Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foulplay_ schreef:Haha ik word nu al bang
Bij ons hadden ze enkele dagen op voorhand een 'roddel' verspreid dat er een moord gebeurd was in de buurt. Dan hadden ze tijdens de wandeling een pop aan een touw opgehangen aan een boom in het bos.
(Is natuurlijk een moeilijk onderwerp soms, je weet nooit wat de kinderen/mensen al hebben meegemaakt)
KirstenVosje schreef:geerte schreef:Ik volg dit topic even na de vakantie organiseren wij ook een spook tocht maar dan voor mbo. dus het moet allemaal nog iets enger
Oh, kijk, dat is leuker om te bedenken.
Dan weet ik nog wel wat leuke dingen voor je !
geerte schreef:Ik volg dit topic even na de vakantie organiseren wij ook een spook tocht maar dan voor mbo. dus het moet allemaal nog iets enger
lrtj_ schreef:KirstenVosje schreef:
Oh, kijk, dat is leuker om te bedenken.
Dan weet ik nog wel wat leuke dingen voor je !
Haha oeehh word nieuwdchierig wat je dan zou doen
joelleollie schreef:Misschien gewoon een idee , Een man gewoon gekleed die dan met een hond langs de kinderen gaat lopen , en dan zegt , 'kom maar met mij mee , kom maar ' en dan zeggen ze natuurlijk nee (denk ik) , en dan pakt opeen die man hun arm beet ofzo , en dan proberen mee te trekken , en dan stribbelen ze natuurlijk tegen , en dan los laten en zeggen , 'wacht maar ooit zouden jullie hier spijt van krijgen' brr wat zou ik me dood schrikken
of :
een vrouw met zwart haar (pruik) heel wit bloederig gezicht (katjup) en een hele witte jurk , en die dan de bosjes uit laten kruipen , en de kinderen niet aan laten kijken gewoon door kruipen naar de overkant , en dat dan 2 x in die spooktocht