Dromen die je de rest van de dag blijven achtervolgen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 01:56

Ik heb standaard dromen over weerwolven :+ En ik vind t helemaal niet erg :')

Een keer was ik op mijn middelbare school en keek ik naar mijn rechterarm. Die was zwartbehaard :z

En eens rende ik door het bos heen en kon ik enorm hoog springen en hard lopen. Toen werd ik ineens in mijn schouder gebeten door een weerwolf. Eenmaal wakker had ik nog uren last van diezelfde schouder, alsof er echt iets zijn tanden in had gezet.

Ik droom ook echt heel veel dat ik kan vliegen. En ik kan je zo voordoen hoe ik precies vlieg in mijn droom :') Armen wijd, aanloop nemen en hoppa!! :D Vroegah.. toen ik nog wat jonger was dacht ik na zo'n vliegdroom serieus dat ik kon vliegen en ben zo hup, van de trap "gevlogen" :')

_Micha_

Re: Dromen die je de rest van de dag blijven achtervolgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:24

Ja hoor :j
Vannacht nog gedroomd dat m'n vriendin en ik op reis waren, en er waren heel veel mensen die konden toveren. Uiteindelijk kwamen we in een huis en wou een man mijn vriendin versieren (de tovenaar) en toen kwam mijn vriendin aanzetten dat ze een open relatie wou en die man wel boeiend vond. Toen was ik boos en pakte haar roze badeend ( :+ :') ) in en wou ik weg gaan.

Vriendin zei al geen GTST meer voor jou :')

Echter heeft zij vannacht gedroomd dat ik door een mannelijke ex, die op die australische acteur uit the prestige lijkt, 3x vol op mijn gezicht werd geslagen en zij er naar stond te kijken en niets deed. Uiteindelijk was ze zo boos op hem dat ze niet kon rusten totdat ze hem op z'n knieeen had en hij zijn excuses aanbood. En al onze vrienden vonden het heel raar dat ze dat deed. :D

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:49

Stom he, hoe je kunt dromen van iets dat op tv is geweest :P Heeft dan best een indruk op jou gemaakt Micha :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:56

Ja echt super stom :') helemaal omdat ik het gister echt maar met een half oog heb gevolgd omdat ik ondertussen aan het laptoppen was.

Verder droom ik ook heel vaak dat ik achtervolgd wordt dat mensen me willen vermoorden. En ik heb al regelmatig mensen vermoord (oa. mijn exvriend omdat hij mij had ontvoerd :Y) )

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:34

Wow, die moet eng geweest zijn!

Mijn dromen achtervolgen mij niet, maar (de meest realistische) gebeuren in werkelijkheid bij mij :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 17:40

DAMWolf schreef:
Toen werd ik ineens in mijn schouder gebeten door een weerwolf. Eenmaal wakker had ik nog uren last van diezelfde schouder, alsof er echt iets zijn tanden in had gezet.

Idioot het, die pijn lijkt daadwerkelijk heel echt aanwezig dan! heb ik ook wel eens gehad.

Heb het ook vaak andersom, heb last van mijn gewrichten en als ik lang op mijn zij lig krijg ik onwijs pijn in mijn heup. Ik droom dan altijd dat ik ergens loop, maar dat ik dan niet meer kan lopen omdat ik dood ga van de pijn en mijn been het niet meer doet. Op zo'n moment wordt ik dan altijd wakker en blijkt dat dus wel echt te zijn :+

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-13 20:07

Goof schreef:
DAMWolf schreef:
Toen werd ik ineens in mijn schouder gebeten door een weerwolf. Eenmaal wakker had ik nog uren last van diezelfde schouder, alsof er echt iets zijn tanden in had gezet.

Idioot het, die pijn lijkt daadwerkelijk heel echt aanwezig dan! heb ik ook wel eens gehad.

Heb het ook vaak andersom, heb last van mijn gewrichten en als ik lang op mijn zij lig krijg ik onwijs pijn in mijn heup. Ik droom dan altijd dat ik ergens loop, maar dat ik dan niet meer kan lopen omdat ik dood ga van de pijn en mijn been het niet meer doet. Op zo'n moment wordt ik dan altijd wakker en blijkt dat dus wel echt te zijn :+

dat heb ik ook, dat ik bijvoorbeeld heel erg last krijg van mijn schouder en alsik dan wakker word blijk ik op mijn afstandbediening te zijn gaan liggen ofzo.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:01

nou ik werd vanmorgen wakker uit een nachtmerrie poeh die was gewoon echt te eng!!!!

