Ik zit hier blijkbaar net op een goed stukje NL. 10 km verderop heeft het flink geregend en ge-onweerd. Bij mij maar een paar spattertjes regen en wat onweer in de verte. Lekker houden zo
Gister kwam het echt met bakken naar beneden. nu herfstig, veel wind, regen... blegh! Heerlijk weer om in bed te blijven
tootje71
Geplaatst: 31-08-12 07:57
Flinke regen vanacht en hele harde wind nu wat druppels maar wel veel wind ( en zoon gaat voor de derde dag naar de middelbare school en die baalt ) (zw.prov.utr)
quartel
Geplaatst: 31-08-12 08:00
arm jochie tootje maar van regen krijg je mooie krrullen werd mij altijd verteld
Ik vind het maar frisjes hoor. Zo te zien heeft het goed geregent vannacht.
Nou de vrijdag begint niet best....gisteravond,en vannacht enorme buien.....hele achter en voor erf staan onderwater,de sloten zijn buiten hun oevers getreden,de hele wei staat onderwater,en tot overmaat van ramp kwam het water zelfs de schuur binnen. Als het water nog 1 cm hoger was gekomen,was de woning ook onder gelopen,dat is ons gelukkig bespaart gebleven. Paardjes kunnen vandaag zonder snorkel niet naar buiten.....hoop dat alles snel weer opgedroogd is.
Eliine
Geplaatst: 31-08-12 09:41
Het heeft hier vannacht praktisch onafgebroken geregend echt ALLES is nat hier. Nouja ik geloof dat we het ergste wel gehad hebben nu. Dus laat die zon maar komen en dan waait alles hopelijk zo weer droog!
Bokkers,vanmiddag klaart het weer op en word het droog. De natuur heeft dit ff nodig,én zo kunnen we vast wennen aan de Herfst.
Eliine
Geplaatst: 31-08-12 09:49
Haha nou ik weet niet, maar mijn weiland had het niet zo heel erg nodig om onder water te staan Nee zonder gekheid, het droogt wel weer op! Maar een beetje minder had wel gemogen hier