maralyn schreef:Okeey....!! Dat wist ik niet..!
Ik keek al op site van sport 2000 maar die hebben ze niet....
Maar we hebben hier ook wel fysyos in de buurt.
Volgens mij heb ik mijn bal daar wel vandaan, sport 2000

Anders even een belletje?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Nou ben ik wel benieuwd naar al dit gezeur hier, waar je dan ECHT een goede bal kan kopen.
Voor mij is een bal, een bal, en 65 cm 65 cm. Gewoon heel zwart wit.
Ik wil zowiezo 1 die lang mee kan, het liefste 10 a 20 jaar.
En op de ball van hun staat dat het een goedgekeurde bal is...
En daar gaan ze vast niet om liegen toch?
Jaah het is zeker voor medische doeleinden, niet om eventjes met je rug op zown ding te liggen en buikspieren te doen.
Dus ipv lopen zemelen, zijn er misschien ook nog mensen die mij uit de brand kunnen helpen en zeggen: Dat zijn goede ballen, DAAR kan je ze krijgen?
Daar heb ik veel meer aan dan de rest van het gezeur.
maralyn schreef:Dan ga ik er vor zorgen dat ik geld van de jysk terug krijg, en contact op nemen met een fysio in de buurt.
maralyn schreef:Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!
.
maralyn schreef:....bij de Jysk?!Want het is een vastgesteld probleem, door de arts, op papier. En dan koop ik er een....
Zahlina schreef:Maralyn, ik heb weinig bijzonders aan mijn rug behalve 2 wervels die niet helemaal in het lood staan.
Deze kruk is ook niet voorgeschreven en zef betaalt maar ik heb er erg veel baat bij en dat is het enige wat er toe doet met je gezondheid (vind ik in elkgeval).
Waar het om gaat is dat goede stoelen/materialen voor het verbeteren van je houding nou eenmaal geld kost en dat goedkoop in dit soortgevallen toch vaak duurkoop is.
zap schreef:Poeh, bedonderd gaat mij ook wel een beetje ver. Die mensen hebben jou heus niet expres een verkeerde maat meegegeven. En het personeel gaat ook niet elk doosjes controleren op de goede maat. Je verwacht dat dat goed gaat bij de leverancier. Want naast een yogabal hebben ze nog tig artikelen in de winkel liggen.
Het is ook helemaal niet nodig om op hoge poten naar de winkel te gaan en daar (extreem) boos te gaan doen. Gewoon uitleggen en dan krijg je gewoon een nieuwe (goede) mee.
GamblersCup schreef:_Yasmine_ schreef:Je hebt zojuist een bedrijf een slechte naam bezorgd..
Door 1 zeurtopicje op een paardenforum?!? Hier moet ik even om lachen hoor! Overdrijven is ook een vak