Suzanne F. schreef:Enige plek waar je blijft is vaak de verjaardagskalender in de wc waar je naam opstaat.
Tipp-ex
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

we zijn in de 30
) meegenomen voor in het zwembad "net als toen in Griekenland!"
).
vriendlief en ik werken allebei veel en ik sport, heb de muziek, dus gewoon een druk leven. Hi kwam ook altijd zo rond afwas, vlak na het eten, als we net even zaten uit te buiken en ik eigenlijk alweer moest haasten om naar mijn ding van de avond te gaan
Die het na mijn uitleg ook allemaal wel begreep, maar die gewoon schrok dat ik dat zomaar durfde te zeggen. Nu komt hij af en toe nog eens en dat is helemaal prima.
We komen dan nog dichterbij te wonen, maar uiteraard blijven van mijn kant dezelfde regels van kracht
quartel schreef:waarom in vredesnaam zou ik bij mijn schoonloeder op bezoek gaan?????
Ik zie haar hier in huis al vaker dan me lief is.
Alleen mensen die een hekel aan zichzelf hebben gaan daar op bezoek
[/quote]

Dus dat staat voor mij echt los van elkaar.[/quote]
Keer samen frietjes eten doen we nog wel, maar na de hele dag lesgeven denk ik niet dat ze het echt tof zou vinden om voor 4 mensen extra te moeten koken
Mijn eigen ouders zie ik één keer in de 2/3 maanden, die wonen namelijk aan de andere kant van Nederland in een uithoek van Groningen, bijna 2,5/3 uur rijden..
Nu zien ze in dat ze echt hulp nodig heeft en drie keer raden wie ze in een eigen, besloten vergadering ('kinderen onder elkaar')
tot 1e hulpmiep hebben gebombardeerd???
Hoeven ze het zelf niet te doen. En mijn vriendje gaat haast nooit naar zijn moeder, schuift het ook af. Ik ben zoooo boos en verdrietig dat ik die hele familie van Kortjakjes een enkeltje maan gun

InekeN schreef:Leuk om alles zo te lezen. Eigen ouders wonen ver weg, ik zit nu in Duitsland. Schoonmoeder woont vlakbij. Heb al allerlei commentaar van zwagers en schoonzussen over me heen gehad als ik schoonmoe ergens mee wilde helpen, daar waren ZIJ namelijk voor. Ze deden het alleen niet en mensje verkommerde tussen al haar verzamelde troepjes.Nu zien ze in dat ze echt hulp nodig heeft en drie keer raden wie ze in een eigen, besloten vergadering ('kinderen onder elkaar')
tot 1e hulpmiep hebben gebombardeerd???
Hoeven ze het zelf niet te doen. En mijn vriendje gaat haast nooit naar zijn moeder, schuift het ook af. Ik ben zoooo boos en verdrietig dat ik die hele familie van Kortjakjes een enkeltje maan gun
, heb ik niet zoveel mee, mijn man ook niet overigens
. Meestal de verjaardagen, vader en moederdag enzo. Verder af en toe eens.
Ben echt klaar met het stel maar vind het zielig voor 'schwiegermuttie'. Die wordt ook zenuwachtig van hun gezeik.