Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
riekie15 schreef:listiglistje ik snap wat je bedoelt. en geloof me dat doet het al.. maar weg gaan is niet zo makkenlijk ik kan nergens heen.
riekie15 schreef:zilfstar pas op ze zou gerust mee gaan. zal ze waarschijnlijk ook zeggen dus dat zou ik zeker moeten weigeren en zeggen dat ik wel alleen ga. en ik snap wat je bedoelt er gebeuren vresenlijke dingen. en ik weet dat ik heel voorzichtig moet zijn. ik zal de afspraak afzeggen helaas maar het zal moeten gewoon zodat ik even alles op een rijtje kan zetten mischien want door alles wat er nu gebeurt voel ik me best um.. vervelend. om het zo maar even neer te zetten
riekie15 schreef:mijn zus en moeder zijn vrijwel hetzelfden en werken samen. weet niet zeker wie het erger doet mijn zus of mijn moeder. mijn zus gilt vaker. en ik ga proberen via de doktor een maatschapenlijk werkster te krijgen moet alleen zorgen dat mijn moeder niet mee gaat zoals ze normaal wel doet
@Ceriadwen. daar was ik dus ook.. ik zie niet veel opties ik dacht eraanom op kamers te gaan maar ik heb letterlijk geen idee hoe kan wel iets opzoeken en wat dan ook en ik weet zeker dat er wel iets is wat bij mijn budget past maar dan.. van huis weg gaan gaat niet makkenlijk worden niet omdat ik niet wil maar vanwegen de situatie.
riekie15 schreef:hij is gewoon iemand. hij gaat naar school voor hulpverlinging maar alsnog dat is niet de reden dat wij praten. en ik wil niet naar hem alleen voor die reden. ik zou het gewoon fijn vinden iemand bij me te hebben die niet steeds boos wordt. iemand die om me geeft en iemand om tijd me samen te zijn. ik zal de ontmoeting afzeggen. ik zou zowiezo geen waterdichten smoes kunnen vinden en ik denk niet dat ik het risico aan durf omdat ze al in slecht humeur is.. maar wel heel erg bedankt. en een maatschappenlijk werkster komt er maar dar moet ook geregeld worden zodat ze niet mee gaat
@Kostolany. dat zal ik doen. dankjewel
Ceriadwen schreef:riekie15 schreef:hij is gewoon iemand. hij gaat naar school voor hulpverlinging maar alsnog dat is niet de reden dat wij praten. en ik wil niet naar hem alleen voor die reden. ik zou het gewoon fijn vinden iemand bij me te hebben die niet steeds boos wordt. iemand die om me geeft en iemand om tijd me samen te zijn. ik zal de ontmoeting afzeggen. ik zou zowiezo geen waterdichten smoes kunnen vinden en ik denk niet dat ik het risico aan durf omdat ze al in slecht humeur is.. maar wel heel erg bedankt. en een maatschappenlijk werkster komt er maar dar moet ook geregeld worden zodat ze niet mee gaat
@Kostolany. dat zal ik doen. dankjewel
En wat gebeurt er als ze in een slecht humeur is?