Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:mylittlejoy schreef:Ik heb gisteren m'n reflectiescherm binnengekregen. Mooi ding voor 12 dollar! Alleen een opvouw-gebruiksaanwijzing had er bij gemogen....heb me toch een partij zitten klooien om dat ding (1m breed) weer in z'n hoesje te proppen...
kan je mij de advertentie laten zien, ben ook nog opzoek!!
Ashleytjuhh schreef:kom ook even binnen vallen. Het is echt verslaafd.
die vis[ Afbeelding ] echt geweldig als ik hem kan vinde ga ik hem denk voor me kat bestellen
adecuada schreef:Die ring met die grote paarse steen is schattig!
Ik heb van de week 20 clipjes gekocht waar je je bh bandjes mee aan elkaar vast kunt maken, handig wanneer ik zo'n racerback topje draag!
Voor maar 1,20!(wat ik met 20 van die dingen moet.. geen idee!)
dreamer1987 schreef:We shoppen ons een rib uit het lijf, vandaar al Ebay deel 5
Natasja_87 schreef:Ik meld me ook in dit topic.. dit zijn mijn laatste aankopen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het is vrij verslavend, dus ik weet niet zeker of dit topic goed voor me is
Yellowfish schreef:dreamer1987 schreef:We shoppen ons een rib uit het lijf, vandaar al Ebay deel 5
Ik stem voor een aanpassing van de topictitel
Natasja_87 schreef:Ik meld me ook in dit topic.. dit zijn mijn laatste aankopen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Suus___ schreef:Mooi topic kar
Citaat:Ik zit er al een tijdje over te denken om een camera (met infrarood) in de stal op te hangen, en nu ik toch op eBay zit... Heeft iemand hier misschien ervaring met dit soort electronica kopen via eBay? En als niet, misschien hebben jullie wel zelf ervaring met camera's op stal - wat voor soort camerasysteem moet ik naar zoeken (mag ook via pb als het te offtopic is)?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]