Ben bedonderd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:56

maralyn schreef:
Okeey....!! Dat wist ik niet..!

Ik keek al op site van sport 2000 maar die hebben ze niet....

Maar we hebben hier ook wel fysyos in de buurt.

Volgens mij heb ik mijn bal daar wel vandaan, sport 2000 :j
Anders even een belletje?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:57

maralyn schreef:
Nou ben ik wel benieuwd naar al dit gezeur hier, waar je dan ECHT een goede bal kan kopen.

Voor mij is een bal, een bal, en 65 cm 65 cm. Gewoon heel zwart wit.
Ik wil zowiezo 1 die lang mee kan, het liefste 10 a 20 jaar.

En op de ball van hun staat dat het een goedgekeurde bal is...
En daar gaan ze vast niet om liegen toch?

Jaah het is zeker voor medische doeleinden, niet om eventjes met je rug op zown ding te liggen en buikspieren te doen.

Dus ipv lopen zemelen, zijn er misschien ook nog mensen die mij uit de brand kunnen helpen en zeggen: Dat zijn goede ballen, DAAR kan je ze krijgen?

Daar heb ik veel meer aan dan de rest van het gezeur.

:') :evaw:

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 17:58

Dan ga ik er vor zorgen dat ik geld van de jysk terug krijg, en contact op nemen met een fysio in de buurt.

We hebben hier genoeg zitten, dus kunnen ze me vast goed informeren.

Yasmine, oh...dan ga ik daar ook even een kijkje nemen.

Maar bij een fysio staat wel een streepje voor, omdat ze mij dan goed kunnen helpen.

zap

Re: Ben bedonderd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 17:59

Bedenk dan wel even vantevoren dat je dan niet met een tientje klaar bent he ;) Voordat we straks het volgende topic krijgen 'Oplichters, ik betaal tien keer zoveel voor eenzelfde bal'

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:02

zap schreef:
Bedenk dan wel even vantevoren dat je dan niet met een tientje klaar bent he ;) Voordat we straks het volgende topic krijgen 'Oplichters, ik betaal tien keer zoveel voor eenzelfde bal'

:')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 18:02

Dat vind ik niet erg, kwaliteit is kwaliteit natuurlijk!

En liever dat 1 van 50 euro 10 jaar mee gaat, dna 1 van 10 euro maar 1 jaar mee...

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:03

maralyn schreef:
Dan ga ik er vor zorgen dat ik geld van de jysk terug krijg, en contact op nemen met een fysio in de buurt.

Doe dat.

Misschien krijg je hem als je via de fysio koopt hem nog wel vergoed van de verzekering, informeer dat ook even voordat we straks een topic krijgen dat je bedonderd bent door je fysio of verzekering. ;)

Ben wel heel benieuwd, had je nou ECHT gedacht dat die bal 10 - 20 jaar mee zou gaan??

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:05

maralyn schreef:
Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!

.

:oo

ikke ikke ikke en de rest kan stikken

TS hoe zou jij je voelen als er een klant binnenkomt met zo'n attitude van hier tot Tokio waar je niet eens normaal mee kan praten ?
dat is toch helemaal niet leuk
gewoon op een normale en respectvolle manier terug gaan

bereik je veel meer mee in het leven

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 18:05

heel eerlijk gezegd:

Ja...

Maar ik ga eerst helemaal tot op de bodem toe informatie halen bij de fysio en verzekering. Want het is een vastgesteld probleem, door de arts, op papier. En dan koop ik er een....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 18:07

little birdy, misschien heb je het niet gelezen, maar die reactie was niet eens serieus bedoeld!

Ik heb ook heel rustig en respectvol hun gebeld, en we gaan er ook gewoon er naar toe. Die man aan de telefoon vond het vervelend genoeg.

Ik werk ook in een winkel en ik weet PRECIES hoe dat voelt.
En zo wil ik ook niet behandeld worden.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:07

ah kijk zo kom je dan wel ergens :)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:09

Dan snap ik alsnog niet waarom je een topic hebt geopend als je in een winkel werkt en zoals je zelf zegt PRECIES weet hoe het voelt.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:10

maralyn schreef:
Want het is een vastgesteld probleem, door de arts, op papier. En dan koop ik er een....
....bij de Jysk?! 8)7

Een medisch probleem, vastgesteld door een arts en op papier en alles, had ik serieuzer genomen en was in eerste instantie al niet naar de Jysk ( :') ) gegaan om zo'n bal te halen. Succes ermee!
Laatst bijgewerkt door Sabini op 02-11-12 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:10

Ik lees hier bedragen waar ik echt om moet lachen.
Ik heb voor mijn rug een speciale burostoel/kruk en dat kreng heeft 1400,- euro gekost en ik zou het zo weer betalen.
Ik zou van een bal van 6 euro en zelfs 50 euro niet meer verwachten dan een leuk speeltje voor mijn paarden.

Als het een vastgesteld probleem is dan ga ik ervan uit dat ze je ook kunnen adviezen welke bal je moet kopen, en misschien wel dat je hem via de fysio kan aanschaffen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 18:15

Zoww...Dan weet ik niet wat jij hebt, maar dat klinkt enorm vervelend.

