Vind het eigenlijk wel een goed plan dat je naar NL komt, en hier wat op gaat zetten, graag omgeving Amstelveen dan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mieske schreef:Klopt, zo werkt het idd niet met een eetstoornis.. (spreek uit ervaring helaas)
Was daar erg benieuwd naar hoe je daar over denkt,omdat ik vaak merk dat mensen er te licht overdenken.
Ook uit eigen ervaring..
ben zo'n type die eigenlijk altijd op hetzelfde gewicht blijft maar ik heb net zo'n klein randje vet onder mijn navel waar ik me groen en geel aan erger, en er wordt mij altijd gezegd dat je niet plaatselijk kan verbranden en dan dus helemaal moet afvallen, en nu ben ik toevallig in een paar weken tijd een paar kilo afgevallen (niet de bedoeling, ik heb ook geen idee hoe het komt want ik eet eigenlijk altijd redelijk hetzelfde) en ik weeg nu bij 1.68 nog ongeveer 51.5 kilo, maar dat stomme vetrandje zit er nog. Ik wil absoluut niet verder afvallen kom liever op een gezonde manier weer wat aan, maar ik wil gewoon een platte buik. Zo frustrerend! Mocht je hier de ultieme tip voor hebben houd ik me aanbevolen
en natuurlijk chapeau aan je clienten!