Een dag in het leven van een filmster Update!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 23:47

Ja, het voelt echt een beetje alsof sommige fans geïnfiltreerd zijn in de film om een handtekening te krijgen :+

Maar hey, hij zag er best wel relaxed uit vandaag en hij zat ook steeds grapjes te maken (voordeel van het gebouw dat heel gehorig is O:) ). En die stem steeds in de achtergrond horen is natuurlijk ook geen straf :Y)

ElineS

Re: Een dag in het leven van een filmster Update!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:50

Ook in jouw groepje, of zijn die ook wel netjes?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:50

Nee dat lijkt me ook niet. De hele dag steeds flarden van Ben z'n stem opvangen.. Ik kan ergere manieren bedenken om een dag door te komen :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 23:54

ElineS schreef:
Ook in jouw groepje, of zijn die ook wel netjes?

Het valt wel mee. Waar ik wel wat moeite mee heb, is dat ze vanochtend echt door de gang zaten te roepen "HE HEB JE GEZIEN DAT BENEDICT ER IS?!" Euh ja, want ik loop net voorbij z'n kleedkamer en die deur staat wagenwijd open... :+ Ik vind het gewoon niet fijn als ze heel luid over hem praten - ookal is het in het Nederlands, hij zal z'n eigen naam wel horen vallen. Maar goed, ik doe het gewoon niet en zij zien zelf maar hoe ze zich gedragen.

Maar er was er vandaag bijvoorbeeld één om een handtekening gaan vragen voor zijn vriendin. Die had het eerst gevraagd aan die man die voor ons verantwoordelijk is, en die zei dat hij het niet wou doen omdat de productie nadrukkelijk had gevraagd om Ben met rust te laten. Later is hij het aan de first assistant gaan vragen en die vond het blijkbaar niet erg en is toch die handtekening voor hem gaan vragen. Mooi voor hem, maar ik zou het zelf niet doen :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:01

Ik ook niet.. Maar ze zouden zoiets kunnen voorkomen door de extra's te zeggen, na het einde van de draaidagen krijgt iedereen een handtekening en komt Ben misschien even 5 minuten vragen beantwoorden. Dan gaat niemand zo opdringerig doen, want immers krijgen ze die handtekening wel.. En het is maar 12 papiertjes tekenen, dus dat is ook niet veel werk voor Ben of iets. Als hij daarvoor in ruil gewoon met rust word gelaten.

Denk door dingen gecontroleerd toe te laten, dat het dan een stuk minder erg is.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:10

Ik denk: wat een leuke titel voor een topic. Ben jij het Yasmine! :D
Kga je volgen. Figureren is echt super om te doen, zeker voor de ervaring gezien je alles ziet en overal mag lopen :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:11

Aan de andere kant, je mag ook wel van mensen verwachten dat ze een zekere mate van professionaliteit ten toon spreiden op het moment dat ze zich op een dergelijke manier verbinden aan een film. En eerst is het een handtekening, dan is het een foto en voor je het weet wordt hij als nog de hele dag lastig gevallen. Glijdende schaal, echte hardcore fans nemen geen genoegen met een getekend vodje en vijf minuten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:13

ElineS schreef:
Ik ook niet.. Maar ze zouden zoiets kunnen voorkomen door de extra's te zeggen, na het einde van de draaidagen krijgt iedereen een handtekening en komt Ben misschien even 5 minuten vragen beantwoorden. Dan gaat niemand zo opdringerig doen, want immers krijgen ze die handtekening wel.. En het is maar 12 papiertjes tekenen, dus dat is ook niet veel werk voor Ben of iets. Als hij daarvoor in ruil gewoon met rust word gelaten.

Denk door dingen gecontroleerd toe te laten, dat het dan een stuk minder erg is.

Misschien wel maar aan de andere kant hij is er ook gewoon op z'n werk in feite, kan me voorstellen dat hij echt geen zin heeft in fans zelfs dáár. :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 00:13

Ilse_C schreef:
Ik denk: wat een leuke titel voor een topic. Ben jij het Yasmine! :D
Kga je volgen. Figureren is echt super om te doen, zeker voor de ervaring gezien je alles ziet en overal mag lopen :j

Oeh, wij niet hoor :oo Wij worden echt met man en macht buiten gehouden op de set als we niet nodig zijn. Of ja - we mogen af en toe wel eens heel even gaan kijken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Was te lui, geen zin om uit mijn zetel te komen :Y) Er is een meisje die film studeert bij ons, en zij mocht een halfuurtje gaan kijken naar hoe alle camera's opgezet waren enz. Denk dat ik donderdag ook eens ga vragen of ik mag gaan kijken.
Maar ik denk dat dat ook wel ligt aan het feit dat het een heel grote productie is en dat de set waarin ze momenteel filmen heel fragiel en high-tech is. Op de vorige set (met 200 figuranten) lieten ze ons inderdaad gewoon maar wat rondlopen :D

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:17

Ja, het is natuurlijk ook wel van iets ander formaat dan een Nederlandse serie of film :P Maar ik zou het inderdaad gewoon even vragen! Na 4 dagen samenwerken mag je vast wel even meelopen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:19

Fiffill schreef:
ElineS schreef:

Misschien wel maar aan de andere kant hij is er ook gewoon op z'n werk in feite, kan me voorstellen dat hij echt geen zin heeft in fans zelfs dáár. :=

Nee dat is waar.. Anders kan je bezig blijven.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 23:05

Nou, heerlijk genoten van mijn dagje vrij :D Lekker uitgeslapen en niks gedaan.

