Nickelson jassen = zet je mening ff mooi of lelijk? benieuwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

michelle___

Re: Nickelson jassen = zet je mening ff mooi of lelijk? benieuwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 00:38

Nee bedankt! :')
Ik heb zelf wel een behoorlijke lap bont aan m'n winterjas,maar nooit een Nickelson...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 00:42

nickelson? dat is gewoon een vuilniszak

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 00:44

en vergeet niet, hoe groter de bontkraag, hoe cooler je bent!!!!!! 8-)

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 00:55

Bahbah, ik vind het lelijk, vuilniszak uiterlijk en dikke bontkraag erop :r
maarja, ik zit er niet mee als ik iemand ermee zie, er zijn trouwens ook wel mooiere uitvoeringen, dus daar hoor je mij niet over klagen!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 01:02

Dus jullie vinden mij aso omdat ik een bontkraag aan m'n jas heb? :')
Ik vind de glimmende nickelson jassen ook niet mooi, maar dat je dan gelijk een dom aso blondje met teveel make-up op hebt bent ? Laat me niet lachen.. wat een vooroordelen :n

Anoniem

Met een (nep)Gucci pet erbij is het helemaal top-ordinair.

Sok

Om te kotsen zo lelijk, daar zou ik zelfs mn vuilnis nog niet in vervoeren :')
En dat zo veel mensen ze associeren met van dat aso volk vind ik niet zo gek... Het meeste aso volk loopt ook in dit soort 'kleding'....

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 01:08

Lovely schreef:
Met een (nep)Gucci pet erbij is het helemaal top-ordinair.

vergeet het chanel nektasje niet 8-)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 01:16

Jannickee schreef:
Ik vind de glimmende nickelson jassen ook niet mooi, maar dat je dan gelijk een dom aso blondje met teveel make-up op hebt bent ? Laat me niet lachen.. wat een vooroordelen :n

dat zijn wel de meiskes die ik er in zie zitten. Ik heb geen vooroordelen, ik heb dat niet gezegd, maar grotendeels van de vrouwelijke dragers is zoals je beschrijft :D ik heb ook een bontkraag wel nep uiteraard, maar niet zoals nickelson... ik heb het zo:

Afbeelding

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 01:18

Jannickee schreef:

Ga me niet vertellen dat minder dan 90% van de mensen die die jassen koopt er ordinair/aso uitziet. Natuurlijk is er de 10% die er minder ordinair uitziet, maar goed, als iemand hier zegt dat hij/zij een nickelson jas draagt, en ik zeg dat hij/zij ordinair is, heb ik 90% kans om goed te gokken. Overigens vind ik een bontkraag in Nederland not-done, maar een nepbontkraag kan op sommige jassen best mooi zijn. Zelfs mijn vader heeft een nepbontkraag aan zijn jas. :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 01:28

Als ik er een zou hebben zou ik mijn container als kapstok gebruiken! Gaat goed samen! :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 08:03

Wauw, wat een leuke mensen in dit topic. Ben blij dat ik een andere mening heb en mensen niet zo veroordeel.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 08:09

nickelson.heeft erg mooie jassen gemaakt maar dan praat ik toch wel ook al weer over 10jr terug.toen hadden ze mooie bomberjassen en mooie leren jassen.wat ze nu voor een jassen hadden wist ik niet(heb net op de eerste blz een afbeelding gezien) en ik vind dat best leuke jassen lekker warm in de winter en waarom aso.ik zou het zelf wel kopen in ieder geval

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:47

Sundral schreef:
Geryon schreef:
Nou wasbeer is een stuk minder erg.. NOT. Ooit een filmpje gezien hoe die wasberen gedood worden? Nickelson jassen zijn geloof ik best goedkoop dus zou me niets verbazen als die wasbeerbont daarvandaan komt.

Goedkoop? Die jassen zijn ongelofelijk duur. Nickelson heeft best een mooie collectie, alleen zijn dat wel de duurdere producten. En ik denk dat idd dat de "aso's" zich het schompes sparen om zo'n glimmend jasje te kopen, wat dan waarschijnlijk de goedkoopste uit de hele collectie is, en zich daar mee vet Gangstahh voelen. Zonde, want het verpest het imago van Nickelson. Overigens vind ik de glimmende jassen waar alle 14 15 jarige spuitelfjes in rond huppelen ook vreselijk.

De prijzen die ik heb gezien vind ik niet duur voor een bontjas.. Nickelson is echt de goedkopere bontjas (van wat ik weet), misschien daarom zoveel mensen erin lopen.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:49

Heino schreef:
Ik vind ze spuuglelijk en associeer ze met aso's...

Mwehh, ligt eraan welk persoon in de jas zit. Echt, sommige mensen zien er dan weer heel erg aso uit, terwijl de jassen bij een ander persoon heel mooi en netjes staan :)

Nee. Ik vind ze niet mooi.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:51

Kimbers schreef:
Wauw, wat een leuke mensen in dit topic. Ben blij dat ik een andere mening heb en mensen niet zo veroordeel.

Wie veroordeelt er dan iemand? En tot wat? Het is heel simpel: je gedachten over iets hoeven niet meteen tot bijbehorend gedrag te leiden. Ik vind die jassen vreselijk en associeer ze met aso's, maar zal die mensen er echt niet minder om behandelen hoor. Ik kan dat prima los zien, leven en laten leven. Is dat dan zo slecht? Het beestje bij de naam noemen? Of mag je geen mening hebben over bepaalde kledingstijl en je associaties daarbij hebben?

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:51

Vreselijke jassen.... heb ooit iemand haar haren moeten vasthouden na een avondje stappen, omdat ze anders over zowel haar haar als haar mooie (nickelson ) jas zou heen kotsen... daarna vond ik ze nog minder leuk :+

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:18