Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayling27

Berichten: 1925
Geregistreerd: 11-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:10

Nou ik heb kerst in de zomer meegemaakt, maar dat is ook niet leuk hoor... Ik miste toch wel weer die kou en sneeuw... Lagen in bikini op het strand en kwam de kerstman voorbij lopen.. toch maf...

Maar daar in tegen is Nieuwjaar in de zomer wel weer errrrrug lekker!!

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:10

Grappig die verschillen. ik HOU van hitte, benauwd, vochtig weer, zout, zee, zweet, chloor, weinig kleding..
:9

Gelukkig kan ik wel goed tegen de kou en vind ik dat ook wel weer wat hebben na de 'zomer'.

Goof

Berichten: 29115
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:12

Ik heb eens een kerst doorgebracht in een snikheet Australie, hangen de slingers in de palmbomen ipv de kerstbomen :')

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:12

Goof schreef:
Ik heb eens een kerst doorgebracht in een snikheet Australie, hangen de slingers in de palmbomen ipv de kerstbomen :')


Oh dat lijkt me geweldig om mee te maken!

OnlyFroukje

Berichten: 1406
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:13

Goof schreef:
Je hebt het juist koud omdat je je lichaam 'zwak' maakt en went aan die 100 lagen kleding. Erg ongezond.
Je hoeft je echt niet onnodig duns te kleden, ik ben overigens zelf ook een koukleum eerste klas, maar leggingen en jassen in huis heeft een lichaam echt niet nodig.
En zo wel is een bezoekje aan een huisarts misschien slim, want dan lijkt me er meer aan de hand te zijn. Niet banketstaaf bedoeld, was een serieuze opmerking.


mijn ha ben ik al paar keer geweest die gooit het erop dat ik te weinig vet om me botten heb haha. Ik ben voor de rest ook wel gezond hoor. Alleen heel koudachtig maar ja ik heb het ook niet snel heet met eten, ik kan dingen die zo uit frituur komen zo in me mond doen terwijl me man roept kijk uit heeeeeeeet en ik eet het zo op, en me man wacht dan nog even:P Dus het heeft wel voordelen hahaha

Ik wil ook wel eens een zomerse kerst mee maken hihi

PortRoyal
Berichten: 731
Geregistreerd: 01-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:15

Ja, ik heb ook weinig met de zomer,en kan van de winter echt genieten! Maar de herfst en lente vind ik ook prachtig. Vind het heerlijk om mijn houtkachel aan te doen,glaasje whiskey erbij,onze oude jukebox aan....o,man ik kijk er al weer naar uit!

Mayling27

Berichten: 1925
Geregistreerd: 11-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:18

NeverGiveUp schreef:
Goof schreef:
Ik heb eens een kerst doorgebracht in een snikheet Australie, hangen de slingers in de palmbomen ipv de kerstbomen :')


Oh dat lijkt me geweldig om mee te maken!



Nee dat is dus wat ik net vertelde... je mist iets... Als je die kou gewend bent, mis je het toch wel weer.....


Alleen nieuwjaar met warmte was wel weer heerlijk

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:18

Hier nog iemand, vind die warmte maar niks, vooral niet met het avondeten, bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:18

Ja nog een hier.

'Och wat een lekker warm weer het zonnetje schijnt' Ik denk dan altijd gewoon: GA WEG. Vies plakkerig zweet overal, je kunt helemaal niks doen (ook niet in huis) omdat het OVERAL gewoon benauwd is en warm. Nee gatverdamme.

Goof

Berichten: 29115
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:19

Ja haha met het vuurwerk met nieuwjaar in je rokje en shirtje buiten staan omdat het 's nachts nog zo warm is. Heel gek :+

Mayling27

Berichten: 1925
Geregistreerd: 11-09-10

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:21

Ja dat was dan we weer heeeel lekker, we waren in Sydney, en we gingen om 11 uur s'ochtens klaar zitten voor de harbor bridge voor het vuurwerk, en toen was ik wel heeeeel blij dat het zomer was hahahah

kimberley

Berichten: 2359
Geregistreerd: 07-02-09
Woonplaats: Newfoundland, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:22

Ik hou ook niet van zomer, geef mij maar winter. Ik kan heel goed tegen kou, heb het sowieso nooit koud, bij 5 graden heb ik het nog bloedheet. Ben in het verkeerde land geboren volgens mij... Alaska is meer aan mij besteed denk ik.

