Ik denk dus niet dat ik bij een volgende vriend ga vertellen dat ik op een forum zit...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_MG schreef:Momenteel heb ik dan wel geen vriend, maar mijn vorige vriend had niks met paarden, dus die vond ook niks aan bokt
Vriend die ik ervoor had boeide het in eerste instantie niet veel, tot hij er achter kwam dat er hier ook 'bekenden' zitten die hij kent (heeft ook in de paardenwereld gezeten) en die ik ken (stalgenoten, etc.) en wilde hij niet meer dat ik hier iets postte. Ik noem bewust nooit namen, omdat ik meelezers heb. Uiteindelijk is ie er vandoor gegaan met een meisje dat ook op bokt zit
Zal mijn toekomste partner ook maar niet erover inlichten wat of wie bokt is. Lastig is alleen dat ik sommige van mijn vriendinnen via hier ken en het dus lastig is uit te leggen hoe je elkaar ontmoet hebt
_MG schreef:Vriend die ik ervoor had boeide het in eerste instantie niet veel, tot hij er achter kwam dat er hier ook 'bekenden' zitten die hij kent (heeft ook in de paardenwereld gezeten) en die ik ken (stalgenoten, etc.) en wilde hij niet meer dat ik hier iets postte. Ik noem bewust nooit namen, omdat ik meelezers heb. Uiteindelijk is ie er vandoor gegaan met een meisje dat ook op bokt zit
Serendip90 schreef:Vriendjelief geeft er niet zo veel om gelukkig :p
(Hij was het al gewenddat scheelt)
Chaos schreef:_MG schreef:Vriend die ik ervoor had boeide het in eerste instantie niet veel, tot hij er achter kwam dat er hier ook 'bekenden' zitten die hij kent (heeft ook in de paardenwereld gezeten) en die ik ken (stalgenoten, etc.) en wilde hij niet meer dat ik hier iets postte. Ik noem bewust nooit namen, omdat ik meelezers heb. Uiteindelijk is ie er vandoor gegaan met een meisje dat ook op bokt zitSerendip90 schreef:Vriendjelief geeft er niet zo veel om gelukkig :p
(Hij was het al gewenddat scheelt)
Jullie hebben het toch niet over dezelfde he?!