Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escada schreef:Ik ging vanmiddag op een kameel rijden in Luxor(Egypte) en ik mocht zelfstandig een rondje door het winkelcentrum.
Op een gegeven moment ging de kameel heel hard draven en ging steeds vlak langsa de lantaarnpalen waardoor ik gillend steeds moest bukken omdat ik anders me kop stootte tegen de lamp
Al die egyptenaren lagen helemaal in een duik, en die kameel bleef maar rennen
TeckTonie schreef:[***] schreef:Mijn leerlingen moesten nablijven, best lang, en een ervan kwam op het idee om 2 snoeren kerstlampjes uit de knoop te halen. Ennnnn als het dan gelukt is dat ze dan (eerder) naar huis mochten.
Goede deal vond ik en het lukte ze nog ook
Fantastische leerkracht ben jij!
Escada schreef:Ik ging vanmiddag op een kameel rijden in Luxor(Egypte) en ik mocht zelfstandig een rondje door het winkelcentrum.
Op een gegeven moment ging de kameel heel hard draven en ging steeds vlak langsa de lantaarnpalen waardoor ik gillend steeds moest bukken omdat ik anders me kop stootte tegen de lamp
Ik wist totaal niet hoe ik dat beest moest sturen![]()
Frederique22 schreef:Escada schreef:Ik ging vanmiddag op een kameel rijden in Luxor(Egypte) en ik mocht zelfstandig een rondje door het winkelcentrum.
Ik wist totaal niet hoe ik dat beest moest sturen![]()
HAHAHAHAHA ik heb zo hard moeten lachen toen ik een beeld in mijn hoofd kreeg hoe dat eruit zag... You made my day