Goof

Berichten: 29115
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:41

Mayling27 schreef:
Ja dat was dan we weer heeeel lekker, we waren in Sydney, en we gingen om 11 uur s'ochtens klaar zitten voor de harbor bridge voor het vuurwerk, en toen was ik wel heeeeel blij dat het zomer was hahahah


Ik in Cairns met de start van het regenseizoen, tropisch warm joh, heel gek :D

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:44

Mayling27 schreef:
Nee dat is dus wat ik net vertelde... je mist iets... Als je die kou gewend bent, mis je het toch wel weer.....


Alleen nieuwjaar met warmte was wel weer heerlijk


Wij wilden dat ooit doen op de dominicaanse republiek.

Ik weet niet of ik dat zou hebben :+ Voor een keertje lijkt het me heel apart, de kerst en oud en nieuw zonder kou.

Josien_

Berichten: 9078
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:51

Als het in de winter nou ook tot een uur of negen ligt was, vond ik de winter een stuk minder erg :D .
De kou vind ik niet erg en sneeuw ook niet, zolang je de deur niet uit hoeft.
Sneeuw zorgt er altijd voor dat heel het land ontregelt is dus je kan niets meer :Y)
Oja, en in de Nederlandse winter regent het toch alleen maar :P !

Dus ja ik kan sommige dagen echt genieten van de winter, maar meestal heb ik toch liever de zomer *\o/*

Rosannee_

Berichten: 3713
Geregistreerd: 15-10-06

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 16:55

ik hou van de zomer en ik hou van de winter,
alleen dan niet die natte drap maar oostenrijks weer bijvoorbeeld, dikke laag sneeuw, zonnetje en toch niet met al te veel kleren rond te hoeven lopen :j

AnoukS_
Berichten: 654
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:14

Hmm ik wilde eigenlijk vol enthousiasme zeggen : JAAAA geef mij die winter. :P
Heb afgelopen week al met een vriendin zitten zwijmelen bij een heerlijke wandeling door de sneeuw, daarna warm worden voor de openhaard met een kopje chocolademelk.. <3

Maarja, ik denk als ik in die winter zit weer zit te mieren van : ik wil zomer, of in ieder geval weer iets lekkerder weer dan nu.

Met andere woorden, ik denk dat ik (en met mij vele anderen :P ) nooit tevreden zijn, en altijd wel iets op het weer aan te merken hebben

mijn conclusie : Ik geniet van alle dagen die er zijn en komen gaan. Elke dag maar iets positiefs uit het weer proberen te halen hihi..

Sodeletuut

Berichten: 21315
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Ja dus? Ik ben een winter mens :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:18

Ik ben benieuwd of je de winter nog steeds zo leuk vindt als je elke dag 3x naar de paarden moet gaan om het ijs door te trappen en te lopen zeulen met water om bij te vullen, om vervolgens met hooibalen te zeulen en omdat je vingers zo verkleumd zijn het touwtje er niet af te kunnen krijgen...... Nou, doe mij maar lekker de zomer hoor. :')

Nijnteee

Berichten: 2064
Geregistreerd: 23-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:19

Ik vind de winter ook heeeeeerlijk :D
Heb ook geen moeite met de zomer, maar als ik moest kiezen tussen die benauwde plakkerige hete dagen of zonnetje er bij met sneeuw, dan kies ik daar toch liever voor.
Heerlijk idd met een kopje chocomel voor de houtkachel!
Of schaatsen vind ik ook heerlijk.
Het enigste nadeel is dat ik niet kan rijden in een bevroren bak..

labyrinth

Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:23

Winter is awesome! Ik vind het ook geweldig als er weer een flink pak sneeuw ligt en dat heel Nederland op z'n achterste ligt :p

Zelfs toen ik 2 jaar terug op wintersport ging, vlak voor de kerst. Toen viel er echt een enorm pak sneeuw toen mijn ouders vertrokken. Ik en mijn broer zouden een dag later gaan vliegen i.v.m. tentamens. Door de sneeuw hadden we 2 uur vetraging en landden we in München ipv Salzburg, waardoor we pas om 4.00 aankwamen bij het huisje ipv 12.00, maar nog vond ik het mooi :p

