__Amber__ schreef:Hier ook de ooievaar...
Ja hier ook. Die ooievaar had het maar druk, hij was namelijk ook al het wapen van de stad én hij stond op onze blauwe handdoek van ik meen de vogelbescherming.
Multitasking ooievaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinne1981 schreef:Ze vertelde dat je lijf iedere maand een soort 'nestje' maakt in je buik/baarmoeder, voor het geval er een kindje moet gaan groeien. Heb je niet gevreeën, en komt er dus geen baby in je buik groeien, dan wordt het nestje weggegooid en wordt er weer een nieuwe gemaakt voor de volgende maand. Haha.
Joyce_ schreef:Oef, maar dat lijkt me helemaal moeilijk om uit te leggen, ongesteldheid. Daar snap ik zelfs zelf de ballen van, laat staan dat ik het in jip en janneketaal moet uitleggen aan een kind.. Drama.
Joyce_ schreef:_horselovee_ schreef:M'n ouders doen daar TOTAAL niet moeilijk over (helaas) , dus ik wist meteen al het echte verhaal.
M'n ouders zijn 'tegen' zulke verhaaltjes, heb ook nooit in sinterklaas enz. gegloofd (hoe schrijf je dat).
Dat je ouders niets hebben met fantasieverhaaltjes is nog tot daar aan toe. Maar dat je vervolgens geen idee hebt hoe je geloofd schrijft is wel héél erg!![]()
Haha, leuk, zouden al die ooievaars hun kindertjes uit de boom plukken?
De bloemkool vind ik ook een grappige
Suzanne F. schreef:Ik heb het meteen vanaf het begin uitgelegd. Ik wilde niet met onzinverhalen aankomen.
Ben niet geheel in detail gegaan maar heb het wel in grote lijnen verteld. Op een gegeven moment vragen ze namelijk ook waarom schapen van die gekleurde konten hebben. Tja en wat zeg je dan?
Dan moet je met onzinverhalen blijven komen.