WhySoWhite schreef:géénDie hele kerst kan me gestolen worden

Hier precies hetzelfde.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idapaulien schreef:Wij een neppe..Vanwege de kleine kinderen die anders de naalden eten.. Maar eigenlijk wil ik wel een echte die ruikt zo lekker. Misschien toch een echte dit jaar?!
Shirley schreef:Citaat:Kwestie van een goede Nordmanboom kopen, opvoeden en de boom op een tafeltje iets hoger plaatsen
Hoe voed je een boom op??
Siglos schreef:Een neppe, de echte zijn zo brand gevaarlijk! Die zijn na een paar dagen uitgedroogd en er hoeft maar een vonkje bij te komen en het ishuis
Shirley schreef:Citaat:Kwestie van een goede Nordmanboom kopen, opvoeden en de boom op een tafeltje iets hoger plaatsen
Hoe voed je een boom op??
HalloDan schreef:Ik heb daar een flinke opleiding voor gevolgd hoor! Geen boom die bij mij nog een naaldje laat vallen haha![]()
Natuurlijk wel alles volgens de positieve trainingsmethode, anders krijg je ongelukkige bomen en dat willen we natuurlijk niet hebben met kerst hé?![]()
NatasjavE schreef:HalloDan schreef:Ik heb daar een flinke opleiding voor gevolgd hoor! Geen boom die bij mij nog een naaldje laat vallen haha![]()
Natuurlijk wel alles volgens de positieve trainingsmethode, anders krijg je ongelukkige bomen en dat willen we natuurlijk niet hebben met kerst hé?![]()
Nou ik doe alles nog gewoon op de traditonele manier hoor. Ik dwing hem stil te staan met een easyfix kerstboomstandaard en ik heb hem opgetuigt met allerlei hulpteugels![]()