Ik heb dan niet iets heel bijzonders ofzo...Maar wel vervelends.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:18

XFiemoX schreef:
Waar een mens zich druk om kan maken zeg om maar een paar centimetertjes :')

Daar maken heel wat mannen zich anders behoorlijk druk om :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:20

Hhilde schreef:
XFiemoX schreef:
Waar een mens zich druk om kan maken zeg om maar een paar centimetertjes :')

Daar maken heel wat mannen zich anders behoorlijk druk om :+

Gewoon even doorpompen voor die extra paar cm. :')

penispomp.jpg

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:20

Maralyn, ik heb weinig bijzonders aan mijn rug behalve 2 wervels die niet helemaal in het lood staan.
Deze kruk is ook niet voorgeschreven en zef betaalt maar ik heb er erg veel baat bij en dat is het enige wat er toe doet met je gezondheid (vind ik in elkgeval).
Waar het om gaat is dat goede stoelen/materialen voor het verbeteren van je houding nou eenmaal geld kost en dat goedkoop in dit soortgevallen toch vaak duurkoop is.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:24

_Yasmine_ schreef:
Je hebt zojuist een bedrijf een slechte naam bezorgd..

Door 1 zeurtopicje op een paardenforum?!? Hier moet ik even om lachen hoor! Overdrijven is ook een vak :D

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:26

Als je geld terug wilt weet ik niet of je alles terug krijgt hoor..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 18:30

Zahlina schreef:
Maralyn, ik heb weinig bijzonders aan mijn rug behalve 2 wervels die niet helemaal in het lood staan.
Deze kruk is ook niet voorgeschreven en zef betaalt maar ik heb er erg veel baat bij en dat is het enige wat er toe doet met je gezondheid (vind ik in elkgeval).
Waar het om gaat is dat goede stoelen/materialen voor het verbeteren van je houding nou eenmaal geld kost en dat goedkoop in dit soortgevallen toch vaak duurkoop is.

Oww dat is inderdaad wel erg pijnlijk en vervelend en een avondje lekker naar de bioscoop is zeker voor jou dan erg lastig.

Ik heb een ontstoken staartbotje, dat chronisch is. Als ik in een auto een lange rit moet maken of lang op de bank zit zonder dat mijn rug word ondersteund, ga ik dus bol zitten waardoor er meer druk op komt en dus de ontsteking weer opwelmt. Volges mijn dokter, gaat het niet meer over, alleen word de pijn wel minder erg tot nihil.

Als je op een bal zit, zit je recht op, tenminste als je het goed doet en in evenwicht zit. Op een stoel/bank ga je alsnel hangen.
Daar dient hij voornamelijk voor. Daarnaast is mijn evenwicht ook niet helemaal ok, waar dat weg komt, geen idee. Maar op de bal kan ik daar ook aan werken.

Ik lees net weer een inkomende reactie,

Ja ik krijg mijn geld gewoon terug, want het is geen leesfout van de koper, ook niet van de winkel maar van de fabriek.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:38

zap schreef:

_O-
Wat een leuk topic is dit :))

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:53

zap schreef:
Poeh, bedonderd gaat mij ook wel een beetje ver. Die mensen hebben jou heus niet expres een verkeerde maat meegegeven. En het personeel gaat ook niet elk doosjes controleren op de goede maat. Je verwacht dat dat goed gaat bij de leverancier. Want naast een yogabal hebben ze nog tig artikelen in de winkel liggen.

Het is ook helemaal niet nodig om op hoge poten naar de winkel te gaan en daar (extreem) boos te gaan doen. Gewoon uitleggen en dan krijg je gewoon een nieuwe (goede) mee.

Wij hebben een keer een huiskamer set gekocht, alles was goed tot we de eettafel in elkaar gingen zetten, was nlet de goede terwijl de verpakking wel klopte.. wij zijn terug gegaan en kregen daarna wel de goede kleur mee, was gewoon een foutje bij de fabriek geweest. Kan het winkelpersoneel idd verder ook niks aan doen net zoals jij zegt.

Ts. Dat je je bedonderd voelt vind ik persoonlijk een beetje overdreven, en daar integen is het ook nlet de fout van het persooneel dat de inhoud niet klopt. Ga gewoon terug naar de winkel en geef het probleem aan, krijg je vast een nieuwe mee :)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:56

GamblersCup schreef:
_Yasmine_ schreef:
Je hebt zojuist een bedrijf een slechte naam bezorgd..

Door 1 zeurtopicje op een paardenforum?!? Hier moet ik even om lachen hoor! Overdrijven is ook een vak :D

Google vind bokt ook he, vergeet dat niet.
Als mensen googlen naar het bedrijf en de naam is de kans groot dat ze dit topic tegenkomen.
Ik zou als verkoper op zijn zachts gezegd not amused zijn.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:57

Denk je echt dat zo'n keten als Jysk wakker ligt van een topicje op een paardenforum? Hierdoor hebben ze echt niet gelijk een slechte naam hoor :D