Ik heb zelf wel een behoorlijke lap bont aan m'n winterjas,maar nooit een Nickelson...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jannickee schreef:Dus jullie vinden mij aso omdat ik een bontkraag aan m'n jas heb?
Ik vind de glimmende nickelson jassen ook niet mooi, maar dat je dan gelijk een dom aso blondje met teveel make-up op hebt bent ? Laat me niet lachen.. wat een vooroordelen
ik heb ook een bontkraag wel nep uiteraard, maar niet zoals nickelson... ik heb het zo:
Jannickee schreef:Dus jullie vinden mij aso omdat ik een bontkraag aan m'n jas heb?
Ik vind de glimmende nickelson jassen ook niet mooi, maar dat je dan gelijk een dom aso blondje met teveel make-up op hebt bent ? Laat me niet lachen.. wat een vooroordelen
Sundral schreef:Geryon schreef:Nou wasbeer is een stuk minder erg.. NOT. Ooit een filmpje gezien hoe die wasberen gedood worden? Nickelson jassen zijn geloof ik best goedkoop dus zou me niets verbazen als die wasbeerbont daarvandaan komt.
Goedkoop? Die jassen zijn ongelofelijk duur. Nickelson heeft best een mooie collectie, alleen zijn dat wel de duurdere producten. En ik denk dat idd dat de "aso's" zich het schompes sparen om zo'n glimmend jasje te kopen, wat dan waarschijnlijk de goedkoopste uit de hele collectie is, en zich daar mee vet Gangstahh voelen. Zonde, want het verpest het imago van Nickelson. Overigens vind ik de glimmende jassen waar alle 14 15 jarige spuitelfjes in rond huppelen ook vreselijk.
Kimbers schreef:Wauw, wat een leuke mensen in dit topic. Ben blij dat ik een andere mening heb en mensen niet zo veroordeel.