Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
om precies te zijn een Westzaner! Ik ben helaas niet zo positief als de meeste reacties hier... Ik denk dat de vliegtuigen wel even wennen zullen zijn maar na een maand weet je niet beter. Weet niet precies meer wie het zei maar over de stugge en botten mensen ben ik het zeker eens!
zelf zou ik hier graag zo snel mogelijk weg willen en nooit meer terug bah wat een drukte hier. Mensen die totaal geen geduld hebben, toeterende mensen als het even niet snel genoeg gaat en zo kan ik nog wel door gaan...
Hier ook, alleen dan zaandijk. Onze zaak wel in Koog!
AlwaysH schreef:jaimy10 schreef:Heb eigen sportschool, haha de Wadden! Overgekocht en helemaal opgeknapt
Oh! Vaak geweest, tot vier jaar geleden, maar dat was het speelparadijs. (Jonge bokker hiero)
Maar leuk hoor!
AlwaysH schreef:Wahahaha, uhm, hoe ga ik hier onder uit komen?![]()
Nogmaals even spam met linkje:
[FM] [P/M] 'Teamwork makes dreamwork' omg. Twiske

jaimy10 schreef:Het fjordje had ik gekocht voor mijn wedstrijdpaard toen die noodgedwongen met pensioen moest.. helaas is hij overleden voor er fjordje thuis kwam..
Dus 1 veulen op een groot stuk land met schuilstal leek me niet ideaal. Dus nu lekker een speelmaatje erbij! En wil wel gaan kijken voor een leuk fjordje erbij!
jaimy10 schreef:Ik heb me eigen stuk land, paddock en schuilstal plus opslag en binnen stal! J J Allan straat! Jij dan??
ik probeer al 6 jaar een stukje te bemachtigen in westzaan... En jj alanstraat woon ik praktisch aan
maar sta nu in de middel eerste stal onder viaduct door