Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:18

ik liet mn telefoon op tafel ,en in mn gezicht vallen toen ik in bed lag xd

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:18

Lente schreef:
Ik ben ooit op een nietmachine gaan staan die open op de grond lag (waarom?? :? ).

Kan melden dat dat dubbel zoveel pijn doet als in een punaise gaan staan (ook al meegemaakt).

Ik heb met mn linkervoet al 3x in een spijker gestaan. (zit wel steeds een paar jaar tussen hoor!)

Fijn....

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:25

Als kind was ik al zo lomp. Vergeet nooit meer dat ik aan het spijbelen was van school en lekker op de manege rondhing. Ging mijn pony longeren in mijn lievelingstuinpak. Pony had er geen zin in en ik vol overgave die pony aan de praat zien te krijgen. Pony wordt het zat, rent de bak uit naar stal.....helaas stond ik in de lus en flop, benen onder mijn lijf vandaan en als een vlaggetje erachteraan. Langs het hek van de kinderboerderij op stal me nog vast gehouden aan de spijlen van het hek, maar zonder resultaat. Toen de pony eindelijk bij stal was kon ik de schade opmaken. Kapotte benen en armen en lievelingstuinpak aan flarden. En dat mocht ik thuis verklaren, hoe dat op school nou gebeurd kon zijn. -O-

Luz_ElenaEJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:26

O hier ook iemand die met de verkeerde haarkleur geboren ik ben de uitzondering op de regel briljante brunnette :')
1000 keren gevallen in de school, uitgegleden, gestruikeld. Mijn tot nu toe ergste kluns actie die me nog bij staat is toen ik op vakantie was in Bonaire en ik heel enthousiast me bed uit kwam en naar buiten rende naar het balkon 1 ding stond in de weg de glazen schuifpui. En daar kwam ik toch keihard tot stilstand... Bloedneus dat me ouders naar het ziekenhuis wilde klein probleem het was zondag en op bonaire hebben ze geen ziekenhuis en om nu een helikopter vanuit curacao over te laten komen was iets te veel van het goede. Maar heel veel bebloede handdoeken later was het over en mijn neus stond wonderbaarlijk genoeg nog recht :oo
Tel daar een bloedfobie bij op en het feest is compleet :))

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:29

Iris82 schreef:
Lente schreef:
Hoe gaat sporten en dansen bij jullie? :')

Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.

:')

_O- _O- _O-
Hartelijk bedankt voor deze lachtstuip. :')

Gelukkig ben ik dus niet de enige persoon die motorisch zwakbegaafd is. :D

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 23:36

MoriMann schreef:
[ Afbeelding ]

:Y)

Ik heb permanent blauwe schenen. Ik loop echt overal tegenaan. Vooral tegen het bed. Ook als het niet donker is. Want ja, wie zet er nou een BED in een slaapkamer? O:)

Yeah that :P

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:37

ja idd de bocht te kort nemen als je langs de tafel of je bed loopt!

te snel de trap oplopen en halverwege weer terugglijden!

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 23:38

Ik kan me nog een keer herinneren dat ik tegen een lantaarnpaal was aangelopen :+ Waarom? omdat ik een leuk schattig hondje zag.

En ohja vandaag had ik een craker laten vallen op de grond, daar ging m'n voedsel -O-
Laatst bijgewerkt door hoi op 20-01-13 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 23:40

Iris82 schreef:
Lente schreef:
Hoe gaat sporten en dansen bij jullie? :')

Lesje BodyBalance. Zie je iedereen keurig op een been staan met de handen in de lucht en zie je Iris in de spiegels langs hupsen van links naar rechts met wild maaiende armen aan het proberen om haar beide 'buurvrouwen' te ontwijken.

_/-\o_

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:49

Hier nog een motorisch zwakbegaafde :')
Ik ben ook altijd degene die over de bal struikelt, de bal niet kan gooien, niet kan vangen, tegen deuren aan duwt waar 'trekken' op staat, met de regelmaat van de klok ergens tegenaan loopt, etc.
Dansen kan ik ook al niet, dat is echt één groot drama _O-

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:53

Geniaal, ik voel me niet meer alleen op de wereld :')

Vergeten eerst de deur open te doen, alvorens binnen te lopen (lees: direct binnenlopen zonder de deur open te doen = tegen de deur lopen en verbaast staan kijken dat de deur niet open ging). De kast niet kunnen ontwijken, hoewel hij heel duidelijk in beeld staat.

