uit het dal..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ThinkAgain

Re: uit het dal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 23:19

ik had het zelf niet echt verwacht dat ze positief zou reageren eigenlijk. Misschien raar hoor, maar ze hebben steeds commentaar op elke au pair dus ik dacht dat ik er gewoon weer eentje in dat lijstje zou zijn, maar blijkbaar zijn ze wel echt blij met mij, en dat geeft me wel hoop :) en ik heb hier dan niet echt veel vrienden, maar die kunnen natuurlijk nog komen, als ik wat langer blijf.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:33

vrienden komen met de tijd, doe je nog veel naast werken? want door veel de deur uit te gaan leer je ook weer mensen kennen :j

Positief puntje dus als ze op veel mensen commentaar hadden en over jou positief zijn!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 12:40

Ja dat was zeker een positief punt, had ik niet verwacht. Ik doe naast werken niet zoveel, omdat ik eigenlijk nergens heen kan. Ga wel eens shoppen of naar de film, maar dat is niet echt een manier om mensen te ontmoeten. Ik heb geen auto dus echt weg kan ik ook niet, maar om eerlijk te zijn zit het me niet eens zo dwars hoor. Het zou leuk zijn om wat mensen van mijn leeftijd te ontmoeten, maar ik vermaak me verder ook prima met de mensen hier en de dingen die ik hier te doen heb.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 20:54

had vandaag een mental breakdown, meer informatie staat in m'n andere topic. Zat er even helemaal doorheen, ben jankend naar m'n appartement gegaan en heb m'n bank in elkaar geslagen (arm ding had er niet eens wat mee te maken :(:) )
En vervolgens vindt collega ook nog dat ze het zwaarder heeft omdat ze 2 uur met een paard heeft lopen vechten in de bak, maargoed zij mag een zweep gebruiken en ik niet >;)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:05

He wat poedersuiker! Naja reageer je maar even lekker af hoor! Soms kan dat ontzettend opluchten! :(:)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 21:21

Zou graag een boksbal ofzo hebben, eigenlijk moet ik als zoiets gebeurt een stuk gaan rennen maar dat gaat zo moeilijk als er een kind binnen op je zit te wachten :+ Maargoed, we hebben de dag wel redelijk afgesloten verder en morgen is er nog een dag, hoop maar gewoon dat dat een wat betere is dan vandaag. En vanavond is het Trueblood avond dus kan ik me heerlijk even terugtrekken :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:23

Precies, gewoon eventjes helemaal iets voor jezelf doen. Wat bij mij helpt is:

En dan keihard schreeuwen en dansen! :j

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 21:30

haha, dat is ook een goede eigenlijk. Weet alleen niet of het gewaardeerd wordt als ik mijn muziek heel hard blerend aanzet, heb een iets uhm.. hardere smaak wat dat betreft :+ maar ik loop wel als ik aan het stofzuigen ben of de was ophangen altijd met m'n oordopjes in, kan je 't zo hard zetten als je zelf wilt en niemand die het hoort :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:36

Precies!

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:38

Zo ts ,wat een verhaal . Je bent een TOPPER ....
Mega goede aktie van je om lekker naar Ierland te gaan . Nieuwe start en jezelf vinden en zien dat je het allemaal waard bent .
En die slome ex van je is de grootste sukkel die er bestaat .

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 21:42

Dankjewel! Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik nou moet, over 2 weken ga ik terug naar Nederland en ik zit er eigenlijk over te denken om gewoon naar m'n ex toe te gaan, hem lekker laten schrikken door zo op de stoep te gaan en te laten zien hoe goed het met me gaat. Maar aan de andere kant ben ik bang dat dat misschien voor mij niet goed gaat zijn, dat de gevoelens weer terugkomen ofzo. Lastig lastig.. Heb in elk geval wel zin om weer even een paar daagjes terug te gaan :)

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:48

lieve TS,

heb net je hele verhaal gelezen.. ( de reactie's echter (nog) niet )
ik vind het dapper, dat je de stap naar Ierland hebt genomen!
idd, een nieuwe start, nieuwe kansen!

