Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 11:37

Op dit moment heb ik geen vriend, maar 'vroeger' (tijdje terug) zat ik op een ander meidenforum, waar mijn ex uiteindelijk zelf op ging kijken om te checken of ik nog iets over hem had gepost :+
Ik denk dus niet dat ik bij een volgende vriend ga vertellen dat ik op een forum zit...

Goos_Horses

Re: Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 11:46

kaniche dat is best zielig haha

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:43

Oh mijn vriend vindt het helemaal niet erg hoor, als we een keer iets niet weten zegt hij weleens: Staat er niks over op dat forum van je?? :+
Hij zit zelf vaak op marktplaats of kijkt vrachtautoforums/foto's.
Soms zitten we ook weleens beiden tegelijk op onze eigen laptop, aan de keukentafel, kopje thee er naast en dat is best gezellig soms hoor! Heel vaak gaat het dan van: Moet je eens kijken wat ik nu gevonden heb en dan hebben we daar hele gesprekken over tijdens het computeren :j
Nu praten wij allebei heel erg veel en kunnen we dat prima combineren met internetten :+ Nee heb dat nog nooit als ongezellig ervaren :n
Maar vaak genoeg hebben we ook geen pc aan hoor, ik zit op het werk al de hele dag achter de pc dus daar heb ik 's avonds dan niet zo veel zin meer in. Hij zit echter de hele dag achter het stuur en heeft geen smartphone, dus hij wil 's avonds nog weleens zijn mail checken en dat soort dingen, maar ik stoor me daar echt niet aan hoor.

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 12:43

Mijn partner zit zelf ook op bokt.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:13

Hij vindt het wel grappig :Y) Vraagt wel eens 'En, wat vinden je Boktmeiden daar dan van?' Laat hem wel eens leuke foto's zien of koppel iets terug wat ik gelezen heb. Hij verbaast zich er dan weer over wat er allemaal op het forum te vinden is. Ik zit eigenlijk nooit op het paardendeel dus daar heeft ie zich wel eens over verbaasd in het begin: wel een paardenforum maar dan niet over paarden kletsen? En het valt wel op dat als hij soms iets zoekt op Google, dat af en toe Bokt als eerste bovenaan staat!

Mijn ouders vonden het maar raar dat ik via Bokt allerlei meiden ging 'meeten,' dat heette toch gewoon ontmoeten? Maar ze vonden het ook wel grappig dat ik op die manier toch heel wat contacten heb gelegd en dingen heb gedaan.

En ach, zolang hij tv kijkt met zijn iPad voor zijn neus met zijn spelletje erop en zijn iPhone naast zich, mag hij geen commentaar hebben op het feit dat ik zit te Bokken :D Heeft ie ook niet, hij vraagt hooguit wat ik aan het doen ben, en dan is toch wel vaak het antwoord 'Bokken!' :')

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:20

Mijn vriend vraagt altijd 'of ik er ook een zakdoek bij nodig heb' :=

:+

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:26

De mijne vindt het vreselijk. Iets voor de wat oudere Penny's :D

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:29

Dressuurgek schreef:
Mijn vriend vraagt altijd 'of ik er ook een zakdoek bij nodig heb' :=

:+

Ja zoiets en zoiets als de reactie hierboven van natascha, zou mijn vriend ook zeggen.
Hij heeft er dus helemaal niks mee.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:31

Momenteel heb ik dan wel geen vriend, maar mijn vorige vriend had niks met paarden, dus die vond ook niks aan bokt :+

Vriend die ik ervoor had boeide het in eerste instantie niet veel, tot hij er achter kwam dat er hier ook 'bekenden' zitten die hij kent (heeft ook in de paardenwereld gezeten) en die ik ken (stalgenoten, etc.) en wilde hij niet meer dat ik hier iets postte. Ik noem bewust nooit namen, omdat ik meelezers heb. Uiteindelijk is ie er vandoor gegaan met een meisje dat ook op bokt zit :Y)

Zal mijn toekomste partner ook maar niet erover inlichten wat of wie bokt is. Lastig is alleen dat ik sommige van mijn vriendinnen via hier ken en het dus lastig is uit te leggen hoe je elkaar ontmoet hebt :+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:33

Die van mij vind het vreselijk. := En hij kan het ook nog eens geen Nederlands lezen dus vraagt vaak 'waar schrijven jullie nu over?'..