Iris82 schreef:

Dat herken ik ook heel goed :')

MirandaDvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:56

Ik loop regelmatig tegen dingen aan.
Met m'n heup tegen een tafel, scheen tegen de kruiwagen, tegen een deur die (schijnbaar) nog dicht was
Gelukkig ben ik niet zo kleinzerig.
Ik kom ook vaak blauwe plekken tegen op mijn lichaam waarvan ik nieteens weet waarvan ik ze nou eigenlijk heb.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:59

Dat met die blauwe plekken is heel herkenbaar, ik stond vanmorgen eens mijn rechterbeen te bekijken en ik had echt zoiets van " :wow: Ik ben een Dalmatiër! :D"
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 21-01-13 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:59

MirandaDvG schreef:
Ik kom ook vaak blauwe plekken tegen op mijn lichaam waarvan ik nieteens weet waarvan ik ze nou eigenlijk heb.

:j

Ik ben ooit IN de kruiwagen gevallen toen die ineens op mijn pad kwam :roll: Mijn lieve vriend kwam niet meer bij van het lachen, in plaats van mij te komen helpen he >;) :+

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:15

Ik heb wel eens gehad toen ik klein was, ik ging het ziekenhuis in, maar daar heb je die draaideuren die automatisch draaien, maar der zat nog een klein stukje raam aangeplakt dus dat zag ik niet... en toen rende ik er vol tegen aan omdat ik al eerste eruit wou... :')

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:34

biancalaylo schreef:
Ik heb wel eens gehad toen ik klein was, ik ging het ziekenhuis in, maar daar heb je die draaideuren die automatisch draaien, maar der zat nog een klein stukje raam aangeplakt dus dat zag ik niet... en toen rende ik er vol tegen aan omdat ik al eerste eruit wou... :')

Mijn god, heerlijk :') _O-

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 13:38

Geweldig die verhalen. Dat sommige nog erger zijn dan de mijne :')

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:54

biancalaylo schreef:

Haha, leuk voor de mensen er omheen. :D

Ik heb ooit als kind met mijn hoofd tussen een draaideur gezeten. %) Mijn zus pest me er ruim 30 jaar later nog mee.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:33

Hahahaha, hoe krijg je dát dan voor elkaar? :')

Luz_ElenaEJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:41

Ik ging in mijn manege tijd tussen 2 lessen door het in uitje zelf (zonder paard) springen de eerste ging goed maar de tweede.... Ik lag opeens op de grond met de balken en volgens mij ook staanders over mij heen (die dingen zijn nog best zwaar) :')
Oja ook erg leuk net de metro inspringen maar je tas zwiept er nog achteraan en die blijft vast zitten in de metro deur... (vandaag zat ik er zelf tussen voor de verandering)
Of je checkt uit bij de metro maar vergeet snel door de poortjes te lopen om er vervolgens niet meer uit te kunnen (geen open poortjes) dan maar rennen als iemand incheckt en vast komen te zitten tussen die poortjes gaan natuurlijk het alarm af. En die mensen me maar raar aankijken :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:44

Ik heb ook wel eens tussen de metrodeur gezeten, op een bomvol station Beurs. Schaamde me dood. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:47

Oei jongens, zegt het niet genoeg dat de paardjes niet meer opkijken als ik met longeren oid weer op mijm smoel ga? :')

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:50

Mijn bijnaam is kluns. Ben bij het schoonmaken van de tafeltjes op werk (horeca) al zo vaak tegen dezelfde betonnen pilaar aangelopen, en zo vaak bijna het glazenrek meegenomen omdat mijn bocht steeds te kort is, dat het bijna niet meer leuk wordt.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:50

Ik dacht dat ik zelf ook heel erg was maar als ik dit allemaal lees val ik wel mee _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:55

Ik werk bij de groenteboer, waaaaaarom zijn sinaasappels niet vierkant..
ze rolden zo de winkel uit, de straat op _O-

En als ik iets schoon moet maken met water gooi ik het altijd over mezelf heen en mijn baas maar lachen.. :')