Ik heet L.ucy, maar het word 9 van de 10x verkeerd geschreven. Zelfs mijn vader maakt er Lusy of Lusie van ..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astrid_Brann schreef:Ik heet Astrid en ik ben dik tevreden met mijn naam![]()
Alleen blijkbaar is het moeilijk om het te onthouden, want vaak wordt ik in plaats van Astrid Ingrid, Esther of Agnes genoemd..
Snap d'r niets van
Of ze maken er Astrit van.
Applelover schreef:Ikke haat mijn naam! Ik heet Sera(en dan niet Séra maar je zegt eigenlijk Serra). Je kan het niet afkorten(ja Ser, maar das stomm). Iedereen vind het moeilijk om mijn naam te zeggen als ze het papier hebben zien staan, dan noemen ze me dus vaak Séra. De helft van de leraren op school noemen mij Séra, al hoewel is er eentje die mij wel gewoon Sera noemt, maar dan met een ongelooflijk Engels accent(hij geeft wiskunde
)
Ik corrigeer mensen die mij Séra noemen ook niet meer, dat kost me echt veels te veel moeite om elke keer te zeggen: Tis Sèra!
Ik had echt liever Fenna, Simone of Carice ofzo geheten. Of iets makkelijks zoals Lisa ofzo. Maarja papalief vond het leuk om mij te noemen naar een engelse actrice(Sara Jessica Parker geloof ik, en dan inplaats van Sara, hoe je het zegt, Sera).
SpikkelFire schreef:Deirde vind ik echt een mooie naam. Of Noëlle..
Kelly schreef:Ik heet Kelly, vind het nu opzich geen lelijke naam ofzo, vroeger wel toen verzon ik altijd de meest gekke, aparte namen die ik liever zou willen hebbenMaar ik vind Kelly wel best nu
CrazyCat schreef:Manon94 schreef:Sterkte![]()
Mijn zus heet Nienke! (heb ik gelijk? is er geen rijmwoord op te vinden?)
Ik heet ook Nienke, prima naam, maar er rijmt maar 1 ding op en dat hoor ik dus (zucht) heel mijn leven.
Nienke de pienke is schijnbaar heel lollig.
Manon94 schreef:pniekepnak schreef:TS, een vriendinnetje van me die vorige week is overleden heette Manon. Voor mij zal die naam dus altijd speciaal blijven!
Zelf heet ik Nynke en daar ben ik helemaal tevreden mee, vind het een mooie naam.
Sterkte![]()
Mijn zus heet Nienke! (heb ik gelijk? is er geen rijmwoord op te vinden?)