Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Briljant. . .![]()
Ik leef vooral om plezier te maken, om er te zijn voor mijn familie en vrienden en zoveel mogelijk te doen voor de Aarde. Mijn doel is om gelukkig te zijn met wat ik allemaal heb en krijg, en net zoveel terug te geven. Of eigenlijk net wat meer terug te geven
Maar heel stiekem denk ik soms: "Als je het leven serieus gaat nemen, is het eigenlijk om te janken."
tante_trien schreef:Alhoewel ik nog steeds hoop dat er iemand in dit topic komt en gaat vertellen wat het nut van het leven is (en dan niet voor een volgend leven, hemel, whatevah).
Kuggur schreef:Algemeen christelijk idee hoorLaat me raden, nieuw lichaam; Jehova getuige?
Kuggur schreef:Grappig om met die zin te beginnen en met die zin te eindigen. Van wie of wat zouden wij dan een experiment moeten zijn? Evenals de opmerking…Ik denk niet dat de mens een "fout" is van de natuur. Eerder een experiment als je het in dit soort termen wil bekijken, (…)
Verbazingwekkend weinig religieuze standpunten in dit topic te vinden trouwens.
Cowgirl schreef:geef je iemand de macht en bewustzijn over ‘ons’ of ‘het’ leven.Ik denk van wel want als moeder natuur had geweten wat wij met de natuur zouden doen had ze ons niet op de wereld gezet.
tante_trien schreef:Het nut?Alhoewel ik nog steeds hoop dat er iemand in dit topic komt en gaat vertellen wat het nut van het leven is (en dan niet voor een volgend leven, hemel, whatevah).
tante_trien schreef:Ik lees rustig verder mee.. misschien komt er nog iemand met een zinnig antwoord
Loesje88 schreef:Vjestagirl schreef:Ik leef omdat mijn ouders seks hadden en daarna niet vergeten zijn me eten te geven. Een doel? Heb ik niet, net als de rest van de mensheid.
Wow, jou (en de mensen die zoals jou denken) wens ik veel succes de komende pak en beet 60 jaar
Lijkt me verschrikkelijk als je je leven met die gedachte een leven lang moet leven!
Het leven is een feestje en je hangt zelf je slingers op. En Vjestagirl, als jij je slingers bent kwijtgeraakt, mag je er best een paar van mij lenen hoor!![]()
Vivian__ schreef:Veel mensen hebben het maar over 'genieten', maar wat is genieten nu echt? Leven naar de regels van de maatschappij? Huisje boompje beestje, doen alsof je ongelofelijk gelukkig bent (wanneer andere mensen vragen hoe het gaat altijd goed zeggen natuurlijk, want het interesseert niemand werkelijk), de man of vrouw van je leven vinden (uiteraard van dezelfde leeftijd en 'klasse')?
vuurneon schreef:Is nu nog steeds wel zoSociaal economische status waar de partner uit voortkomt is veelal gelijk met de eigen achtergrond
Is ook wel logisch.
(Zijn uitzonderingen tussen, maar meestal komt het echt wel overeen)