Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tine10 schreef:Hier staan ze wel gewoon buiten (op maanlandschap), maar of ze helemaal blij zijn.... De wind staat verkeerd en blaast nu door de schuiltent heen. Maar goed, het zonnetje lijkt erbij te komen. Dat ziet er dan toch beter uit. Ook al blijft die wind gemeen
[***] schreef:tine10 schreef:Hier staan ze wel gewoon buiten (op maanlandschap), maar of ze helemaal blij zijn.... De wind staat verkeerd en blaast nu door de schuiltent heen. Maar goed, het zonnetje lijkt erbij te komen. Dat ziet er dan toch beter uit. Ook al blijft die wind gemeen
Ik wilde ze eigenlijk ook gewoon naar buiten doen, maar mijn ruin heeft nogal dunne zolen en het doet hem echt zeer als hij op die harde, bonkige ondergrond moet lopen, dus laat ik hem maar in een dik pak stro staan. Merrie moet dan noodgedwongen als "gezelschapsdame" naast hem staan(ook in een dik pak stro uiteraard).
Nou ja, ik hoop dat het snel weer voorbij is. We hebben nog wel een vlak stuk beton bij de mesthoop, daar kunnen ze vanmiddag nog wel een paar uurtjes op staan. De sneeuw is bij ons alweer weg.
gohya schreef:Sjors schreef:Ik vrees dat het toch wel wat harder gevroren heeft dan -1, de waterbak bij de paarden zat net een flinke laag ijs op.
Het zou ook tot -8 gaan vriezen he afgelopen nacht.
Dat werd gezegd op t.v. bij [dronken] Piet.