Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:24

xHaithi schreef:
hiphorse schreef:
@ Ladonna1
oke foto's moet ik dan wel verbeteren
maar wat is niet te duur? want de reactie's die ik krijg zijn mensen die alles het liefst gratis willen hebben..

Als iets intensief gebruikt is halveer ik de nieuwprijs ongeveer om een prijs te bepalen :)
Om te weten hoeveel iets gemiddeld kost (moest je de huidige nieuwprijs niet weten) zoek je gelijkaardige producten op op webshops oid.

Edit: Je kan je prijs dan verder bepalen door bv bij een slechte staat de prijs nog iets te laten zakken, of bij bv een unieker product de prijs iets te verhogen.

oke bedankt zal m'n prijzen ook eens goed bekijken
zoek inderdaad ook altijd een gelijkwaardig product op, kan hellaas die niet altijd vinden

niek_aaron

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:38

@LB verkoper wil de broek wel terugnemen als ik de verzendkosten betaal.....2,50 voor ontvangen en 2,50 voor verzenden.....zij stort 14 euro op mn rek....wat zou jij doen... 9 euro terug ben ik wel van die broek af. Zij zegt dat ze m 1 seizoen heeft gedragen....?kweet niet wat ze ermee gedaan heeft....op t strand met dr vriendje liggen schuren of zo...?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 22:26

niek_aaron schreef:
@LB verkoper wil de broek wel terugnemen als ik de verzendkosten betaal.....2,50 voor ontvangen en 2,50 voor verzenden.....zij stort 14 euro op mn rek....wat zou jij doen... 9 euro terug ben ik wel van die broek af. Zij zegt dat ze m 1 seizoen heeft gedragen....?kweet niet wat ze ermee gedaan heeft....op t strand met dr vriendje liggen schuren of zo...?

:') _O- _O- _O-

Die laatste opmerking _/-\o_

Sorry...

Maar zou de broek niet terug doen voor dat geld.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:27

Ff een vraagje hé.. Waar halen jullie de dozen vandaan om spullen op te sturen? Pap heeft een paar dagen geleden alles bij het oud papier gezet en moet nu eigenlijk een doos hebben om een bontje op te sturen :') Maar als ik het in de winkel kan halen (of bij de bruna, daar doe ik het ook op de post namelijk)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:29

*\o/* Nieuw topic!!! *\o/* Leuk gedaan HTM :j

barrymuis schreef:
Ik heb heb altijd mee gelezen maar nu heb ik er ook wel eentje.
Kreeg gisteren dit mailtje van iemand :?

Beste muis,

Ik zie dat je de bontjes weer aanbiedt. Misschien kun je die van mij nog even opsturen die ik voor 5 euro bij je gekocht heb???

M*****e (naam even onherkenbaar gemaakt weet niet of het een bokker is)

Dit ben ik dus niet geweest kan dat hele mens niet.
Heb haar terug gemaild dat ik haar niet kan, de bontjes niet voor € 5,- aanbiedt en dat ze eerst de advertentie goed moet bekijken voor ze mensen vals begint te beschuldigen.

Heb geen reactie meer terug gehad.
Vindt het wel vervelend dat mensen die wel eerlijk zaken doen ook de dupe worden van mensen die de boel oplichten en dan dit soort mails krijgen.

:D zo iemand had ik van de week ook! Maar dan andersom, die vroeg om mijn adres zodat ze me eindelijk de longeersingel op kon sturen. :') Zou sneu zijn voor diegene die 'm wèl betaald heeft... Heb haar dus maar even gemaild dat ik genoeg singels heb :+

@KMD: ik zou sowieso mensen die zo'n duur ding via de post willen, niet geheel vertrouwen :=
Als je er bijna 2000 euro voor kan neertellen, kan een treinkaartje van twee tientjes er ook nog wel bij, denk ik? :D
Komen wel meer geïnteresseerden, zou 'em lekker laten hangen..

@Goldenarrow: dozenhoek van de supermarkt! :j En ik recycle alles waar ik dingen in opgestuurd krijg..
(vooral die plastic hoezen van de foto.com zijn héél handig!)
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 18-09-12 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:29

gewoon bij de supermarkt een doos weghalen gratis en voor niks bij bruna enz moet je extra betalen voor een doos

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:30

Dozen kan je halen bij de Bruna (wel duur!), misschien kan je beter kijken bij een supermarkt, daar heb je verpakkingsdozen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:32

Oké bedankt!

Ben dan in ieder geval van mijn bontje af, er is een reactie met een goed bod (eindelijk) op mijn deken, en op de stal waar ik tijdelijk een paard verzorg is er iemand geïnteresseerd in mijn dekjes :D

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 23:07

Ik heb mijn bontjes vorige keer in plastic gedraaid. Ging ook prima :) En is ook goed aangekomen. Het was een soort donzige worst in een zakje x)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 07:12

Vjestagirl: Vervelend inderdaad, maar is het geen optie om er een nieuw achterkantje op te zetten of zo'n bescherm hoesje? Weet niet of je hem dringend nodig hebt natuurlijk.. Wat voor telefoon was het?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 08:26

Ik wil er geen beschermhoesje om, ik wil hooguit een zakje waar ik hem in stop en uit haal als ik hem wil gebruiken. Ik heb m niet heel dringend nodig, wil m wel graag hebben. En het is een LG GT540

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:21

....ze neemt de broek toch niet terug. Alsof ze dat wel echt had willen doen.
Heb gemaild dat ik t schandalig vind, dat je een versleten broek op MP durft te zetten....antwoordt ze dat ik t verschil tussen zalando en Mp maar moet googlen.......mijn reactie En jij tussen MP en Leger des Heils.... ~~}> ~~}>

