Na 6 jaar revalideren opnieuw betrokken bij auto-ongeluk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Re: Na 6 jaar revalideren opnieuw betrokken bij auto-ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 12:22

Ja dat zou opzich wel slim zijn Selka maar ik ben zo een eigenwijs ding, wil altijd alles alleen doen.
Vandaag word mijn auto versleept als het goed is. Ik hoop gewoon zo hard dat de garage zegt, ach joh die expert is een sukkel, dat maak ik wel even :P.

Ik heb wat boullion op en hij zit er nog in *\%/*

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 12:31

Wat een verhaal ... zo sterk dat je zo goed hebt kunnen revalideren, zelf weer paardrijden! Stel je voor.
En dan moet je nog eens zo'n zware tik krijgen.
Ik hoop dat je er snel van hersteld, en, ondanks beperkingen, toch kunt blijven doen wat je graag doet.
Veel sterke en beterschap! :(:)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 12:48

Maar Leonie, soms moet je gewoon hulp accepteren! Het is niet niks wat je nu weer meemaakt.
Hopelijk kunnen ze je auto nog maken, maar op de foto's ziet het er wel "slecht" uit.

Kijk dat is al iets! Misschien kun je vanmiddag al wel een crackertje binnen houden :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 15:54

Jeetje Leonie, wat heftig :oo
En knap hoe je hiermee omgaat, je komt zo sterk over!
Hopelijk revalideer je voorspoedig en kun je gauw sushi met ons eten :(:)
We zullen zeker aan je denken met de sushi meeting (en sushi's op je eten haha).
Heel veel sterkte en beterschap!!!!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 17:39

Ja het lijkt beter te gaan Selka :) Der blijven dingen binnen gelukkig! Mocht ook wel ondertussen.

Dat is goed Urselin! En zodra ik kan, ga ik mee hoor!

Mijn auto word morgen pas versleept. Morgen dus pas uitsluitsel :(

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 17:45

allereerst respect dat je dit hebt opgeschreven...hoop ook dat je hierdoor je verhaal een beetje kwijt kan.
Ik kan me er geen voorstelling van maken wat door je heen moet zijn gegaan op het moment dat je in de slip raakte....brrrr. Heel veelsterkte aan komende tijd, je hebt een engel op je schouder gehad, maak er dus gebruik van en geniet! *euh snap dat dit makkelijker klinkt als de werkelijkheid hoor*

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 23:04

zit hier met verbazing je verhaal te lezen!

Wat heb jij ontiegelijk veel meegemaakt zeg! :(:)
Hopelijk valt het wat mee, en wil je veel sterkte wensen!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 12:29

Weer een nacht verder. Ik slaap wel goed dankzij de pillen, maar de pijn is nog steeds enorm. Ik had gehoopt dat ik nu al wat meer zou kunnen maar echt progressie zie ik vooralsnog niet.
Voel me zo machteloos en boos en verdrietig. Ik wil gewoon kunnen wat ik kon. Daar had ik me bij neergelegd, was ik tevreden mee. en nu kan ik nog geen flesje water omhoog krijgen met 1 hand en zonder veel pijn.

Vandaag dan eindelijk uitsluitsel van mijn auto. Mag het eindelijk een klein beetje goed nieuws zijn? Ik vrees het ergste...

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 12:34

Jeetje, wat een verhaal. Heel veel sterkte!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 16:17

Jeetje wat een verhaal en wat een pech! Heel veel sterkte!
Ik zal iig duimen voor goed nieuws over je auto en hopelijk knap je zelf ook snel een beetje op :(:)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 16:32

Duim op goed nieuws !

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 16:33

Leonie :(:)
Ik snap een deel van je angsten. Heb vorig jaar een auto ongeluk gehad en ben nu altijd bang in de wagen. Wel minder als ik zelf rijd, want ik reed niet zelf tijdens het ongeluk. Wel rijd ik soms overdreven voorzichtig en erger ik daarmee maar al te vaak mijn mede passagiers :o
Heb toen ook lang moeten revalideren, maar het was gelukkig belange niet zo erg als jouw eerste ongeval.
Hopelijk valt de schade mee en vinden ze niet al te veel op die scan.
Wel zou ik naar de toekomst toe voor een andere wagen gaan in jouw plaats. Vitara was mijn eerste wagen en heb er zelf jaren mee gereden, maar ze zijn alles behalve veilig. Ik was gek van die auto, maar toegeven... carosserie lijkt wel karton tegenover duitse modellen en hij heeft weinig nodig om uit de bocht te gaan. Veel beterschap en een gunstige revalidatie toegewenst !

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 18:15

Garage gebeld. Krijg vanavond uitsluitsel. Zat zo hard op elkaar dat het wat meer tijd kost om echt goed te kunnen zien of en hoe scheef hij is. De voorkant is sowieso volledig ontwricht want de deuren kunnen niet meer dicht (dit wist ik nog niet). Hij gaat vanavond verder... Dus nog even duimen allemaal :D (heb je al blaren? ik wel!)

Betadine, volgens de politie had ik in vrijwel iedere andere auto minstens 1 been gebroken. Deze auto s zijn volledig van metaal ipv kunststof (zogezegd). Dus ik ben juist heel blij dat ik deze auto reed! Het zijn niet de fijnste om een bocht door te scheuren, maar ze zijn stevig en trekken prima de trailer. Als deze het niet red, komt er toch echt weer een (na hard sparen vrees ik want ze zijn verdomd duur helaas). Als ik op me dak was geland had ik overigens wel een heel groot probleem gehad want dat heb jeniet echt in deze autos

Die angst, tja, vorige keer zat ik op een fiets. Ik ben gewoon bang van verkeer in het algemeen, of ik nou rijd, bijrijder ben, fiets of loop. Dit was redelijk onder controle, nu is het even afwachten hoe groot mijn angst gaat zijn. Ik hoop dat het meevalt, maar mijn eerste ritje als bijrijder is zeer slecht bevallen helaas :(

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 18:25

Heel veel sterkte!

