sinds dien dat ik het mijn moeder heb verteld in de vorm van een brief, is het der niet beter op geworden..
het leek der even op dat ze der ook echt iets aan gingen doen, maar nu lijkt het erop dat ze mij het gewoon kwalijk nemen..
heb het nu echt elke dag aan de stok met mijn pa en ma.
echt om de kleinste dingen..
alles is verkeerd, niks dat goed is

ik vind het allemaal gewoon echt heel vervelend, en doe echt mijn best om het zo goed mogelijk te doen.
maar als pap of mam thuis komt, gaan ze echt naar dingen zoeken om ergens over bezig te gaan :S
vandaag weer, was op de laptop beneden aan het leren voor mijn auto theorie, omdat mijn praktijklessen bijna klaar zijn en ik nog geen theorie heb ben ik hard aan het leren om alles optijd te redden.
en dat weten ze ook. normaal doe ik dit op mijn eigen kamer, maar omdat het zo ontzettend warm is op mijn kamer (zolder) was ik beneden gaan zitten.
werd eerst gevraagd of ik voor mam drinken wil pakken, ze ziet dat ik der mee bezig ben.
maar goed pak ik wel even.
5 minuten later, of ik der over een kwartier wil roepen, is ook goed.
intussen weer verder proberen te leren, komt ze aan na 10 minuten als het begint te regenen haal je dit dan ekkes naar binnen?
ja is ook goed.. ( ik dacht bij mezelf, van je ziet dat ik bezig ben , mag ik ook even mijn moment? maar niks gezegd)
nog geen 10 minuten later, of ik dit naar beneden wil doen.. toen vroeg ik heel normaal van sorry maar ik probeer te leren, en zo komt der niks van.
en toen had ik het dus gedaan..
ik moes me smoel houden, dus ik dat ding maar naar beneden gedaan, waardoor er gelijk commetaar was van doe eens normaal joh!
ik doe toch wat je me vroeg?
en toen stond ze op en gaf me dus echt een knal tegen mijn hoofd aan..

maar wij moesten naar een verjaardag toe, en toen zij ze van zijn we weer vriendjes ?
ik zo , sorry maar ik ben 18 geen 2.
waarop mijn moeder zij, ik weet dat je liever iemand anders als moeder gehad had maar je moet der maar aan geloven.
nou is het zo dat ik haast geen goede band heb met mijn moeder, altijd wel gehad, maar sinds dit allemaal is dat steeds minder geworden..
maar nu zie ik het echt niet meer, de band is nu helemaal weg en ik zoek het ook echt niet meer.

en op de verjaardag maakte ze ook van die opmerkingen naar de buurvrouw toe (die er ook was) waarbij ik natuurlijk voor het blok word gezet.
dus ik heb het echt helemaal gehad..
dus ben weggegaan en naar een vriendin gegaan, en ben daar pas net van terug.. maar kom net terug en dan begint ze weer..
ik ben der helemaal klaar mee, ik roep al een tijd van wanneer ik het geld ervoor heb zoek ik een plek voor mezelf en kom niet meer terug..
en zit der ook heel erg over te denken, om nu al weg te gaan en gewoon niet meer terug te komen, want ik word der hier toch niet beter op..
sorry moest het echt even kwijt