Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou is dat niet heel bizar hoor, want toen ik haar kreeg was ik 9 en das is het heel niet vreemd om je hond een kerstkadootje te geven. Dus op den duur besloot ik dat dat toch niet meer nodig was, was toen denk ik iets van 16.
Toen we dik over de helft van de kadootjes waren gaf ze het op en ging vlak bij de muur liggen, naar de muur kijken. Heb toen maar een koekje oid ingepakt en haar geroepen, ze was meteen weer helemaal happy en sindsdien heb ik haar nooit meer overgeslagen met kerst. Ze hielp ook kadootjes uitpakken
Als ik zei ''Nouz, kom je helpen?'' kwam ze meteen aangerend en ging ook écht het kadootje uitpakken, heel beheerst
Haha ik zal morgen eens het filmpje zoeken van haar nieuwe trucjes. Ze kan nu kruipen op commando
. En ze heeft korte pootjes in verhouding dus dat ziet er hilarisch uit. Kruipt in en uit het beeld.
p. Niet slim
. Denk dat het er nu weer redelijk uit is maar ze blafte bijna non stop als ze iets wou.
Nou is dat niet heel bizar hoor, want toen ik haar kreeg was ik 9 en das is het heel niet vreemd om je hond een kerstkadootje te geven. Dus op den duur besloot ik dat dat toch niet meer nodig was, was toen denk ik iets van 16.
Toen we dik over de helft van de kadootjes waren gaf ze het op en ging vlak bij de muur liggen, naar de muur kijken. Heb toen maar een koekje oid ingepakt en haar geroepen, ze was meteen weer helemaal happy en sindsdien heb ik haar nooit meer overgeslagen met kerst. Ze hielp ook kadootjes uitpakken
Als ik zei ''Nouz, kom je helpen?'' kwam ze meteen aangerend en ging ook écht het kadootje uitpakken, heel beheerst
[/quote
.. Haha, kun je voorstellen wat ze allemaal onthouden!
). Dat ziet er zo schattig uit. Ze doet het dus in de tuin maar ook "in' de bank of haar mand of de zitzak. Eerst graven met haar pootjes en dan met de neus weer alles terug duwen, over het koekje..

. En maar druk aan het graven, hele neus zwart. Of in de bank
. Soms zit ik er boven op
. Hiervoor had ik namelijk een labrador die ALLES at wat maar enigszins eetbaar was. Schoot drukke wegen over omdat er aan de andere kant een plakje brood lag bijvoorbeeld
. Heeft eens een hele grote zak witte bolletjes opgegeten
. En misselijk dat ze was daarna
maar door gaan met eten he. Dat is het belangrijkste 
. Zo kan ie net gegeten hebben bij mij thuis en als ik er bv 10 minuten later naar mijn ouders ga, kijken met ogen alsof ie nog geen eten gekregen heeft
.

Mendel schreef:Hahaha ja sokken! Hier ook onveilig. Soms ligt er weer een sok in de gang of woonkamer met de hond er naast, onschuld zelve.
Edit: of mijn huisgenoot vraagt: "is dit jouw sok?". Hmm, ja. In koor: Bessie!
! Je moet ze natuurlijk wel goed opbergen!
Daphne__ schreef:Het is trouwens te hopen dat hij wel een andere knuffel wil![]()
Onze hond is gek op een varkentje dat piept. Hij is er helemaal gek op;
[ Afbeelding ]
Toen hij er zo gek op bleek te zijn hebben we er meerdere gekocht... Maar meneer wil alleen zijn eigen varkentje, geen mooie schone die nog nieuw ruikt
en ook op die oranje piep beestjes

Wat een geweldig topic!
die foto!