Ik droomde dat we op een vakantie park waren en ik met mijn dochtertje aan het zwemmen was.
(even off droom hahah ze zit sinds een paar weken op zwemles en durft sinds vorige week zelfstandig het water in te springen en onder water te gaan)
Ze stond aan de kant en hielt mijn handen vast we lachten samen en ze sprong het water in (het leek alsof ze heel diep onder water ging) vervolgens trek ik haar omhoog uit het water en springt ze (heel vaag) over mijn hoofd heen zodat ze achter mij in het water terrecht komt, onder water. Daar bleven we aan elkaar vast zitten ofzo. ik kon haar niet omhoog krijgen omdat ze mijn handen achter mij vast had maar zelf kan ze niet zwemmen en bleef onder water.
In mijn droom paniek ik had echt paniek ik kon haar niet los krijgen want ze had mij vast. Ik dacht help ze verdrinkt....
Ineens had ik mij zelf los en trok haar omhoog ze bewoog niet meer lippen waren wit. ik rende naar de kant toe en riep toen ging ik reanimeren in de paniek of ik nog wel wist wat ik moest doen. op het moment dat ik haar wilde beademen werd ik wakker.........Zo nou ik had me toch angst.........ik hoorde haar tv kijken in de woonkamer en voelde echt al me spieren ontspannen......bah
nu zit ik me helemaal af te vragen wat die droom betekend maar goed dat hoord niet in dit topic.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:19

Droomde gister dat ik eerst mn ex neerschoot, vervolgens ging ik boven aan de trap staan en schoot mezelf door mn hoofd, en viel van de trap naar beneden. En dat terwijl de politie in mn droom op de overloop stond.. Bah het achtervolgde me de hele dag, vind het zo eng!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:40

Wat een interessant topic dit.
Sinds ik een hoge dosering pijnstillers heb, droom ik me wat af.
Weet elke dag na een nachtje slapen weer de meest interessante verhalen te vertellen.
Meeste slaat nergens op.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 20:35

Oh jakkie, jouw droom doet me denken aan een droom die ik laatst had.
Ik had een baby vast, weet niet of het van mij was oid, en ik moest zijn hoofd op een bepaalde manier vasthouden omdat het anders 'uit model ging'/indeukte. Hij het nog geen schedel ofzo denk ik. Maar die baby was echt een engerd en beet en kneep me de hele tijd en ik dat hoofd maar vasthouden. := Die is me ook wel bijgebleven de rest van de dag.
Interessant topic trouwens. :D Zelf onthoud ik altijd minstens 1 droom, maar zijn meestal niet eng ofzo.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 09:31

Ik mocht vannacht eindelijk eens ontspannen, ipv opruimen, boodschappen doen, en allerlei moeilijke opdrachten uitvoeren. :D

Ik mocht in lapland op een slee met rendieren ervoor. We begonnen in het donker, ik zat lekker tegen een sterke man aan en we hebben samen de zon op zien komen. Het was zo mooi dat ik moest huilen....

Later bleek ik zelf een rendier van 12 jaar oud te zijn dat zijn beste tijd gehad had. :+ Het was een soort afscheid van mijn baas. Echt raar.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:07

Ik heb vorige week (de nacht van woensdag op donderdag) gedroomd dat er iemand van mijn klas kanker had. Nou, donderdag en vrijdag was ze ziek. Die droom die dwaalt nog altijd door mijn gedachten, vandaag ook geen school gehad, dus als ik haar morgen weer zie, het eerste wat ik ga doen is haar een enorme knuffel geven :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 02:48

Ik heb alleen wat reacties op pagina 1 gelezen en de OP natuurlijk.
Maar even een, misschien, gekke gedachte ts : je hebt die droom ong 1x per maand. Ook altijd rond dezelfde tijd? Is t miss mogelijk dat je die droom rond een punt in je menstruatiecyclus hebt? Gezien t thema van je droom (babies) en dat t maandelijks terug keert.. Misschien heb je die droom wel elke keer rond je eisprong omdat je dan t meest vruchtbaar bent en wellicht dat je een pokke hekel aan kinderen hebt, wat zich dan rond je eisprong vertaald in een droom over een monsterbaby? :p

(Ik geloof ook niet zo in die droomverklaringen enz maar dat hormonen een hoop met je kunnen doen is wel duidelijk voor mij, misschien dat je er ook gek van kan gaan dromen? :p)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:18

Vanacht had ik gedroomd dat ik m'n pony had ingeruild/ verkocht voor een mega groot zwart plastische fries? Dier had hele mooie lange manen maar keek enorm boos en kwam ook zo over.
Ik was super blij, want ik had nu echt een prachtig paard. En dat moest iedereen zien, iedereen moest overtuigd zijn dat ik het mooiste paard had?

En verdrietig was ik, toen ik wakker werd!
Voel me nog steeds schuldig naar m'n ponybeest toe. Het was echt een gekke droom...
Één ding weet ik wel: Niet iedereen hoeft mijn pony mooi te vinden, zolang ik maar dol op hem ben <3

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 10:58

Ik heb echt heel erg lang over een jongen gedroomd.
Nog noooit gezien, geen idee wie het was.
Stonden we een keer op een camping.
En toen zag ik een jongen die er zoo erg op leek.
Kheb nooit weer over m gedroomd :')

@ EngeltjeS : Ik vind je pony's best knap <3

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:40

Ik ben nog steeds teleurgesteld :')
Ik droomde dat ik uiteten was en het allerlekkerste toetje ever had besteld. Ober kwam ermee aanlopen, het zag er zó lekker uit en ik zat al met mn lepel in de aanslag. Op het moment dat de ober het bord voor mn neus neerzette ging mn wekker ;(
Ik heb niet eens een klein hapje kunnen proeven -O-

