
Denk door dingen gecontroleerd toe te laten, dat het dan een stuk minder erg is.
Ilse_C schreef:Ik denk: wat een leuke titel voor een topic. Ben jij het Yasmine!
Kga je volgen. Figureren is echt super om te doen, zeker voor de ervaring gezien je alles ziet en overal mag lopen
Fiffill schreef:ElineS schreef:Ik ook niet.. Maar ze zouden zoiets kunnen voorkomen door de extra's te zeggen, na het einde van de draaidagen krijgt iedereen een handtekening en komt Ben misschien even 5 minuten vragen beantwoorden. Dan gaat niemand zo opdringerig doen, want immers krijgen ze die handtekening wel.. En het is maar 12 papiertjes tekenen, dus dat is ook niet veel werk voor Ben of iets. Als hij daarvoor in ruil gewoon met rust word gelaten.
Denk door dingen gecontroleerd toe te laten, dat het dan een stuk minder erg is.
Misschien wel maar aan de andere kant hij is er ook gewoon op z'n werk in feite, kan me voorstellen dat hij echt geen zin heeft in fans zelfs dáár.
Yasmine schreef:Charles, ik geniet zekerIk zit hier alles te bestuderen want ik vind het zo fascinerend, haha.
Ik weet niet wanneer Ben met Sherlock begint, maar deze productie loopt nog tot 21 maart. Ze beginnen wel vroeger al met de opnames van Sherlock maar dan de scenes zonder Ben.
Woei, alles is hier superdeluxe vandaag omdat de volledige crew en cast er is. Wok, pasta en Italiaans als lunch met 5 soorten dessertjes en vers fruitZo meteen weer filmen!