[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 07:59

Nieuw topic! Heb niet zoveel tijd om bij te lezen en te posten, laat staan om iets te shoppen.. Maar het komt ongetwijfeld binnenkort weer goed met me haha.

Lisa; heeft de monki misschien iets? Die hebben vaan wel oversized truien enzo

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 11:19

Dirndl schreef:
Haha heeerlijk wat komen er weer mooie en verschrikkelijke dingen voorbij. Zo leuk om te zien wat iedereen graag draagt :D

Loose; jep ik vind je jas een vuilniszak zoals je al zei, haha. Maar het laatste jurkje is wel leuk!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wil deze panty zo graag. <3 Grappige is ook dat het logo van Simon&Me erg lijkt op de tattoo die ik heb.

(Nu met werkende foto-links)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 11:29

Grappige panty inderdaad! Het is een mooi logo :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 11:45

Aparte panty! Zo zie je inderdaad dat smaken verschillen, maar dat is juist leuk :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 11:50

Ja daar ben ik ook weer!
Is de stufi al binnen? Dan kan ik naar de Primark.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 11:53

Hee meiden kom weer mee praten als het mag. :o
Ben erg druk geweest waardoor ik even geen tijd had.

Ik heb trouwens ook een vraag aan jullie.
Weten jullie hoet het zit met bestellen uit het buitenland? Ik vetrouw de site wel.
Stel het is 10 dollar hoeveel moet je uiteindelijk dan betalen? Of kommen er geen import kosten op?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 11:58

Matsje schreef:
Ja daar ben ik ook weer!
Is de stufi al binnen? Dan kan ik naar de Primark.

*gaat kijken* Ik heb het nog niet :( Ik denk over n uurtje wel! Ik ga vanmiddag ook even de stad in. :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:06

Hier is de stufi binnen! Vanavond lekker shoppen maar dan in een ruitersportzaak :P ! Moet een winterjas voor bij de paarden hebben.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:14

Bij mij is het binnen. Maar nu heb ik geen zin meer om naar de Primark te gaan haha. Ga wel even de stad in hier, ook leuk.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 13:40

Ik heb t ook! Ga zo ff sinterklaascadeaus halen. En kijken bij de H&M voor het zwarte kanten jurkje.

Wel vies weer, eens kijken wat ik aan ga doen.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 13:55

Haha, ik leef ook van stufi naar stufi. Was wel van plan even te gaan winkelen maar het regent hier al de hele dag -O-
Ik zoek nog steeds een grijs vest. Maar nog geen vest tegen gekomen dat voldoet aan mijn eisen :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 13:58

Als het regent is het wel lekker rustig in de stad. Heerlijk vind ik dat. Kan ik snel alles halen wat ik nodig heb en daarna weer naar huis :+

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 14:56

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:54

Hmm ik heb jullie hulp nodig, haha! :+
Wil al een hele tijd mijn garderobe veranderen eigenlijk, veel meer richting de 'business' look.. Oftewel lees nette broeken (niet die eeuwige spijkerbroek meer), blouses, leuke colberts.. Maar voor feestjes e.d. ook een keer een leuk rokje/jurkje (durf/trek ik nu veel te weinig aan...). Heb wel heel iets een buikje (die er eigenlijk af moet :+ ) maar juist met kleding die een wat hogere taille benadrukken lijkt het of ik juist super slank ben en mooie lange benen heb. :P

Laat ik nou nu net opzoek zijn naar een leuke kerst-outfit en nouja met oud - nieuw voor de deur ook direct DE gelegenheid om nu eindelijk eens een beetje door te pakken. Maar oh jeetje wat vind ik dat moeilijk!! :oo

Wat zijn nou echt de must haves om in je kast te hebben (basics?) waar je eindeloos mee kunt combineren?

En wat is nou echt een leuk (niet te sexy!) jurkje voor de kerst? Iets wat goed te combineren is met een leuke panty met pumps ofzo? Heb genoeg leuke jurkjes gezien maar vind ze gelijk zo kort, ondanks dat ik dat best kan hebben (kan nou niet zeggen dat ik lelijke benen heb ofzo) vind ik het snel al te kort.... Liefst ergens tussen dat korte en net tot op m'n knieën in dus eigenlijk, echt strak net over de knieën vind ik gelijk weer echt veel te braaf.... :+

Wil het ook weer niet te glitter en glamour hebben, maar iets met kant ofzo of iets wat leuk te combineren is met een grappig jasje vind ik wel weer erg leuk. :j

Heb echt al tig sites bekeken, maar kan niet echt iets vinden, door de bomen zie ik het bos ook niet meer.. _O- Heb wel eens gedacht dat ik gewoon is aan een programma mee moet doen waarin je helemaal gestyled word enzo, mensen die gewoon iets totaal anders pakken dan wat je zelf zou pakken en je ziet dat het best heel leuk staat haha... Dus als iemand zich geroepen voelt om een keer mee de stad in te gaan haha? :')

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:07

Lastig marinke :P
Ik vind zelf zo'n soort rokje voor kerst bijv. wel leuk http://www.hm.com/nl/product/06082?article=06082-B met een basic shirtje en een leuk jasje erop, panty en pumps eronder. Maar weet niet of je zoiets wil en of dat te kort is.
Zou het zelf zo ook niet weten eigenlijk, er stonden geloof ik een paar pagina's terug (of in het vorige topic aan het eind) een paar links met jurkjes met kant, misschien zit daar iets leuks voor je bij?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:11

Die links had ik inderdaad al gezien, 1 jurkje vond ik echt vet leuk! Maar denk dat ik net niet in de kleinste maat ga passen die er nog was.. :\
Dat rokje vind ik overigens al veel te veel glimmy en shiny en ook te kort.... Ben echt moeilijk daarin..