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 13:44

Zwitsal schreef:
Ik heb alleen wat reacties op pagina 1 gelezen en de OP natuurlijk.
Maar even een, misschien, gekke gedachte ts : je hebt die droom ong 1x per maand. Ook altijd rond dezelfde tijd? Is t miss mogelijk dat je die droom rond een punt in je menstruatiecyclus hebt? Gezien t thema van je droom (babies) en dat t maandelijks terug keert.. Misschien heb je die droom wel elke keer rond je eisprong omdat je dan t meest vruchtbaar bent en wellicht dat je een pokke hekel aan kinderen hebt, wat zich dan rond je eisprong vertaald in een droom over een monsterbaby? :p

(Ik geloof ook niet zo in die droomverklaringen enz maar dat hormonen een hoop met je kunnen doen is wel duidelijk voor mij, misschien dat je er ook gek van kan gaan dromen? :p)

Dat zou nog best een verklaring kunnen zijn, ben wel al jaren aan de pil.
Ik heb er nooit op gelet of het ook echt elke keer op dezelfde tijd van de maand is.
Ik geloof ook niet in verklaringen van dromen maar dat verhaal met hormonen klinkt nog best aannemelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:47

Oooh dit had ik vannacht...

Ik droomde over de aankoop van mijn veulen, dat degene waar ik hem van gekocht heb het ineens oneens waren over zijn registratie :oo
En ik ga er vanmiddag weer heen dus ben nu stiekem wel een beetje zenuwachtig terwijl ik weet dat alles gewoon netjes op papier staat en we overal over kunnen praten :+

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:15

Ik dacht daarjuist aan dit topic omdat ik toch écht wel een droom heb gehad die mij al een paar dagen achtervolgt := moet het even kwijt.

Dus door een moeilijke situatie heb ik mijn vader al 3 jaar niet meer gezien, ik heb ook een stiefbroertje van nu bijna 9 jaar oud denk ik.
Mijn droom was dus dat ik mijn vader terug zag en mijn stiefbroertje en het moment dat ik mijn stiefbroertje omhelsde barstte ik echt in tranen uit |( ik ben nog steeds niet goed van deze droom en begin ik mij schuldig te voelen dat ik ze al 3 jaar niet meer heb gezien maar het is zo ingewikkeld, langs de ene kant wil ik supergraag naar daar gaan maar langs de andere kant ben ik super bang ;(

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:29

Ik droom de vreemste dingen :')
Een tijdje geleden droomde ik over een moordlustig pakje sla die ik dus vermoord heb door hem aan de hamster te voeren ( ik haat sla en heb geen hamster )
Ohja ik heb ookal gedroomd dat ik m'n kat opzoog met de stofzuiger en hem er niet meer uitkreeg :')
Ik ben ook al vaak in een paard veranderd :j
Heb een tijd geleden een redelijke moeilijke tijd achter de rug gehad , toen droomde ik elke nacht opnieuw dat ik zelfmoord pleegde
Ik sprong van een brug en ik voelde ook dat ik sprong , ik, voelde de trein ik hoorde de trein echt vreselijk ;(
Daarna volgde standaard de begrafenis, en de vriendinnen ban de manege huilden en mijn ouders schreeuwden van verdriet mijn familie was er kapot van ... ;(
Ik huilde dus in mijn slaap , ik voelde het verdriet .
De droom is gestopt toen ik besefte dat ik echt een heleboel mensen had die echt om me gaven ...
Sindsdien heb ik nooit meer zo'n droom gehad :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:34

Kan iemand mij misschien dit verklaren, ik vind het heel vervelend maar komt gelukkig niet zo heel vaak voor.

Ik droom over iets wat mij achtervolgd en hij komt in ruimtes waar ik dan de dag erna ook kom. Als ik daar dan kom, krijg ik het zo ontzettend benauwd en een drukkend gevoel op mijn borst -O-

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:45

Heel herkenbaar TS!
Mijn dromen voelen altijd levensecht. Op de een of andere manier voel ik ook echt pijn in mijn dromen. Wat best naar is, aangezien ik heel vaak droom dat ik word vermoord :')

Laatste tijd droom ik heel vaak dat mijn vriend vreemdgaat, blijf dan de hele dag met zo'n poedersuiker zitten. Droom trouwens ook dat ik zelf vreemdga, nog raarder.
Heeft dat iets te maken met aandachtstekort ofzo?

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 00:09

Ik heb nooit echt dat dromen mij achtervolgen. Wel dat het me (meestal) iets verteld over iets wat er is gebeurt. En soms van die vage dromen waarin je pijn hebt, soms vermoord anders gestoken, of een aanrijding. En dan zo realistisch dat het echt pijn doet als je wakker word

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 00:17

Ik heb altijd tegen de tijd dat ik naar de tandarts moet wel dromen daarover en dat is dat mijn tanden stuk voor stuk uitvallen. Verschrikkelijke droom niet zo erg als sommige hier maar ik blijf dan echt nog dagen voelen of mijn tanden nog vast zitten.