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:37

Haha, wat een hoop Bokt-negatieve mannen. ;) Mijne vind het niet zo erg, hij zegt wel: Zit je nu weer op dat forum? Maar zich eraan ergeren doet hij niet. En meestal gaat hij dan sport kijken, haha.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:34

_MG schreef:
Momenteel heb ik dan wel geen vriend, maar mijn vorige vriend had niks met paarden, dus die vond ook niks aan bokt :+

Vriend die ik ervoor had boeide het in eerste instantie niet veel, tot hij er achter kwam dat er hier ook 'bekenden' zitten die hij kent (heeft ook in de paardenwereld gezeten) en die ik ken (stalgenoten, etc.) en wilde hij niet meer dat ik hier iets postte. Ik noem bewust nooit namen, omdat ik meelezers heb. Uiteindelijk is ie er vandoor gegaan met een meisje dat ook op bokt zit :Y)

Zal mijn toekomste partner ook maar niet erover inlichten wat of wie bokt is. Lastig is alleen dat ik sommige van mijn vriendinnen via hier ken en het dus lastig is uit te leggen hoe je elkaar ontmoet hebt :+

:wow:

[EDIT] Mijn vriend maakt het niet veel uit. Hij is blij voor mij dat ik veel spulletjes via bokt heb kunnen verkopen, en er veel dingen van leer.

Echter zit ik nog steeds behoorlijk in de knoop met mijzelf dat ik mijn paard moest verkopen (kan er nog steeds verschrikkelijk verdrietig om zijn), en dan zegt hij wel "Je doet het jezelf ook aan schat, met dat bokken van je!" Haha
Laatst bijgewerkt door Marije112 op 05-11-12 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:35

Toen ik gisteravond op de bank zat te bokken en mijn vriend een verhaal tegen me aan het vertellen was waar ik echt helemaal niks van meekreeg riep hij ineens geirriteerd:
ALS IK JE EEN BERICHTJE VIA BOKT STUUR, KRIJG IK DAN WEL RESPONS????!!! :(

:))

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:44

Mijn vriend heeft gemerkt dat wanneer hij op Google naar algemene zaken zoekt dat hij heel vaak Bokt tussen de resultaten ziet staan. Hij weet dus dat we niet alleen hysterische Penny-meisjes zijn maar dat het gewoon een lekker vraagbak is voor van alles en nog wat :)

maar soms..... ;)

lisanne013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:46

"NEEEE NIET WEEER BOKT!" ;(

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:47

Mijn vriend maakt het niet zo veel uit, krijg wel vaak de vraag: ik meende dat je met school bezig moet, maar mevrouw zit weer op Bokt...

:o hmm.. true

Maar hij kijkt maar al te graag mee naar grappige links of topics!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:49

_MG schreef:

Serendip90 schreef:
Vriendjelief geeft er niet zo veel om gelukkig :p

(Hij was het al gewend :') dat scheelt)

Jullie hebben het toch niet over dezelfde he?! :P

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:17

Chaos schreef:
Toen ik gisteravond op de bank zat te bokken en mijn vriend een verhaal tegen me aan het vertellen was waar ik echt helemaal niks van meekreeg riep hij ineens geirriteerd:

_O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:19

Chaos schreef:

+:)+ :D

Goos_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:20

hihi ja die reactie heb ik eerder ook vaak genoeg gehad. Een ex heeft speciaal eens om een punt te maken een profiel aangemaakt.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 15:21

Chaos schreef:
_MG schreef:

Serendip90 schreef:
Vriendjelief geeft er niet zo veel om gelukkig :p

(Hij was het al gewend :') dat scheelt)

Jullie hebben het toch niet over dezelfde he?! :P

:')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:22

Mijne vindt het wel best :') Hij is er aan gewend.. En hij maakt er vooral veel grapjes over..
"Zal ik een bokt-string dragen, misschien merk je dan wel dat ik thuis ben" _O-

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:24

Haha ik ben echt bokt verslaafd, zit bijna de hele dag achter bokt :=
Dus vaak als ik bok aanklikt dan is het; nee niet alweer bokt he!
Maar soms kijkt die ook mee want hij rijd zelf ook en vind paarden erg leuk.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:27

Hij vindt t wel prima, dan ben ik lekker zoet en kan hij bepalen waar de tv opstaat.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:50

caroline_max schreef:
Tja, ik kijk net zo vaak op bokt als dat hij sport kijkt......

Hier net zovaak als dat hij aan t gamen is terwijl ik erbij zit. Tja, dan ga ik ook wat anders doen hoor.. niet zeiken.