Bellatrix schreef:En Johnny Depp.
Captain Jack Sparrow...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Geryon schreef:Ashton poedersuiker (altijd al mijn liefde geweest)
En toen ging ik over op..
Tom Hardy
Jason Statham
Vin Diesel
Gerard Bulter
Ik val niet op mooi of knap, maar op mmmmmmmmmmmlaatmeallehoekenvandekamerzienjij!-heid. Lekker gespierd, sexy stem, niet verkeerd hoofd. Mm
En dit was het zo even uit mijn hoofd, ik vergeet nog veel anderen
Je vergeet iemand....
[ Afbeelding ]Negerzoen schreef:Ik ben het wel met haar eens! En bovenstaande meneer en Matthew spelen samen in een film...maar mijn moeder van 45 heeft wel een celebrity crush: Matthew McConnaughey!
Saars schreef:Sallandval, moet ik je dat écht vertellen?
En ik ben dus echt niet verliefd hé! Het is een gevoel dat er op lijkt, maar het is breder...
Iets dat ik zelf ook heb? Dat is inderdaad wel zo, ja!
Vuurneon, dus jij denkt dat het niet meer kan als je ouder wordt? Hmm... Dat dacht ik eerst ook!
En oooooh, Backstreet Boys! Geweldig!
En Take That bij mijn moeder. Robbie Williams hé
Boooo, DE EERSTE ONE-DIRECTIONER IN HET TOPIC
Upendo, Ellen Page!? Neeeeee, da's ook één van mijn crushes geweest (na Juno en dan nog Inception, sjezus!).![]()
Ook mijn geliefde weet ervan en raakt na dagen gezeur over één persoon aanhoren zwaar geïrriteerd
Douraque schreef:Natuurlijk komt Hilde met der Jared.Nou dan kom ik met Jensen voordat Quebelle er aankomt.
En daarnaast natuurlijk Gregory van der Wiel, daar zou ik zo mee aan de keukentafel willen "eten"
Voor de mensen die van lekkere mannen houden kunnen zich misschien vinden in ons topic: [HK] Als je een man kon bestellen, hoe zag deze er dan uit? #2 (let alleen niet op de 1e pagina, Hilde was nog niet bij der verstand op dat moment)
Juut schreef:Douraque schreef:Ach BSB zit ik nog steeds, ga zelfs volgend jaar met ze op cruise. Heerlijk met 5 mannen op 1 boot met enkel maar BSB meiden
Echt waar? Humor, ben benieuwd hoe je het gaat vinden!