Zolang jullie er zelf blij mee zijn en jullie jezelf er fijn bij voelen is het toch helemaal prima.
En dan overleven jullie die afstand ook zeker wel.
Geniet van elkaar en heel veel plezier.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fellor schreef:bromfiets schreef:Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (oke, ik was 18 toen we echt wat kregen) en wij schelen 18 jaar. Leeftijd zegt niks, dus ik zeg:
You go girl
Belachelijk dat hij dat deed. Dat vind ik dus pedofiel, sorry...
Dus maak je toch niet zo druk. Fellor schreef:bromfiets schreef:Ik was 15 toen ik mijn vriend leerde kennen (oke, ik was 18 toen we echt wat kregen) en wij schelen 18 jaar. Leeftijd zegt niks, dus ik zeg:
You go girl
en ik ben vrij ruimdenkend! snap ook niet dat iemand van 28 zich inlaat met een kind, wil je vast niet horen maar dat ben je gewoon nog... heb absoluut geen moeite met relaties met leeftijdsverschillen maar hangt er wel vanaf welke leeftijden. me er druk om maken doe ik echter zeker niet, lekker doen wat je zelf wil ( al denk ik dat je zelf ook twijfelt want waarom gooi je anders een "laat ik eens kijken hoe ze reageren" topic op bokt
)
Blue_Eyes schreef:Scheelt toch weer 3 jaar, niet dan
bromfiets schreef:Oh, ik maak me niet druk hoorMaar vind het wel grappig om andere mensen van hun stoel te laten vallen
). _AlMaraam_ schreef:Bobbielover, voor mn vader is het gewoon erg wennen, hij moet zn dochter ineens los laten. Opzich is hij wel een redelijk makkelijk persoon. In het begin vond hij het een waardeloos idee, maar hij zei dat het mijn eigen keuze is en hij het niet kan verbieden.
_AlMaraam_ schreef:Fellor schreef:
Als je die klik hebt met iemand, en die persoon maakt je echt gelukkig valt daar toch niet veel aan te doen toch?
Dus kvind pedofiel toch echt niet gepast hoor.