Na overleg met de bloemist en Andy is besloten om het bloemstuk aanstaande woensdag aan te leveren. Helaas was het anders erg kortdag met de inzameling en het regelen van een mooi, passend stuk voor Marieke.
Ik hoop dat veel Bokkers hun steentje bij willen dragen, remember, iedere bijdrage komt goed terecht, mochten we over de kostprijs gaan dan word het resterende bedrag aan Slachtofferhulp Nederland geschonken, waar Marieke 10 jaar werkzaam is geweest.
Lottie84
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-12 11:33
Betaling Linky, Polleman, GJ9, CubaLibre en NatasjavE is ook binnen, dankjewel!
Laatst bijgewerkt door Lottie84 op 03-12-12 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Kom op mensen, ik hoop op net zo een mooi respons als bij de voorgaande bokkers..
Marieke word begeleid door haar eigen stoet met Gelderse paarden uit haar [HK] Gelderse paarden deel 8 topic. Een prachtig initiatief. Al deze bokkers zullen eenzelfde bloem als die uit haar bloemstuk dragen, als het lukt zal ook dit uit de bijdrages betaald worden. Wat zal ze trots zijn op haar meiden! Prachtig initiatief!
Julia
Geplaatst: 03-12-12 12:08
Ik wil ook graag een bijdrage leveren aan dit prachtige initiatief. Mag ik ook een pb'tje ontvangen?
Het spijt me zeer, het zal niet veel zijn door persoonlijke omstandigheden...... maar toch zou ik graag een pb willen voor een kleine bijdrage ookal kende ik Marieke niet... Mooi initiatief.
Ik heb je gegevens ontvangen!! Ik hoop ook ZO dat er veel bokker bij willen dragen!!! Dat het, hoe spijtig ook, nu meerdere in zeer korte tijd zijn, mag toch geen reden worden dat we niet ook voor Marieke tot een prachtig stuk kunnen komen!?!?
Ik krijg al tranen in m'n ogen bij de gedachte aan de prachtige stoet die haar straks gaat begeleiden...............................