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:23

niek_aaron schreef:
....ze neemt de broek toch niet terug. Alsof ze dat wel echt had willen doen.
Heb gemaild dat ik t schandalig vind, dat je een versleten broek op MP durft te zetten....antwoordt ze dat ik t verschil tussen zalando en Mp maar moet googlen.......mijn reactie En jij tussen MP en Leger des Heils.... ~~}> ~~}>

Jammer, dat mensen niet meer eerlijk zijn. Het word steeds erger. pffff

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:26

Echt zó jammer dat er zulke mensen op MP zitten.... Vind je reactie terug wel super!! :D

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:31

jaja, kan ook wel ns assertief zijn <<) ......als ik boos ben.....ach boos is een groot woord hoor....ik haal vanmiddag bij de drogist een potje verfpoeder bij de maak m wat blauwer zie je de slijtageplek niet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:33

Ik keek een half uur geleden naar buiten en zag een auto staan die ik niet kende met iemand erin, maarja ik dacht die man van marktplaats komt toch pas om half tien.. Die man heeft een half uur in zn auto gewacht _O- terwijl hij allang had kunnen aanbellen haha! Hij zegt ja maar ik vind het zelf ook niet fijn als mensen te vroeg zijn, dus ik wacht wel even :P hij belde ook echt PRECIES 09.30 aan haha! Maar boeken zijn verkocht in een minuutje, gaat lekker zo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:46

Wat een mensen heb je er ook tussen zitten hé.
Die man die gisteren niet op kwam dagen heb ik een mail gestuurd dat ik het behoorlijk asociaal vind en hij geen contact meer met mij hoeft te zoeken en ik de deken wel aan een ander verkoop.
Dan wacht ik nog wel even op iemand die geïnteresseerd is.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:11

@Annickkii

dat je de tijd en moeite neemt om te reageren....verkocht i s pas na afrekenen.
Heb mijn wagen te koop staan maar mensen willen hem wel maar voor een belachelijke prijs.

Dus blijft hij nog hij staat niet in de weg.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:29

Zo hehe weer bijgelezen.
Van de week geen rare of komische dingen mee gemaakt op MP

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:33

Jorienn schreef:
Ik keek een half uur geleden naar buiten en zag een auto staan die ik niet kende met iemand erin, maarja ik dacht die man van marktplaats komt toch pas om half tien.. Die man heeft een half uur in zn auto gewacht _O- terwijl hij allang had kunnen aanbellen haha! Hij zegt ja maar ik vind het zelf ook niet fijn als mensen te vroeg zijn, dus ik wacht wel even :P hij belde ook echt PRECIES 09.30 aan haha! Maar boeken zijn verkocht in een minuutje, gaat lekker zo :D

Zou ik ook doen :o
Wel fijn dat hij in ieder geval optijd was :D

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:38

Prisca schreef:
@Annickkii

dat je de tijd en moeite neemt om te reageren....verkocht i s pas na afrekenen.
Heb mijn wagen te koop staan maar mensen willen hem wel maar voor een belachelijke prijs.

Dus blijft hij nog hij staat niet in de weg.

auto's breek me de bek niet open mijn vriend doet als hobby wat autohandel en koopt meestal defecte auto's op kan die lekker sleutelen.
Een keer op een auto in de buurt van zwolle geboden, nou bod was akkoord, dus afspraak gemaakt dat we de auto kwamen halen vanuit limburg.
Dus op tijd in de ochtend vertrokken met de auto en de ambulance er achter tot opeens onder weg een smsje met "ja sorry maar de auto is zojuist gestolen" :?
Vraag me af hoe ze dat ding hebben kunnen stelen want dat ding reed niet meer.
Maar oké thuis de auto nagetrokken op de rdw bleek dat ding gewoon omgeschreven te zijn en niet als gestolen vermeld te staan |o
Bleek de advertentie ook nog gewoon op marktplaats te staan en wat blijkt mevrouw had die avond ervoor een bod van € 25,- meer gekregen :(
Ik heb me alleen dood gelachen ze heeft daarna nog weken met dat ding op marktplaats liggen leuren om hem kwijt te komen.
Heb wel nog even een mailtje gestuurd en gevraagd of die gestolen was ?? }>
Geen reactie meer ontvangen.

Vindt het echt jammer dat mensen voor een euro meer hun afspraken niet meer nakomen.
Ik heb ook al al gehad dat ik iets verkoop en dat ik een uur later een hoger bod krijg maar afspraak is afspraak stuur dan wel die mensen een mailtje dat het onder voorbehoudt verkocht is en mocht die persoon niet komen het voor de zelfde prijs mogen hebben als die ander.
Soms vinden mensen dat prima maar je krijgt ook van die reactie's van "dan kom ik het nu meteen halen" of gaan je dan bellen.
Marktplaats is leuk maar sommige mensen echt waar . . . . . (zucht)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:40

Als ik iets wil kopen wil ik het het liefst gelijk halen dus niet wachten tot weekend mensen willen ook graag hun geld. Ik bied ook zelden ik mail gelijk of ik hem k an halen en voor welk bedrag.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:43

Ik zou gister mijn zonnebril ophalen, stond ik voor een niet-bestaand huis. :') Was een bouwkavel te zijn. En bedankt! Heb ik dus voor niks 20 km gereden. Kon ze wel wat doen. :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:49

Ik snap wérkelijk niet met wat voor 'n idee mensen zoiets flikken?!?!?!?
Wat balen zeg!

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:54

heb nu ook een reactie via MP
ben benieuwdof ze op komen dagen ze klinken iig eerlijk