zou binnenkort nog wel een keer willen worden

had in die vorige natuurlijk even mijn crush laten komen en natuurlijk een eenhoorn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Colorado schreef:Ja dat heb ik ook eens gelezen inderdaad, dat dat erg vaak voorkomt. Ook nog eens de betekenis ervan opgezocht, maar daar komt alleen maar onzin uit, althans, voor mij. Dan zou ik ondertussen wel erg veel kennissen verloren moeten hebbenGelukkig geen achtervolgingsdromen gehad hier, ik denk niet dat ik dan zou blijven slapen. Alhoewel, wel eens gedroomd dat er een kerstman mummie mijn kamer binnen kwam lopen om vervolgens mijn hoogslaper op te klimmen, telt dat ook?
Overigens vallen mijn tanden er nooit echt uit, ik voel altijd dat ze los zitten en blijf dan zelf duwen/trekken tot ze er uit zijn, erg smakelijk
En wel blauw, want roze hielp niet.
.
carrotje schreef:Wanneer ik slaap en heel erg moe ben . Meestal de weken dat ik ochtenddienst heb en om 4.45 u al moet opstaan. Zie ik levensecht dingen door de kamer vliegen of het plafond naar beneden vallen . Mensen in de kamer staan . Hierogliefen op het plafond broodroosters die rond vliegen. Ik vind het vreselijk. Ondertussen ben ik het al gewoon en kan ik tegen mezelf zeggen nee het is niet echt. En meteen daarna zeg ik ook jawel nu is het echt echt. Het is begonnen met slangen die langs de verlichting boven mijn hoofd naar beneden kwamen ik ben toe over het bed geklauterd en met deken en al in de woonkamer pas wakker geworden. En vaak ook spinnen die voor mijn wekkerradio richting mijn gezicht kruipen ik moet dan het licht aanknippen en dan is mijn vriend ook wakker.
Hij moet vaak lachen met mijn vastberadenheid dat als ik slaap het toch echt zie. Want dan zeg ik ook letterlijk B. Nu zat het er heel echt. En dan zegt die ga maar weer slapen het was niet echt.
OOrzaak van deze dromen een grote fantasie en heel erg moe zijn.
Undefined schreef:Ook vraag ik mezelf in dromen wel eens af of ik aan het dromen ben, jammer genoeg denk ik dan altijd dat ik wakker ben
Jankeke schreef:Ik heb dit topic doorgelezen en ik vraag me één ding af, waarom zou je lucide willen dromen???? Het is toch heerlijk om je dromen over je heen te laten komen en er geen sturing aan te geven. Het is toch heerlijk het gevoel terug te kunnen roepen dat een bepaalde droom achter heeft gelaten of te kunnen grinniken om hetgeen je gedroomd hebt??
en daarbij niet iedereen heeft fijne dromen._Nelleke_ schreef:Lijkt me onwijs bizar. Fiffill, wat voelde je?
Jankeke schreef:Ik heb dit topic doorgelezen en ik vraag me één ding af, waarom zou je lucide willen dromen???? Het is toch heerlijk om je dromen over je heen te laten komen en er geen sturing aan te geven. Het is toch heerlijk het gevoel terug te kunnen roepen dat een bepaalde droom achter heeft gelaten of te kunnen grinniken om hetgeen je gedroomd hebt??