en ik heb hier dan niet echt veel vrienden, maar die kunnen natuurlijk nog komen, als ik wat langer blijf. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ik heb hier dan niet echt veel vrienden, maar die kunnen natuurlijk nog komen, als ik wat langer blijf.
)
Maargoed, we hebben de dag wel redelijk afgesloten verder en morgen is er nog een dag, hoop maar gewoon dat dat een wat betere is dan vandaag. En vanavond is het Trueblood avond dus kan ik me heerlijk even terugtrekken
maar ik loop wel als ik aan het stofzuigen ben of de was ophangen altijd met m'n oordopjes in, kan je 't zo hard zetten als je zelf wilt en niemand die het hoort

) en zit ondertussen nog lekker aan de websites te sleutelen. Werk gaat een stuk rustiger vandaag, en heb nog even op de quadbike mogen oefenen, wat al een heel stuk beter ging dan de vorige keer, dus voel me zo een stuk beter
Morgen de verjaardag van m'n collega, dus dat wordt vast ook gezellig. En nu maar weer eens mezelf een schop onder m'n kont geven en de was gaan opvouwen en stofzuigen, moet ook gebeuren
.
Ik heb de maandagavond voor je gereserveerd, zoals je had voorgesteld ^^ Ik vlieg dinsdag pas in de avond dus dat kan prima
Ik vlieg woensdag weer naar Nederland voor 10 dagen, en ik heb er wel zin in maar ik merk toch ook wel dat ik er op een bepaalde manier tegenop zie.. ik wil hier niet zo lang weg zijn, en het lijkt zoveel gedoe voor zo'n korte periode terug. Maar ik weet dat als ik er eenmaal ben 't allemaal goed gaat zijn