Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben ook wel weer eens toe aan een nieuwe broek, dus ik volg dit topic even. 

En er zit vaak geen stretch in herenbroeken. TinePine schreef:Bij de HenM heb ik dus echt nog nooit een broek kunnen kopen. Ja een joggingbroek haha
Dat vind ik soms zo jammer! Als ik een gewone nette broek of een jeans wil kopen ben ik altijd tussen de 70 en 100 euro kwijt. Ben nu een beetje jaloers....haha
vroeger (10 jaar geleden) kon ik 3 uur in de stad lopen en dan had ik nog geen broek en proberen ze je in elke winkel een herenbroek aan te smeren. Heren zijn toch echt anders gebouwd hoor dan damesEn er zit vaak geen stretch in herenbroeken.
TinePine schreef:Adidas heeft ook extra lange sportbroeken. hangen alleen niet in elke sportwinkel. As we speak heb ik er een aan. Laatste joggingroek die ik bij de HenM heb gekocht was tot mijn verbazing erg lang. Struikel er bijna over en dat met lengtemaat 38 haha! Daarvoor heb ik ook wel eens een gehad die als pyjama vodoet, maar daar ga ik echt niet mee de straat op. Hoog water zeg maar. Voor 10 euro ga ik dan ook niet klagen.
Ik ben 1.80 en heb daar lengtemaat 34. En die zijn net niet te lang
Lengtemaat 36 hebben ze ook bij een aantal modellen. Goede, fijne broeken voor een normale prijs.
. Ik vindt de broeken van diesel erg lekker zitten. Maar ben dus ook nog opzoek naar een ander goed merk. Iemand..?
die hebben lengtemaat 36. Veelal broeken die je alleen kan bestellen, die hangen niet in de winkel.