Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mavelle schreef:Zijn de omstandigheden voor death row gevangenen anders dan die van gewone gevangenen?
En weet hij ook al wanneer de doodstraf uitgevoerd word? Het lijkt me lastig om het wel te weten, maar ook om het niet te weten.
In ieder geval hopen dat het nog zo lang uitgesteld word tot in Texas de doodstraf ook afgeschaft word!
shilady schreef:Tallie wat leuk dat je nu getrouwd bent
Poeh ik zal is zeggen waarom ik het niet doe !
Tja omdat ik bang ben dat diegene op een goede dag ineens voor me deur staat
dat is de hoofdreden...
En JA het is interesant en ik vind bv gevangenis docu's ook heel boeiend
maar ik kan me erg voorstellen dat die mannen ook best veel fantasie kunnen krijgen van jou brieven en meschien bepaalde dingen kunnen gaan voelen en willen doen ....
maarja iedereen moet het natuurlijk zelf weten en ja het kan heel leuk zijn en nee niet iedere gevangene doet rare voorstellen aan je of komt naar je huis wanneer die vrij is maar het zal je maar gebeuren ....
Isegrim schreef:Iemand de vrijheid ontnemen is heel erg heftig, daar kan geen TV of sportschool tegenop. Bovendien is al lang bewezen dat strenge straffen niet werken. De VS heeft de strengste straffen van heel de westerse wereld, maar je kunt niet echt zeggen dat er minder criminaliteit is, laat staan minder recidive.
Ook voor Robert M. ben ik geen voorstander van de doodstraf. Principekwestie.
tita schreef:Isegrim schreef:Iemand de vrijheid ontnemen is heel erg heftig, daar kan geen TV of sportschool tegenop. Bovendien is al lang bewezen dat strenge straffen niet werken. De VS heeft de strengste straffen van heel de westerse wereld, maar je kunt niet echt zeggen dat er minder criminaliteit is, laat staan minder recidive.
Ook voor Robert M. ben ik geen voorstander van de doodstraf. Principekwestie.
Iemand zijn vrijheid ontnemen is helemaal niet heftig, die persoon (niet altijd) heeft zoiets zelf veroorzaakt. Om simpel voorbeeld te nomen Robert M is een type die niet normaal kan functioneren hij heeft meerdere levens kapot gemaakt, hij heeft mee gewerkt aan vergroten van netwerk van pedofolie
Zo iemand verdient geen 2e kans
Om nog even terug te komen op het luxe-leventje.... ik vraag me af of jij wel eens in een nederlands gevaningenis heb gezeten of bezocht.
Ik heb 2 "vriendinnen" die in Breda hebben gezeten voor 1 en 3 jaar moet eerlijk zeggen dat is geen slecht leven
De staat van Gevangenis de Bangkwam tov Nederlandse is vreselijk groot, daar mag je spreken van waardeloos gevangenisleven.
Maar in Nederlanden hier zit het merendeel niet onschuldig vast
NiKip schreef:Wat een interessant topic zeg.
Ik heb even een kijkje genomen op writeaprisoner.com maar echt bijna iedereen daar is op zoek naar een relatie volgensmij
Ik zou het wel leuk vinden om een keer te schrijven, maar dan het liefst naar iemand die niet op zoek is naar een relatie.
Isegrim schreef:Niemand heeft een 'luxe leventje' van ons belastinggeld. Daar vergis je je sterk in.
De doodstraf is wat mij betreft in geen enkel geval een optie. Mensen maken namelijk vergissingen en iemand onterecht de doodstraf geven is een vergissing die je niet kunt terugdraaien.
Mijn gevangene komt niet vrij. Hij komt sowieso tussen zes plankjes de gevangenis uit, daar maak ik me geen illusies over.