Zie er echt tegenop om weer naar mijn kamer te gaan maandag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
moelly schreef:Spuitbus haarlak al uitgeprobeerd?

maar zodra ik eitjes zie zuig ik ze wel meteen op en anders elke zaterdag...
.

... Iets zwarts met een lichaam van 1,5cm en in totaal wel zo'n 7cm lang. 
). Toevallig had mijn mams allemaal oude tijdschriften verzameld om weg te gooien maar die lagen nog op tafel. De stapel lichtte op en zo ben ik aan het gooien gegaan. Helaas rende dat ding overal heen en zo gooide ik vaak mis. Op een gegeven moment gooide ik wel raak en heb ik 10 minuten op het tijdschrift staan springen en stampen. De rest van de dag moest ik weg en ik durfde echt dat tijdschrift niet op te pakken, want wat als hij precies op het randje zat waar ik misschien het tijdschrift beet zou pakken? Dus laten liggen. 
Ik denk dat een dweil wel een lelijke vlek op de muur gaat geven, en dat zal mijn mams niet heel erg kunnen waarderen
Dus tips?

. Op de slaapkamer tot op heden nog niet teruggezien! Wel in de badkamer maar dat vind ik minder erg.
.

), maar tegenwoordig durf ik ze wel buiten te zetten met een glas en papier. Tenminste, de kleine dan, huisspinnen ben ik al een tijdje niet tegengekomen. Even afkloppen. 
Mijn broertje zegt dat ik me aanstel, maar volgens mij is hij stiekem zelf bang, want hij haalt er nooit één weg.

Charlottje schreef:Hele tijd geleden zat ik aan tafel, kwam er opeens zo'n engerd de kamer in gewandeld (al rennen die beesten eerder). Toevallig had mijn mams allemaal oude tijdschriften verzameld om weg te gooien maar die lagen nog op tafel. De stapel lichtte op en zo ben ik aan het gooien gegaan. Helaas rende dat ding overal heen en zo gooide ik vaak mis. Op een gegeven moment gooide ik wel raak en heb ik 10 minuten op het tijdschrift staan springen en stampen. De rest van de dag moest ik weg en ik durfde echt dat tijdschrift niet op te pakken, want wat als hij precies op het randje zat waar ik misschien het tijdschrift beet zou pakken? Dus laten liggen.
Als mijn vader niet thuis was, en er liep ergens een huisspin, dan pakte mijn moeder altijd een schoen van mijn vader en sloeg ze daar mee dood. Vervolgens stond die schoen de hele dag midden in de kamer, tot mijn vader thuis kwam van zijn werk. 
Ben ik wel trots op.
Die paste nog wel net in een glas.
Ben er keihard langs gerend en mijn kamer in gevlogen. Deur op slot en gehoopt en gebeden dat hij niet onder de deur door paste.
Volgende ochtend was hij weg, maar ben nog dagen keihard door de gang gerend tot ik een verdieping lager was. 
Paar keer in de douche toen ik er onder stond. Die hebben het helaas wel de dood moeten bekopen.