Hoop dat je nu alle geluk met je mee krijgt!

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 18:25

Ik weet niet hoeveel engeltjes jij op je schouder heb maar dat zijn er echt een hoop,
wat een geluk heb je!
Wat een verhaal, wat ontzettend naar om zoiets mee te moeten maken en dan daarna nog een keer.
Heel erg veel sterkte met het opnieuw revalideren van deze klapper :(
hoop voor jou dat 2013 meer jou jaar mag worden.. :(:)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 19:48

Ik denk Lisaa dat ik één hele goede heb! Kan hem je zeker aanbevelen ;)

Dank je wel weer allemaal voor alle lieve berichten, pbtjes en kaartjes! Echt super fijn als ik er even doorheen zit om te weten dat er zoveel mensen zijn die mij een steuntje in de rug willen geven. Heel bijzonder en heel fijn!

Wacht nog steeds op uitsluitsel van mijn auto....

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:50

Hoe gaat het vandaag met je TS? :(:)

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 19:52

Ik wil je heel veel sterkte wensen!

Jemig zeg, het zit je ook wel tegen allemaal.. Hopelijk krijg je nog het een en ander vergoed..

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 10:30

Nog niks van de garage gehoord? Ze laten je wel in spanning..
Hopelijk heb je een goede nacht gehad :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 11:11

Goeie morgen :). Nieuws van de garage gisteravond om 22:30 in mijn mailbox.

Citaat:
We hebben 'm vanavond nagekeken en hij is nog niet helemaal afgeschreven, de klap is wel zodanig geweest dat de voorste vier bevestigingspunten van de body speling gekregen hebben, de chassisbalken zijn redelijk recht gebleven maar de voorkant is wat korter geworden waardoor het linkerbinnenscherm opgevouwen zit.

Het probleem is dat er echt veel (zeg maar alles) stuk is aan de voorkant. Naast de motorkap, schermen, bumper, lampen, grille, achterbumper is ook het stukje carroserie linksvoor zodanig gedeukt dat er eigenlijk een stuk van een andere vitara ingezet moet worden.

Morgenmiddag komt een vriend langs die vaker dit soort schades maakt, dan kijken we nog eens samen om tot een gedetailleerd overzicht te komen van de kosten

Het goede nieuws is dus, hij kan gemaakt worden. *\%/* Aan de andere kant, wat gaat het in hemelsnaam kosten. Nog een dag afwachten dus...

@Naat, ik krijg niks vergoed voor mijn auto. Gelukkig wel de sleepkosten en de schade aan de andere auto. En natuurlijk de ziekenhuis kosten.

@ Sundral, opzich gister wel een redelijke dag gehad. Vooral het wakker worden en dan de eerste keer opstaan gaat heel moeizaam. Wel overdag voor het eerst even wezen wandelen! Het was maar 500 meter of zo, maar toch even eruit geweest. Daarna voelde ik mezelf eigenlijk een stuk beter en had ik het idee dat ik alles kon. Dat bleek na 3 borden uit de vaatwasser halen, toch niet waar haha :P. Maar na even gelegen te hebben voelde ik me wel weer oke en heb ik toch die hele vaatwasser leeg gekregen :D Het eerste nuttige sinds mijn ongeluk :j . Wel voelde ik met het wandelen dat mijn onderrug toch ook wel een klap heeft gehad, wat ik eerder nog niet gevoeld heb.
Eten gaat overigens wel weer redelijk. Ik eet nog niet veel, maar ja, ik doe ook niet veel. Het blijft in ieder geval binnen!
Gisteravond de hele avond bezoek gehad dus daarna was ik echt gesloopt. Eigenlijk al bij het laatste bezoek, maar wilde hem niet wegsturen.

@Selka, De pillen die ik gekregen heb, helpen me erg goed de nacht door moet ik zeggen. Dus eigenlijk wel een goede nacht gemaakt. Nu moet ik nog mijn bedje uitkomen voor de eerste keer dus even afwachten hoe ik me vandaag voel. De middag gaat meestal het beste dus nu eerst even op gang komen.

En ondertussen is het al bijna vrijdag. De dag van de Scan...

pheebs1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:23

Wat een pech heb jij al gehad zeg, ben er stil van... Je hebt een goeie beschermengel daarboven zitten! :)

Ik duim mee voor je voor een spoedig herstel, dat je weer alles kan doen waar je zin in hebt!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:07

Ja ook vanuit hier heel sterkte en fijn dat je toch al even een wandelingetje hebt gemaakt en de vaatwasser leeg hebt gekregen! Vrijdag word spannend dus...ik duim mee voor spoedig herstel!!!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:19

Jeetje wat een verhaal! Wat krijg jij het voor je kiezen zeg..
Heel veel sterkte ermee! Ik hoop voor je dat de kosten voor je auto meevallen en dat je je snel weer beter voelt.

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:26

Heel veel sterkte en beterschap !! What doesn't kill you, makes you stronger !!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 15:11

Hmm freespirt, geestelijk misschien maar lichamelijk vrees ik toch van niet ;).

nektosha je kaartje is binnen :D Leuk leuk! Dankjewel!
Ik ben hem helemaal zelf gaan halen (ik woon 13 hoog). Gister voor het eerst er zelf heen gelopen. Echt leuk dat ik met een doel naar beneden kan lopen :D