Werd helaas net wel gebeld dat we om 7u morgenvroeg op de set worden verwacht. Dat gaat pijn doen := Gelukkig is er make-up om je er fris en monter uit te laten zien :D Maar hopelijk betekent dat ook dat we veel mogen doen morgen :):)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 08:39

Wowwww wat een gekkenhuis hier :oo Er is 3x zoveel crew (de vorige dagen filmden ze alleen met een klein deel van de crew (second unit) omdat de hoofdcrew ergens anders aan het filmen was, maar nu is de volledige crew hier), de regisseur is hier terwijl die er hiervoor nooit was, er zijn 6 nieuwe figuranten, we hebben heel luxe ontbijt, er zijn veel meer acteurs.

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:48

Oehhh :D Nog een beetje wakker kunnen worden? :') Ben benieuwd wat jullie vandaag moeten doen!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 09:54

Alle acteurs zijn er! Ze lopen hier steeds vlak naast ons voorbij. Daniël Brühl en Benedict al een paar keer gespot :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 13:10

Oooh ik ben zo starstruck. Hier lopen overal zoveel bekende mensen rond.

We hebben net 3u op de set gezeten, we filmen scènes met ons, Benedict en Daniel. Denk dat ze nu een stuk of 5 shots hebben gedaan? Maar dan natuurlijk steeds 10 takes. :Y) Het is eigenlijk nog altijd één scène die ze steeds vanuit een ander standpunt filmen. We hebben een paar keer kunnen kijken hoe ze aan het acteren waren omdat wij niet in de achtergrond kwamen. Echt heeeel fascinerend. Het zijn ook echt goeie acteurs, want een aantal keren riep de regisseur (Bill Condon, die ook Twilight gemaakt heeft): "brilliant, genius!" en was het na één take ook klaar. Supertof om alles van zo dichtbij te kunnen zien en heel fijn om bezig te zijn. :) De sfeer hier op de set is ook veel meer opgewonden vandaag, omdat er zoveel mensen aan het werk zijn. Alles gaat ook veel sneller. Toen we maandag op de set werden geroepen, duurde het nog eens een uur voor de hele set-up in orde was, en nu beginnen ze al na een kwartiertje te filmen.

We hebben nu een koffie break terwijl de crew de set-up ombouwt. Benedict en Daniel (Bruhl, die ook in Inglourious Basterds speelde) rennen hier rond op 2m van mij, echt surrealistisch :+

Oh en ik heb een sjaal rond mijn nek die Benedict dinsdag heeft aan gehad. My inner fangirl is dying :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:14

_O- leuk joh!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:19

Oooeehhh dat laatste is wel heel tof :D Kun je die niet stiekem meesmokkelen? Kun je goud geld mee verdienen op Tumblr :')

Wel tof dat nu iedereen er is. En dat je gewoon scenes hebt met Ben en Daniel :):)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 13:56

Ik lees al een paar dagen met je mee Yasmine, wat een geweldige ervaring! Ik weet een beetje hoe het er aan toe gaat op televisie sets en filmsets maar dat is uiteraard toch anders dan op een internationale filmset. Neem je afentoe even een momentje om te genieten? :D Het zal allemaal in een aardige rush voorbij gaan denk ik.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:07

Leuk topic Yasmine :D Veel plezier nog vandaag :D

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:33

Ik lees ook mee, super gaaf wat je allemaal meemaakt!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:34

Alstie dan hiermee bezig is wanneer beginnen de opnames van Sherlock Holmes eigenlijk?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 14:58

Charles, ik geniet zeker :D Ik zit hier alles te bestuderen want ik vind het zo fascinerend, haha.

Ik weet niet wanneer Ben met Sherlock begint, maar deze productie loopt nog tot 21 maart. Ze beginnen wel vroeger al met de opnames van Sherlock maar dan de scenes zonder Ben.

Woei, alles is hier superdeluxe vandaag omdat de volledige crew en cast er is. Wok, pasta en Italiaans als lunch met 5 soorten dessertjes en vers fruit :D Zo meteen weer filmen!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 15:14

Yasmine schreef:
Charles, ik geniet zeker :D Ik zit hier alles te bestuderen want ik vind het zo fascinerend, haha.

Ik weet niet wanneer Ben met Sherlock begint, maar deze productie loopt nog tot 21 maart. Ze beginnen wel vroeger al met de opnames van Sherlock maar dan de scenes zonder Ben.

Woei, alles is hier superdeluxe vandaag omdat de volledige crew en cast er is. Wok, pasta en Italiaans als lunch met 5 soorten dessertjes en vers fruit :D Zo meteen weer filmen!

Oeh cool, dus er komt wel een vervolg! Suberb!! :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 16:30

Jaaaa, natuurlijk komt er een vervolg! Ze beginnen denk ik deze week Sherlock te filmen, maar dus de scènes zonder Ben.

Zo, vierde scène zit er ook op! Weer even (vr)eetpauzetje en dan weer de set op :) Wat een klasse-acteurs zijn het, ze hebben het shot vaak binnen de 4 takes perfect.