Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabini

Re: Wat maakte je vandaag aan het lachen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:18

Mijn kat. Die zojuist op de kast probeerde te springen, maar de afstand niet haalde en daardoor aan zijn voorpoten bungelde aan de zijkant van de kast :') Toen ik er aankwam ging hij op een hele grappige manier miauwen terwijl hij daar hing.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:19

Oh en toen heb ik mn kat overigens wel even geholpen hoor. Waarna ik hard moest lachen _O-

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:21

Mijn kat Sem! :D
Die is zo ongelofelijk dom... := Die maakt blunder na blunder haha. :+

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:23

Mijn vriendinnen maakte mij vandaag aan het lachen :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:33

Ik ging vanmiddag op een kameel rijden in Luxor(Egypte) en ik mocht zelfstandig een rondje door het winkelcentrum.
Op een gegeven moment ging de kameel heel hard draven en ging steeds vlak langsa de lantaarnpalen waardoor ik gillend steeds moest bukken omdat ik anders me kop stootte tegen de lamp :')
Ik wist totaal niet hoe ik dat beest moest sturen -O-
Al die egyptenaren lagen helemaal in een duik, en die kameel bleef maar rennen _O-

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:34

Escada schreef:
Ik ging vanmiddag op een kameel rijden in Luxor(Egypte) en ik mocht zelfstandig een rondje door het winkelcentrum.
Op een gegeven moment ging de kameel heel hard draven en ging steeds vlak langsa de lantaarnpalen waardoor ik gillend steeds moest bukken omdat ik anders me kop stootte tegen de lamp :')
Al die egyptenaren lagen helemaal in een duik, en die kameel bleef maar rennen _O-

Ook jij maakt me nu aan het lachen :')

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:34

Haaa Escada _O-

Ik door mijn vriendin, die de hik had :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:42

Mijn leerlingen moesten nablijven, best lang, en een ervan kwam op het idee om 2 snoeren kerstlampjes uit de knoop te halen. Ennnnn als het dan gelukt is dat ze dan (eerder) naar huis mochten.
Goede deal vond ik en het lukte ze nog ook :D

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:57

Wat een leuke verhalen allemaal :D
@Escada: still alive na je avontuur? Is het gefilmd? :+

Op mijn werk teken ik vaak poppetjes op mijn vingers (en de banaan en sinaasappels enzovoorts) en dat vinden mijn kids prachtig, ik krijg niet de kans het te vergeten.
Zelf willen ze dan ook allemaal een poppetje op hun vinger, een boze en een blije.

Nu kwam vandaag een moeder van een pittige peuter even melden dat haar dochter thuis van het weekend allemaal poppetjes op haar been gemaakt had.Want dat mocht wel van mij had ze gezegd :D :D

Moest wel even lachen stiekem, vooral door het koppie wat ze erbij trok :P

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:01

Toen we bij paleis van justitie onze zakken leeg moesten halen, mijn moeder werkelijk alles uit haar zakken haalde (lees: bonnetjes, papieren zakdoekjes en zelfs hondenkoekjes :')) toen zei meneer van de security maar even dat alleen metalen voorwerpen eruit moesten :')

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:45

Marley schreef:
Mijn leerlingen moesten nablijven, best lang, en een ervan kwam op het idee om 2 snoeren kerstlampjes uit de knoop te halen. Ennnnn als het dan gelukt is dat ze dan (eerder) naar huis mochten.

Fantastische leerkracht ben jij!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:46

TeckTonie schreef:
[***] schreef:

Dank haha maar was zijn idee hoor :))

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:48

ik om mijn vriend die morgen darmonderzoek krijgt en elke minuut op de wc zit door 4 liter spul wat ie moet innemen!!

nou hoop ik wel dat onderzoek gewoon goed !

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:48

:')

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:03

tylando schreef:
ik om mijn vriend die morgen darmonderzoek krijgt en elke minuut op de wc zit door 4 liter spul wat ie moet innemen!!

nou hoop ik wel dat onderzoek gewoon goed !

aaaah echt vervelend spul is dat! Succes morgen jullie.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:12

Marley schreef:
TeckTonie schreef:

Dank haha maar was zijn idee hoor :)

Dan nog, ik zou het niet mogen, straf uitzitten, schoolkeukens poetsen en speelplaats opruimen zou ik moeten doen :P

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:57

Afbeelding

:')

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:23

Escada schreef:

HAHAHAHAHA ik heb zo hard moeten lachen toen ik een beeld in mijn hoofd kreeg hoe dat eruit zag... You made my day :D

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:39

Mijn broertje stond onder de douche en normaal gooien wij het washandje in de wasmand die naast het toilet staat, de toilet stond open + iets te hard gooien met dat washandje = washandje in de wc :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:49

Mijn klas... Ik weet niet meer wát er gebeurde, maar we hebben elke week wel een behoorlijk *proest* moment.. :')

Jacqvaliant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:12

Ik moest toch wel lachen om mijn dochter van elf maanden, trekt haar sok uit, met sok in haar hand slaat ze op haar voet en kijkt mij aan van: Mam die moet daar omheen, maar ik weet niet hoe!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:18

Ik heb zonet gehuild van het lachen, ik krijg onverwachts een aanbod in de paarden waar ik dol en dolgelukkig van wordt! Als het allemaal goed gaat word dit echt te gek!!!!!!

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:19

Mijn zusje die stuiterend door de bak ging. Was zo grappig om te zien.

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:20

Frederique22 schreef:
Escada schreef:

HAHAHAHAHA ik heb zo hard moeten lachen toen ik een beeld in mijn hoofd kreeg hoe dat eruit zag... You made my day :D

hahahaha zie het zo voor me _O-

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:22

om mijn moeder (die nooit grapjes maakt en de grapjes van mijn broertje, vader en mij nooit begrijpt) die de ene naar de andere grap maakte tijdens het eten en zelf helemaal gevouwen ging om haar eigen grappen! je kon me weg dragen!