Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anneliesdj schreef:pmarena schreef:Als je alleen de brief terugstuurt weet je immers nog niet zeker hoe het nu verder gaat....en zit je nog met het idee dat ze misschien toch ineens voor de deur staan en dan slaap je toch wat minder lekker
Ze komen toch niet voor jou? Wat kan jou dat dan schelen?

) pmarena schreef:Ze komen toch niet voor jou? Wat kan jou dat dan schelen?

) van kunt overtuigen dat jij niet degene bent die ze zoeken.... als je dat handiger vindt dan doe jij het toch zo? 
pmarena schreef:Als jij het makkelijker vindt om steeds alles terug te sturen, bij het postkantoor te brengen, daar een sticker te regelen (die vervolgens waarschijnlijk toch genegeerd wordt door het incassobureau)....waarna de brieven nog steeds blijven komen en je dan liever afwacht tot er iemand voor de deur staat met de intentie om jou (als bewoner) aan te pakken, en dan te hopen dat je diegene er op dat moment (dat natuurlijk al-tijd erg ongelegen komt) van kunt overtuigen dat jij niet degene bent die ze zoeken.... als je dat handiger vindt dan doe jij het toch zo?
Laat mij dan maar lekker even bellen zodat het allemaal niet zover hoeft te komen
En dan nog
Dan laat je je ID kaart toch zien
Ben je er vanaf…. Al kan ik jou nu al garanderen dat het zo dus niet werkt

Als er geen afspraken zijn gemaakt over post op halen, kun je er eigenlijk wel van uit gaan dat ze dat dus ook niet zullen doen. (zeker niet bij een huurhuis)lieveli schreef:Gewoon reclame dan toevallig?Nee was een kaartje. Iets met instanties die werden ingelicht.
lieveli schreef:Nee geen reclame. Van TNT, een oranje kaartje. Een verhuisservice iets achtigs denk ik.
Tenzij ’t een grapje is van iemand anders, maar zes maanden niks en dan opeens dat blad
(bedenkt zich nu dat de verhuisservice misschien maar max zes maanden is – maar ja heb ook nog wel andere post waar onder belastingpapieren ontvangen)