Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris82 schreef:Lente schreef:Hoe gaat sporten en dansen bij jullie?
Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.

MoriMann schreef:[ Afbeelding ]
![]()
Ik heb permanent blauwe schenen. Ik loop echt overal tegenaan. Vooral tegen het bed. Ook als het niet donker is. Want ja, wie zet er nou een BED in een slaapkamer?
Iris82 schreef:Lente schreef:Hoe gaat sporten en dansen bij jullie?
Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.

Iris82 schreef:Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.
biancalaylo schreef:Ik heb wel eens gehad toen ik klein was, ik ging het ziekenhuis in, maar daar heb je die draaideuren die automatisch draaien, maar der zat nog een klein stukje raam aangeplakt dus dat zag ik niet... en toen rende ik er vol tegen aan omdat ik al eerste eruit wou...
biancalaylo schreef:Ik heb wel eens gehad toen ik klein was, ik ging het ziekenhuis in, maar daar heb je die draaideuren die automatisch draaien, maar der zat nog een klein stukje raam aangeplakt dus dat zag ik niet... en toen rende ik er vol tegen aan omdat ik al eerste eruit wou...
Mijn zus pest me er ruim 30 jaar later nog mee.