Goeie morgen
. Nieuws van de garage gisteravond om 22:30 in mijn mailbox.
Citaat:
We hebben 'm vanavond nagekeken en hij is nog niet helemaal afgeschreven, de klap is wel zodanig geweest dat de voorste vier bevestigingspunten van de body speling gekregen hebben, de chassisbalken zijn redelijk recht gebleven maar de voorkant is wat korter geworden waardoor het linkerbinnenscherm opgevouwen zit.
Het probleem is dat er echt veel (zeg maar alles) stuk is aan de voorkant. Naast de motorkap, schermen, bumper, lampen, grille, achterbumper is ook het stukje carroserie linksvoor zodanig gedeukt dat er eigenlijk een stuk van een andere vitara ingezet moet worden.
Morgenmiddag komt een vriend langs die vaker dit soort schades maakt, dan kijken we nog eens samen om tot een gedetailleerd overzicht te komen van de kosten
Het goede nieuws is dus, hij kan gemaakt worden.
Aan de andere kant, wat gaat het in hemelsnaam kosten. Nog een dag afwachten dus...
@Naat, ik krijg niks vergoed voor mijn auto. Gelukkig wel de sleepkosten en de schade aan de andere auto. En natuurlijk de ziekenhuis kosten.
@ Sundral, opzich gister wel een redelijke dag gehad. Vooral het wakker worden en dan de eerste keer opstaan gaat heel moeizaam. Wel overdag voor het eerst even wezen wandelen! Het was maar 500 meter of zo, maar toch even eruit geweest. Daarna voelde ik mezelf eigenlijk een stuk beter en had ik het idee dat ik alles kon. Dat bleek na 3 borden uit de vaatwasser halen, toch niet waar haha
. Maar na even gelegen te hebben voelde ik me wel weer oke en heb ik toch die hele vaatwasser leeg gekregen
Het eerste nuttige sinds mijn ongeluk
. Wel voelde ik met het wandelen dat mijn onderrug toch ook wel een klap heeft gehad, wat ik eerder nog niet gevoeld heb.
Eten gaat overigens wel weer redelijk. Ik eet nog niet veel, maar ja, ik doe ook niet veel. Het blijft in ieder geval binnen!
Gisteravond de hele avond bezoek gehad dus daarna was ik echt gesloopt. Eigenlijk al bij het laatste bezoek, maar wilde hem niet wegsturen.
@Selka, De pillen die ik gekregen heb, helpen me erg goed de nacht door moet ik zeggen. Dus eigenlijk wel een goede nacht gemaakt. Nu moet ik nog mijn bedje uitkomen voor de eerste keer dus even afwachten hoe ik me vandaag voel. De middag gaat meestal het beste dus nu eerst even op gang komen.
En ondertussen is het al bijna vrijdag. De dag van de Scan...