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:14

Ik ga er vanuit dat ze dat te kort vind. Ik vind die zelf ook vrij kort eigenlijk.

Wat je echt nodig hebt zijn een paar bacis shirtjes in egale kleuren en een paar blazers in kleuren die goed te combineren zijn. Blauw/zwart/grijs/bruin?
Een paar mooie broeken (pantalons). Niet moeilijk te krijgen als je gewoon een 'normale' lengte hebt.
En een paar leuke shirtjes met print o.i.d.
Ik heb zelf nog een paar lekker zittende vesten (grijs/wit) en broeken in leuke kleuren (bordeaux/blauw/groen). Dat is allemaal goed te combineren. Ik heb denk ik maar 1 echte spijkerbroek en draag die bijna nooit.

H&M heeft hele leuke kerst outfits. Ben er net nog geweest :D
Voor leuke jurkjes kun je misschien op http://www.nelly.com kijken? Het zijn wel veel korte jurkjes.

Ik draag met kerst gewoon mijn gouden broek en bijpassende kleding. Geen zin om er een hele outfit speciaal voor de feestdagen aan te schaffen. Vorig jaar heb ik een super leuk rokje gekocht. Trek ik nu nooit meer aan.. -O- (vind hem nog steeds leuk maar toch..)

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:16

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:19

Ik zoek eigenlijk nog een leuk strapless jurkje voor in Gran Canaria om gewoon lekker langs het zwembad en door stadje te lopen oid.
Kan nog niet echt iets geschiks vinden..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 16:19

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 16:21

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-12 16:24

Ik ben ook net terug uit de stad.

H&M had heel veel leuke dingen zeg! Heb de 'bekende' boucle jacket gekocht (op de site in het poederroze), mijne is mintkleurig. En een blouse met stippen! Heb ook nog een zwarte broek met glitters aangehad, was ook leuk!

Kanten jurkje zat voor geen meter. Heel slap stofje, bij maat M de mouwen wel mooi maar de rest flubberig, en bij S de mouwen te strak, rest wel heel mooi! En nog een hele leuke poederroze wollen grote trui aangehad. Was een christmas deal, 15 euro geloof ik.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:25

Ik vind die rokjes helemaal niks :=
Ik persoonlijk krijg er ook enorm brede heupen in..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:29

Ik vind Peplum persoonlijk echt niet mooi.. :=

Klinkt leuk CCCCC! Vooral je blouse! :)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:37

myxlea schreef:

Ja leuk! Alleen zoals die grijze dan, ik zou daar heel snel een zwarte blouse op doen, zwarte panty en grijze pumps....
Word dat niet heel snel zwart-grijs? :\ Dat vind ik dus zo moeilijk....

Dankje Mendel! :)
Laatst wel een aantal shirts in wit, zwart, donkerblauw en bruin gekocht. Heb ze ook echt vaak aan merk ik.
Heb 2 leuke, nette zwarte broeken. Broeken in bordeaux, blauw en groen vind ik nog best eng maar dat zeg ik eigenlijk moet je het gewoon doen. :=

nelly.com al behoorlijk af zitten struinen hihi! :+

CCCCC die peplum rokjes vind ik echt heel lelijk eerlijk gezegd... :o
Jurkjes weet niet, het 'trekt' me niet.. Net of het mijn look niet is.. :+

Maar goed, zo'n programma, ja erg leuk! Had al keer zitten denken of het niet leuk iets om iets in de trant van een bokt meeting te organiseren. Aantal 'fashion-diva's', aantal meiden die echt niet weten wat 'leuk' staat of een totaal andere look willen. En nouja gewoon gezellig de stad in en mixen en matchen maar.. :P

Edit; als ik nu zelf even snel kijk, zou ik bijvoorbeeld voor dit gaan:
Rokje: http://www.sans-online.nl/images/artike ... _large.jpg
Blouse: http://www.sans-online.nl/images/artike ... _large.jpg of juist http://www.sans-online.nl/images/artike ... _large.jpg
Zwarte panty eronder..
En dan bijvoorbeeld met deze schoenen: http://deichmann.scene7.com/is/image/de ... efault_vhs
Of toch wat gewaagder: http://deichmann.scene7.com/is/image/de ... efault_vhs
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 23-11-12 17:03, in het totaal 3 keer bewerkt