Hoop dat het nu met stapjes weer beter gaat, en dat je met stapjes sterker word!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:03

Die ex is je energie niet waard, lekker laten zitten waar ie zit. Als je in Nederland bent leuke dingen gaan doen en leuke mensen opzoeken.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:17

Als jij naar je ex gaat,,. haal ik je persoonlijk op, ja geldig dreigement :j
tot nu toe sta alleen jij in mijn agenda die dag.. *D

Maar vervelend van breakdown, positief blijven denken en een boksbal kopen!

marjotje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:24

Jeetje wat een verhaal!
En wat een stoere en enorme stap om naar Ierland te gaan zeg!
Dapper hoor.
Hopelijk dat t je de komende tijd wat meer voor de wind gaat!
En ook al is t soms lastig op bepaalde momenten maar vergeet niet te leven en te genieten van t leven!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 00:04

whaha yasmine, ik wil 't hem gewoon op een of andere manier inwrijven dat het met mij goed gaat. En laten zien wat hij mist. Maarja misschien ben ik er dan wel teveel mee bezig, er zit wat in dat hij 't niet waard is. En toppie, lijkt me leuk om je te zien :)

de rest ook super bedankt! Vind al die positieve reacties erg fijn om te lezen :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 00:07

Juist hem negeren :j
Als je hem opzoekt is dat juist een teken dat je hem "mist" en dat je zijn erkenning nodig hebt.
Veel moeilijker als je hem negeert en ondertussen doorgaat met je leven :j

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 17:50

Ik denk dat je gelijk hebt, ik zal m'n best doen :p
Vandaag is m'n dag een stuk beter dan gister, ik heb een nieuwe opdracht binnen weten te slepen (betaald! :D) en zit ondertussen nog lekker aan de websites te sleutelen. Werk gaat een stuk rustiger vandaag, en heb nog even op de quadbike mogen oefenen, wat al een heel stuk beter ging dan de vorige keer, dus voel me zo een stuk beter :) Morgen de verjaardag van m'n collega, dus dat wordt vast ook gezellig. En nu maar weer eens mezelf een schop onder m'n kont geven en de was gaan opvouwen en stofzuigen, moet ook gebeuren

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 00:24

Niet zelf langs gaan bij je ex maar iemand regelen die langs zijn of haar neus weg tegen hem zegt dat je langs bent gekomen en dat je er zo goed uit ziet en het zo naar je zin hebt zou dan nog kunnen :D.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 12:29

ja dat wordt nog lastig, ik ken niet zoveel mensen meer die nog met hem om willen gaan.. we hadden eerst een gemeenschappelijke "vriendin" waar hij continu mee vreemdging, dus daar heb ik contact mee verbroken, maar zodra ik weer contact met haar had vond ze hem ineens een stuk minder aardig, omdat ze er toen dus achter kwam dat ik helemaal niet gezegd had dat ik het goed vond als zij seks hadden en dat er nog veel meer dingen die hij gezegd had, helemaal niet klopten.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 13:03

Jeetje... wat een verhaal. Heftig, ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. :(:)

Wat een superdappere beslissing heb je gemaakt om naar Ierland te gaan! _/-\o_

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 00:51

Wat een verhaal zeg... , je hebt een hele goede beslissing gemaakt +:)+
Ik wens je het allerbeste in Ierland en ga vooral op je gevoel af.
Ik hoop voor je dat het ooit goed komt met je ouders

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 19:43

hoi Peace horses
ik kwam net je topic tegen, en aangezien ik je ken wilde ik in ieder geval laten weten dat ik alles gelezen heb.
Deels wist ik het natuurlijk al wel en deels weet ik het nu dus.

Ik kom op je feestje na mijn werk. Kom je die week ook nog een keer de ratjes opzoeken?
Afbeelding

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 21:04

Oooh wat een geweldige foto dat! Super bedankt daarvoor, vrolijkt me meteen helemaal op :D Ik heb de maandagavond voor je gereserveerd, zoals je had voorgesteld ^^ Ik vlieg dinsdag pas in de avond dus dat kan prima :)

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 19:04

Omdat mij een paar keer is gevraagd hoe het nu gaat zal ik hier ook even updaten:

Ik zit al een stuk beter in m'n vel. Ik heb nog wel slechte dagen, maar dat heeft iedereen. Een paar maanden terug heb ik een flinke terugval gehad, waar ik nu de littekens van mag dragen. Maar over het algemeen gaat het een stuk beter, ik heb het (lekker) druk met werk en opdrachten en ik heb een workout schema, ik werk me uit de naad zodat m'n collega wat extra uurtjes vrij kan krijgen en ik vind het heerlijk :) Ik vlieg woensdag weer naar Nederland voor 10 dagen, en ik heb er wel zin in maar ik merk toch ook wel dat ik er op een bepaalde manier tegenop zie.. ik wil hier niet zo lang weg zijn, en het lijkt zoveel gedoe voor zo'n korte periode terug. Maar ik weet dat als ik er eenmaal ben 't allemaal goed gaat zijn :)