Dat je maar gaat lopen op je snowboots naar het station omdat er geen bussen rijden, maar dat er dan toch een bus is die random voor je stopt ergens. Dat je op het station iedereen hoort stressen omdat de treinen niet regelmatig rijden, terwijl er al een dag lang sneeuw valt.
Tja, ik hou gewoon van sneeuw :p

Sjors
Berichten: 13117
Geregistreerd: 06-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:23

Sodeletuut schreef:
Ik ben benieuwd of je de winter nog steeds zo leuk vindt als je elke dag 3x naar de paarden moet gaan om het ijs door te trappen en te lopen zeulen met water om bij te vullen, om vervolgens met hooibalen te zeulen en omdat je vingers zo verkleumd zijn het touwtje er niet af te kunnen krijgen...... Nou, doe mij maar lekker de zomer hoor. :')

Dat 1e doe ik s' morgens en de eigenaar 's middags en ik weer 's avonds. Water bijvullen doen wij met een rollator (ook als tip voor jullie :) ), en van dat hooibalen heb ik geen last van hoor :)
En mesten/opstrooien vind ik ook heerlijk, daar word je warm van
:D

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6704
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:25

Sodeletuut schreef:
Ik ben benieuwd of je de winter nog steeds zo leuk vindt als je elke dag 3x naar de paarden moet gaan om het ijs door te trappen en te lopen zeulen met water om bij te vullen, om vervolgens met hooibalen te zeulen en omdat je vingers zo verkleumd zijn het touwtje er niet af te kunnen krijgen...... Nou, doe mij maar lekker de zomer hoor. :')

Ikke wel :-) paardjes aan huis en volop genieten, zelfs van het extra werk! En nee ik heb geen verwarmde waterbakken ofzo dus dat is waterbak kapot maken, met hooi zeulen (heb kleine opslag)... Verkleumde vingers hebben ze handschoenen voor uitgevonden! (ik haal ijs met blote handjes er uit...)

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:25

Ik ben ook meer een winter mens. :j
Ik hou wel van het zonnetje en lekker bruin worden, maar ik heb bijv. niet veel met de kleding en ik vind de winter gewoon een erg gezellig en knus seizoen <3
Vind het dus ook niet erg als het weer winter word.

labyrinth

Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:25

Sodeletuut schreef:
Ik ben benieuwd of je de winter nog steeds zo leuk vindt als je elke dag 3x naar de paarden moet gaan om het ijs door te trappen en te lopen zeulen met water om bij te vullen, om vervolgens met hooibalen te zeulen en omdat je vingers zo verkleumd zijn het touwtje er niet af te kunnen krijgen...... Nou, doe mij maar lekker de zomer hoor. :')


Oh dat heb ik ook meegemaakt, dat we wakken moesten hakken met een bijl in de waterbakken en zelf moesten zeulen met jerrycans om het bij te vullen omdat het leidingsysteem bevroren was.
Maar als je daarna dan weer een ritje in het bos kan maken met na afloop een kop choco, prima toch *\o/*

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:26

Sodeletuut schreef:
Ik ben benieuwd of je de winter nog steeds zo leuk vindt als je elke dag 3x naar de paarden moet gaan om het ijs door te trappen en te lopen zeulen met water om bij te vullen, om vervolgens met hooibalen te zeulen en omdat je vingers zo verkleumd zijn het touwtje er niet af te kunnen krijgen...... Nou, doe mij maar lekker de zomer hoor. :')


Zo was mijn winter ook vorig jaar. 20liter emmers voor alle drie de paarden anders gebeurde er gewoon niks.
En dat voor en na mijn stage, dus voor 7u sochtends en na 7u savonds. Heel end weg ook nog, dus niet aan huis, dat zou heel wat minder erg zijn geweest.

Thank god _/-\o_ sta ik nu op een andere stal waar gevoerd wordt (Dus geen kuil bestellen, openmaken, afdekken enz)
en het water ook geregeld wordt. Heb er nu al zin in.