- die mensen die schijnbaar geen knipperlicht hebben.
- mensen die turbo rotondes niet snappen (en zo vanaf de binnenste baan, de buitenste baan oprijden. en daarbij degene naast hen zowat aanrijden)
- mensen die zonder seintje voorrang nemen, dat is gewoon asociaal. Dat ze gewoon flink gasgeven zodat jij wel moet stoppen.
- mensen die links gaan rijden omdat ze over zes kruisingen een keer links moeten en mij er niet tussen laten als ik links moet afslaan.
- mensen die links gaan rijden en even snel als ik rijden en dus naast me of in mijn dode hoek blijven hangen, ga er of voorbij of erachter.. Niet zo eng hangen.
- Bumperklevers binnen de bebouwde kom.. doe normaal man.. lekker zitten douwen op een weg waar je 50 mag... Gek he dat ik dan laat terugvallen tot 45 en lekker vroeg ga afremmen voor bochten etc. Is een reden dat je daar maar 50 mag.
- slome mensen op de linkerrijstrook op de snelweg.. lieve mensen.. het is een snelweg. Je hoeft geen 120/130 te rijden, maar ga dan ook rechts rijden
- mensen die zestien keer moeten steken om hun auto in een parkeervak te mikken en daarbij de hele straat gewoon blijven blokkeren.... allemachtig hé, hoe moeilijk is het.
kunnen jullie je ergernissen tenminste oplossen!

.